MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beste Neet, Het komt van een uroloog. maar voordat ik een andere uroloog zoek, wil ik eerst weten of en wat er bullshit is. Ik moet wel met iets komen om haar verhaal te ontkrachten natuurlijk.
Misschien wat sterk uitgedrukt van mij, maar je moet niet zo maar verhalen van iemand aannemen die niet met bewijs onderbouwd zijn. Ook niet van iemand op het internet die zegt dat hij het zelf van een uroloog heeft gehoord. En ik vind dit verhaal niet aannemelijk klinken.

Nja als je blaas steeds voller wordt kan het wel zijn dat je daardoor moet plassen maar dat betekent niet dat dat het water van net is.. Maar dat water van net heeft het wel veroorzaakt :)

Denk ook dat t persoonlijk is.
Als ik een bak koffie drink of asperges eet ruik ik mijn plas al na een uurtje.
En bietjes ook zichtbaar na een uur of 1 a 2. (En nee... geen rode vlag ;) )

Als je veel drinkt, moet je vaker plassen, Zo moeilijk is dat niet. veelal moet je er dan ook gedurende de nacht uit. Zeker niet een half uur nadat je een glas water drinkt, door dat glas water. Je moest dan sowieso al plassen. Ik moet ook wel eens plassen vrijwel direct nadat ik wat drink.( dit nog buitenom medicatie, -diuretica- andere vochtafdrijvende middelen/voeding)

Bietenrood / Betanine wordt in het menselijk lichaam niet opgenomen of afgebroken maar direct via de urine weer uitgescheiden. Vaak al in 2e plasbeurt na het nuttigen.

Als je veel drinkt, moet je vaker plassen, Zo moeilijk is dat niet. veelal moet je er dan ook gedurende de nacht uit. Zeker niet een half uur nadat je een glas water drinkt, door dat glas water. Je moest dan sowieso al plassen. Ik moet ook wel eens plassen vrijwel direct nadat ik wat drink.( dit nog buitenom medicatie, -diuretica- andere vochtafdrijvende middelen/voeding)

Bietenrood / Betanine wordt in het menselijk lichaam niet opgenomen of afgebroken maar direct via de urine weer uitgescheiden. Vaak al in 2e plasbeurt na het nuttigen.
Ik drink meestal in de avond 1 kopje thee (na 17.00) verder niets meer. Dus aan veel drinken ligt t niet.

Nja als je blaas steeds voller wordt kan het wel zijn dat je daardoor moet plassen maar dat betekent niet dat dat het water van net is.. Maar dat water van net heeft het wel veroorzaakt :)
Als je een beker water in een overvolle teil gooit, loopt er weer een beker uit, maar dat is niet precies hetzelfde water van net. Maar als ik hoor dat iemand 4 l water drinkt, en je hebt maar 2.5 liter water (plasma) volume in je bloed, dan liggen die verhoudingen toch iets anders.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
LEGS! :flex:
Fatty gaat proberen zijn knieën te buigen.
IMG_20220726_053520.jpg

IMG_20220726_053543.jpg

Notities:
- Wat heerlijk. Schoolvakanties zijn begonnen, weer alleen in de sportschool en geen kindjes hier:D
- Level 1 van de leg press bijna uitgespeeld:) Backoff set was 25x160 ook wel haalbaar maar kreeg bij rep 18 zo'n stekende koppijn dat ik de set bij 20 afgebroken heb.
IMG20220726043040.jpg

- Ondanks de zieke steken in m'n kop, suis in m'n oren en zwarte vlekken tijdens een paar sets eigenlijk hartstikke lekker kunnen trainen :) Volgende training beter op m'n ademhaling letten zodat ik niet zoveel druk op m'n hoofd zet.
No Wtf GIF by Nike

• #1.513
PULL! :flex:
Fatty gaat wijder?!
IMG_20220727_064601.jpg

IMG_20220727_064620.jpg

Notities:
- Gisteren dus echt de hele dag last van m'n knieën gehad na leg day, vorige week ook al een beetje, vandaag even kijken hoe het gaat. Als ik er vandaag weer wat last van houd dan wordt zaterdag geen leg day maar een arm day. Moet de hele zaterdag op pad en ga niet het risico lopen dat ik heel m'n knieën in moet smeren met pijnstillers om, zoals gisteren, enigszins pijnvrij te kunnen lopen. Ik heb wel een theorie waardoor het komt, maar niet echt een oplossing. Mijn theorie: 14 april, dus iets meer dan 3 maanden geleden, drukte ik 1x240 (315 incl sled) op de leg press, gisteren lukte datzelfde gewicht 10 herhalingen. Ik heb allemaal zo'n gevoel dat die TRT progressie dusdanig hard is gegaan dat m'n gewrichten, pezen, bindweefsel en dat soort zaken de grootste moeite hebben om het bij te houden. Merk dit aan m'n schouders, knieën en ook soms m'n ellebogen. Iemand ideëen wat je hiermee het beste kunt doen? Vaker week rust houden? Paar weken met laag gewicht wat meer reps doen? Even met de fysio bekijken of hij wat oefeningen weet voor je knieën? Tijdelijk stoppen met progressie zoeken op benen?
- Uurtje uitgeslapen :D

- Goeie training. Prima pomp. Overal redelijk hetzelfde behaald als vorige week. Was goeie!
muscle bodybuilding GIF

al veel afgevallen met al dat lopen :D ?

PULL! :flex:
Fatty gaat wijder?!
IMG_20220727_064601.jpg

IMG_20220727_064620.jpg

Notities:
- Gisteren dus echt de hele dag last van m'n knieën gehad na leg day, vorige week ook al een beetje, vandaag even kijken hoe het gaat. Als ik er vandaag weer wat last van houd dan wordt zaterdag geen leg day maar een arm day. Moet de hele zaterdag op pad en ga niet het risico lopen dat ik heel m'n knieën in moet smeren met pijnstillers om, zoals gisteren, enigszins pijnvrij te kunnen lopen. Ik heb wel een theorie waardoor het komt, maar niet echt een oplossing. Mijn theorie: 14 april, dus iets meer dan 3 maanden geleden, drukte ik 1x240 (315 incl sled) op de leg press, gisteren lukte datzelfde gewicht 10 herhalingen. Ik heb allemaal zo'n gevoel dat die TRT progressie dusdanig hard is gegaan dat m'n gewrichten, pezen, bindweefsel en dat soort zaken de grootste moeite hebben om het bij te houden. Merk dit aan m'n schouders, knieën en ook soms m'n ellebogen. Iemand ideëen wat je hiermee het beste kunt doen? Vaker week rust houden? Paar weken met laag gewicht wat meer reps doen? Even met de fysio bekijken of hij wat oefeningen weet voor je knieën? Tijdelijk stoppen met progressie zoeken op benen?
- Uurtje uitgeslapen :D

- Goeie training. Prima pomp. Overal redelijk hetzelfde behaald als vorige week. Was goeie!
muscle bodybuilding GIF
Hoi Mart.
Heeft u al kneesleeves gekocht, dat zou eventueel een oplossing of hulpmiddel kunnen zijn.
Groet.

• #1.516
al veel afgevallen met al dat lopen :D ?
Ja man, werkt prima. Heb het lopen wel wat gereduceerd... Van 185.000-225.000 naar 125.000-150.000 stappen per week.
Vind dat meer dan genoeg en hoef er weinig belachelijks voor te doen.
M'n darmen lijken rustig aan wat beter te worden dus denk dat het wat regelmatiger wegen ook wel weer ergens aankomende week zal beginnen :)
Hoi Mart.
Heeft u al kneesleeves gekocht, dat zou eventueel een oplossing of hulpmiddel kunnen zijn.
Groet.
Hmm, die was ik inderdaad al aan het overwegen. Misschien toch die stap maar eens proberen, kijken of dat wat verlicht.
Hoe ik gisteren de hele dag heb gelopen heb ik in ieder geval wel besloten niet nog 1 leg day te gaan doen deze week.

Hmm, die was ik inderdaad al aan het overwegen. Misschien toch die stap maar eens proberen, kijken of dat wat verlicht.
Hoe ik gisteren de hele dag heb gelopen heb ik in ieder geval wel besloten niet nog 1 leg day te gaan doen deze week.
Dag Mart.

Toevallig heb ik Fortex kneesleeves gekocht van FitnessSeller aangezien die betaalbaar zijn, eventueel zou ik u een review kunnen geven als ik ze heb gebruikt?

Met vriendelijke groet,
@MetalNDeadlifts

• #1.520
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven