Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn theorie: 14 april, dus iets meer dan 3 maanden geleden, drukte ik 1x240 (315 incl sled) op de leg press, gisteren lukte datzelfde gewicht 10 herhalingen. Ik heb allemaal zo'n gevoel dat die TRT progressie dusdanig hard is gegaan dat m'n gewrichten, pezen, bindweefsel en dat soort zaken de grootste moeite hebben om het bij te houden.
Ik denk dat je daar zeker een punt hebt. Het zijn ook flinke gewichten voor iemand van jouw BW. Banden en pezen nemen veel minder snel in kracht toe dan spieren. Eigenlijk zou je dus pas progressie moeten maken als het vorige gewicht pijnvrij uitgevoerd kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Ik denk dat je daar zeker een punt hebt. Het zijn ook flinke gewichten voor iemand van jouw BW. Banden en pezen nemen veel minder snel in kracht toe dan spieren. Eigenlijk zou je dus pas progressie moeten maken als het vorige gewicht pijnvrij uitgevoerd kan worden.
Hmm, eens even bekijken hoe ik hier praktisch iets mee ga doen.
Ik ga sowieso even 1 week geen benen trainen, waarschijnlijk knee sleeves regelen in die tijd en dan eens kijken of ik pijnvrij kan trainen :)
Mocht dat niet helpen dan ga ik of:
Een relatief lange pauze qua gewichten inlassen op benen. Dus geen gewicht/reps meer toevoegen voor 4-6 weken.
Of:
Een training maken die veel minder zwaar geladen is (lunges, BSS)

Zie m'n fysio maat sowieso over een week of 3 en zal hem dan ook wel eens wat vragen stellen :)

Dag Mart.

Het product is vandaag gearriveerd, gelukkig want vrijdag wil ik hem uitproberen met (front)squats. De sleeves zitten comfortabel en zien er wel 'clean' uit. Ik heb gekozen voor een wat strakkere maat, het enige minpunt is dat mijn kuiten er goed in uit zien.

Ook heb ik een foto voor u, zie hieronder.
Snapchat-1063710920.jpg

Met vriendelijke groet,
@MetalNDeadlifts

Dag Paps.

Het product is vandaag gearriveerd, gelukkig want vrijdag wil ik hem uitproberen met (front)squats. De sleeves zitten comfortabel en zien er wel 'clean' uit. Ik heb gekozen voor een wat strakkere maat, het enige minpunt is dat mijn kuiten er goed in uit zien.

snapchat-1063710920-jpg.563518
Snapchat-1063710920.jpg

Met vriendelijke groet, uw zoon
@MetalNDeadlifts

Fixed

Dag Mart.

Snapchat-1063710920.jpg

Met vriendelijke groet,
@MetalNDeadlifts
En ik maar denken dat ik melkflessen had ...:o

• #1.527
PUSH! :flexing:
Minder rom op de bench door pens. #fatty life.
IMG_20220728_061710.jpg

IMG_20220728_061728.jpg

Notities:
- Incline DB chest press toegevoegd omdat die m'n Rotator cuff meer met rust lijkt te laten dan incline machine press. + @TheBlock raadt me die steeds aan :) Altijd even wennen aan die oefening.
- Prima getraind, goed geslapen, MMC was top, lekkere pump gepakt... Het enige wat jammer is met push is dat het streven eerder is om de resultaten van vorige week te behalen ipv te verbeteren. Achja, hoort erbij.
girl bench GIF

Dat plaatje met die bizar kromgetrokken rug..... :roflol:

• #1.531
ARMS! :flex:
Fatty gaat beetje pompen.
IMG_20220730_050720.jpg

IMG_20220730_050738.jpg

Notities:
- Had eigenlijk leg day vandaag, maar vorige keer 2 dagen amper kunnen lopen van de pijn in m'n knieën. Deze week knee sleeves laten komen, maar ik ga zaterdag+zondag chillen met mijn zus dus ik vind fatsoenlijk kunnen lopen wel handig. Dus ben maar wat armen gaan doen vandaag.
- Begin het cutten ondertussen verdomd goed te zien :D
IMG_20220730_045457.jpg
major league baseball GIF

Laatst bewerkt:
Je noteert je gewichten een beetje vreemd volgens mij.

Bij bp is 't totaal inclusief stang?
Bij de Ez bar curl en BB tricep extension zonder stang? Of per kant?

• #1.533

CG BP = totaal inclusief stang.
Ez-bar curl + Skull crushers = gewicht per kant (geen idee wat die ez-bars wegen, hebben 3 verschillende in de gym die alle 3 een ander gewicht hebben)
Spider curl = totaalgewicht omdat dat van de prebuild korte halters zijn waar het gewicht op genoteerd staat.
DB incline hammer curl = gewicht per hand :roflol:

Achja. Zolang ik zelf bij kan houden hoe ik het noteer is het prima, toch? :)

Laatst bewerkt:
CG BP = totaal inclusief stang.
Ez-bar curl + Skull crushers = gewicht per kant (geen idee wat die ez-bars wegen, hebben 3 verschillende in de gym die alle 3 een ander gewicht hebben)
Spider curl = totaalgewicht omdat dat van de prebuild korte halters zijn waar het gewicht op genoteerd staat.
DB incline hammer curl = gewicht per hand :roflol:

Achja. Zolang ik zelf bij kan houden hoe ik het noteer is het prima, toch? :)
Haha ja sowieso, maar vind 't altijd wel leuk om in logjes een beetje de gewichten te vergelijken, vandaar 😁

• #1.535
Haha ja sowieso, maar vind 't altijd wel leuk om in logjes een beetje de gewichten te vergelijken, vandaar 😁
Dat was me eerder deze week al opgevallen, ja :) Achja, echt een duidelijk systeem zit er niet in... Ik weet zelf gelukkig hoe het werkt :D

IMG_20220730_050720.jpg

IMG_20220730_050738.jpg

Notities:
- Had eigenlijk leg day vandaag, maar vorige keer 2 dagen amper kunnen lopen van de pijn in m'n knieën. Deze week knee sleeves laten komen, maar ik ga zaterdag+zondag chillen met mijn zus dus ik vind fatsoenlijk kunnen lopen wel handig. Dus ben maar wat armen gaan doen vandaag.
IMG_20220730_045457.jpg
Is niet eerlijk, door jou krijg ik ook neigingen om legday van vandaag te vervangen met armen :)

Viel me ook op inderdaad. Als je cg bp doet op 70kg zou je lying tricep extension op 8,8 wel erg laag zijn ;)

IMG_20220730_050720.jpg

IMG_20220730_050738.jpg

Notities:
IMG_20220730_045457.jpg
Arm begint flink door te komen :cool:
Hoe vind je die lying bicep curl kwa feeling+pomp?

• #1.540
Arm begint flink door te komen :cool:
Hoe vind je die lying bicep curl kwa feeling+pomp?
Bedankt man :heart:

Qua feeling vond ik hem hartstikke prima, pomp kan ik lastig beoordelen omdat het de laatste oefening van een arm dag was. Dus al m'n bloed zat sowieso daar.

Denk wel dat ik hem fijner vind dan preacher curls.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven