- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of in dit schema een ingecalculeerde deload zitSick ass volume voor je front delts ook. Hoe lang hanteer je dit volume voordat je deload of volume verlaagd?
Zo lang het goed gaat, gaat het goed natuurlijk. Maar ik voel mijn schouders al pijn doen als ik naar dit volume kijk.![]()
Ik volg zomaar die app. Maar heb wel zo'n gevoel dat het zo'n schema is dat regelmatig deloads nodig heeft.Geen ingeplande deload bij nSuns, denk dat het wel verstandig is om de 6-7 weken een deload in te plannen met dit volumeGeen idee of in dit schema een ingecalculeerde deload zitIk volg zomaar die app. Maar heb wel zo'n gevoel dat het zo'n schema is dat regelmatig deloads nodig heeft.
Qua schouders, schrale troost, mijn schouders deden al pijn...

Eindelijk FRONTSQUATSnSuns w1d4
Fatty gaat eindelijk weer deadliften.
![]()
![]()
Assistance oefeningen:
Rug, kuiten en abs.
Notities:
- Front squats stelden echt geen zak voor. 9 sets deadliften is overigens best veel.
![]()

4x150kg deadliften is netjes man!nSuns w1d4
Fatty gaat eindelijk weer deadliften.
![]()
![]()
Assistance oefeningen:
Rug, kuiten en abs.
Notities:
- Front squats stelden echt geen zak voor. 9 sets deadliften is overigens best veel.
![]()
Ik denk dat NSUNS teveel volume op bench heeft voor je, gewoon een gokje.Hmm even langs m'n fysio maatje gefietst. Rotator cuff flink geïrriteerd. Wachten tot de grootste pijn eruit is, dan oefeningen starten, hij verwacht zo'n +-4 weken totdat ik op 50% weer kan gaan benchen![]()

Mwah, die schouder doet al 4 maanden kut maar geef het steeds niet de aandacht die het nodig heeft. Dusja, dan wordt het vanzelf dusdanig erg dat het je 4 weken doet ophouden met push trainen...Ik denk dat NSUNS teveel volume op bench heeft voor je, gewoon een gokje.
Wel romantisch dat we beide een blessure hebben.![]()
En dan ga je nSuns doen

Hahaha, kon al weken niks qua push (en deels pull) pijnvrij.

zou nu echt wel ff serieus rustig aan doen maat,Ben sowieso bang dat er een week of 3-4 LB aan komt... M'n schouder doet ondertussen dusdanig pijn dat zelfs rows en lat pulldowns niet meer echt gaan. Dus ben bang dat alle bewegingen die m'n rotator cuff belasten de komende weken klaar zijn. Kan er ook niet meer op liggen of m'n arm draaien/optillen zonder dat het echt zeer doet![]()
Jep ga ik ook doen, ga een schema bedenken voor 4x per week trainen die er omheen traint. Maar het is wel kut ja...zou nu echt wel ff serieus rustig aan doen maat,
zijn kut blessures dit, voor je het weet zit je er maanden mee en blijft het voor jaren een zwakke plek.

dan kunnen we concluderen dat dit geen 95% was, toch?Training viel eigenlijk reuze mee. Die 9x95kg Squat had ik zelf niet verwacht. Had eigenlijk 5-6 reps verwacht.
Ik neem aan dat je nu heel goed weet wat je moet doen!Ben sowieso bang dat er een week of 3-4 LB aan komt... M'n schouder doet ondertussen dusdanig pijn dat zelfs rows en lat pulldowns niet meer echt gaan. Dus ben bang dat alle bewegingen die m'n rotator cuff belasten de komende weken klaar zijn. Kan er ook niet meer op liggen of m'n arm draaien/optillen zonder dat het echt zeer doet![]()