MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Wat is de spierpijn toch altijd weer bruut na een deload week :roflol:

Zoals gewoonlijk. De hele achterkant. Van m'n upper traps tot en met m'n kuiten:sukkeltje:

• #1.702
nSuns w1d3 :flexing:
Fatty gaat pressen.
Screenshot_2022-08-23-08-17-15-19_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-08-23-08-17-30-66_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Assistance oefeningen:
Armen, grip, side delt.

Notities:
- Was wel erg makkelijk vandaag.
GIF by Late Night with Seth Meyers

Sick ass volume voor je front delts ook. Hoe lang hanteer je dit volume voordat je deload of volume verlaagd?

Zo lang het goed gaat, gaat het goed natuurlijk. Maar ik voel mijn schouders al pijn doen als ik naar dit volume kijk. :D

• #1.704
Sick ass volume voor je front delts ook. Hoe lang hanteer je dit volume voordat je deload of volume verlaagd?

Zo lang het goed gaat, gaat het goed natuurlijk. Maar ik voel mijn schouders al pijn doen als ik naar dit volume kijk. :D
Geen idee of in dit schema een ingecalculeerde deload zit :roflol: Ik volg zomaar die app. Maar heb wel zo'n gevoel dat het zo'n schema is dat regelmatig deloads nodig heeft.

Qua schouders, schrale troost, mijn schouders deden al pijn...

Geen idee of in dit schema een ingecalculeerde deload zit :roflol: Ik volg zomaar die app. Maar heb wel zo'n gevoel dat het zo'n schema is dat regelmatig deloads nodig heeft.

Qua schouders, schrale troost, mijn schouders deden al pijn...
Geen ingeplande deload bij nSuns, denk dat het wel verstandig is om de 6-7 weken een deload in te plannen met dit volume :p

• #1.706
nSuns w1d4 :flex:
Fatty gaat eindelijk weer deadliften.
Screenshot_2022-08-24-08-22-32-46_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-08-24-08-22-44-83_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Assistance oefeningen:
Rug, kuiten en abs.

Notities:
- Front squats stelden echt geen zak voor. 9 sets deadliften is overigens best veel.
Rooster Teeth Off Topic GIF by Achievement Hunter

nSuns w1d4 :flex:
Fatty gaat eindelijk weer deadliften.
Screenshot_2022-08-24-08-22-32-46_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-08-24-08-22-44-83_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Assistance oefeningen:
Rug, kuiten en abs.

Notities:
- Front squats stelden echt geen zak voor. 9 sets deadliften is overigens best veel.
Rooster Teeth Off Topic GIF by Achievement Hunter
Eindelijk FRONTSQUATS
Happy So Excited GIF

Nu zijn ze makkelijk, wacht maar tot je je set begint en denkt dat je gaat flauwvallen :roflol:

• #1.708
Ben sowieso bang dat er een week of 3-4 LB aan komt... M'n schouder doet ondertussen dusdanig pijn dat zelfs rows en lat pulldowns niet meer echt gaan. Dus ben bang dat alle bewegingen die m'n rotator cuff belasten de komende weken klaar zijn. Kan er ook niet meer op liggen of m'n arm draaien/optillen zonder dat het echt zeer doet:(

• #1.710
Hmm even langs m'n fysio maatje gefietst. Rotator cuff flink geïrriteerd. Wachten tot de grootste pijn eruit is, dan oefeningen starten, hij verwacht zo'n +-4 weken totdat ik op 50% weer kan gaan benchen:(

Hmm even langs m'n fysio maatje gefietst. Rotator cuff flink geïrriteerd. Wachten tot de grootste pijn eruit is, dan oefeningen starten, hij verwacht zo'n +-4 weken totdat ik op 50% weer kan gaan benchen:(
Ik denk dat NSUNS teveel volume op bench heeft voor je, gewoon een gokje.

Wel romantisch dat we beide een blessure hebben. :heart:

• #1.712
Ik denk dat NSUNS teveel volume op bench heeft voor je, gewoon een gokje.

Wel romantisch dat we beide een blessure hebben. :heart:
Mwah, die schouder doet al 4 maanden kut maar geef het steeds niet de aandacht die het nodig heeft. Dusja, dan wordt het vanzelf dusdanig erg dat het je 4 weken doet ophouden met push trainen...

8 augustus had ik 1x90 bench gedaan. Daar is de grootste ellende begonnen voor m'n gevoel.

• #1.714
Hahaha, kon al weken niks qua push (en deels pull) pijnvrij.

Gewoon even die schouder de aandacht geven die ie nodig heeft en dan eens even kijken of ik wat dingen kan vinden waardoor dit niet zo vaak gebeurd.

Ben sowieso bang dat er een week of 3-4 LB aan komt... M'n schouder doet ondertussen dusdanig pijn dat zelfs rows en lat pulldowns niet meer echt gaan. Dus ben bang dat alle bewegingen die m'n rotator cuff belasten de komende weken klaar zijn. Kan er ook niet meer op liggen of m'n arm draaien/optillen zonder dat het echt zeer doet:(
zou nu echt wel ff serieus rustig aan doen maat,
zijn kut blessures dit, voor je het weet zit je er maanden mee en blijft het voor jaren een zwakke plek.

• #1.717
zou nu echt wel ff serieus rustig aan doen maat,
zijn kut blessures dit, voor je het weet zit je er maanden mee en blijft het voor jaren een zwakke plek.
Jep ga ik ook doen, ga een schema bedenken voor 4x per week trainen die er omheen traint. Maar het is wel kut ja...
Fysio hoopt over 6-8 weken weer normaal vol gewicht te kunnen benchen :(

Heb ook regelmatig last van ontstoken rotator cuffs. 6-8 weken is wel lang, maar verstandig.

Zodra je pijnvrij kan bewegen beginnen met lichte isometrics en high rep oefeningen, paar keer per dag desnoods. Doorbloeding versneld het herstel. Ik mijn ervaring verlicht het zelfs de pijn.

Overigens (flat) bench ik helemaal niet meer. :o

• #1.719
Heb voor nu deze afspraak met hem:
- Eerst paar dagen rust totdat de arm enigszins bewegen gaat zonder dat eigenlijk alles pijn doet.
- Daarna met kabelmachine of elastieken endo/exo-rotaties gaan doen om rotator cuff te sterken.
- Minimaal 3 weken even geen benchen of welke oefening waarbij de rotator cuff zeer doet, dus dat wordt minimaal 1 week alleen maar LB / armen. Aangezien alles boven m'n hoofd ook pijn doet ondertussen.
- Na die 3 weken op 50% rustig opbouwen.
Gaat dat pijnvrij dan zou het redelijk snel moeten gaan.

Ik ga de flat bench hierna nog 1 kans geven aangezien ik het wel een hele leuke oefening vind, ook al is dit nu al de 3e keer dat deze ellende zich aandient. Vorige 2x werd het verholpen door een 3 maanden lockdown :roflol:

Nu bench ik eigenlijk altijd tot praktisch falen. Die laatste rep, heb ik ook in video's van mezelf gezien, moet ik vaak dusdanig hard duwen dat ik hulp ga zoeken van andere spieren. Waardoor m'n schouder naar voor komt. Dus mijn idee is om een tijd te gaan benchen en niet verder te pushen dan 1-rir en eens kijken of ik dan niet weer die rotator cuff overbelast.

Training viel eigenlijk reuze mee. Die 9x95kg Squat had ik zelf niet verwacht. Had eigenlijk 5-6 reps verwacht.
dan kunnen we concluderen dat dit geen 95% was, toch?

Ik neem aan dat je nu heel goed weet wat je moet doen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven