AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ook ijsbaden werken voor mijn gevoel niet zo heel erg voor spierherstel.
Diverse topsporters en vooral hun dure trainers en verzorgers geloven er wel in. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee hoor :)
 
Diverse topsporters en vooral hun dure trainers en verzorgers geloven er wel in. Maar ik heb er ook geen ervaring mee hoor :)
Ja, weet ik. Ook mensen zoals Joe Rogan hoor je nogal veel over 20min Sauna + 3 min ijsbad en dan meerdere rondjes. Maar alleen een losstaand ijsbad heb ik zelf nooit zo heel veel winst van gemerkt. Maar ik zal aankomende winter nog eens een testje draaien met bijvoorbeeld 4-5x per week het ijswater in gaan :roflol:
 
LEGS :flex:
So are these "leg days" in the room with us now?
IMG_20220615_040720.jpg

IMG_20220615_041223.jpg

- Holy shit wat een kut wekker. De training volgas in gegaan anders had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen.
- Gruwelijk veel spierpijn in m'n rug van gisteren, vooral mid traps.
- Zo intens gestorven aan die 90kg Squats. Dusdanig dat daarna zelfs 100kg deadliften zwaar voelde. Dus de deadlift overgeslagen.
- Goeie training! Kracht was opzich prima. Wel beduidend harder kapot gegaan dan ik verwacht had. Het was schreeuwen, kreunen, smeken en bidden vandaag :roflol:
legs-post-workout.gif
 
- Holy shit wat een kut wekker. De training volgas in gegaan anders had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen.
- Gruwelijk veel spierpijn in m'n rug van gisteren, vooral mid traps.
Mij te vroeg, ik ga er zoo weer in. De zon scheen alleen dwars door de gordijnen heen :(
Spierpijn komt van de rows, of wat?
 
Mij te vroeg, ik ga er zoo weer in. De zon scheen alleen dwars door de gordijnen heen :(
Spierpijn komt van de rows, of wat?
Yes. Eindeloos unilateraal rowen :roflol:
 
Zooo. Helemaal blij dat ik vannacht ben gaan trainen. Nu pas klaar met vloertje leggen in Amsterdam :) Wel mooi uurtjes klokken zo van 06:00 tot 19:00u. Hophop naar huis, avondeten en dan mee naar bed.
 
Zooo. Helemaal blij dat ik vannacht ben gaan trainen. Nu pas klaar met vloertje leggen in Amsterdam :) Wel mooi uurtjes klokken zo van 06:00 tot 19:00u. Hophop naar huis, avondeten en dan mee naar bed.
Jij eet in bed? 😋
 
Zooo. Helemaal blij dat ik vannacht ben gaan trainen. Nu pas klaar met vloertje leggen in Amsterdam :) Wel mooi uurtjes klokken zo van 06:00 tot 19:00u. Hophop naar huis, avondeten en dan mee naar bed.
Goed gewerkt, goede nacht en see you tomorrow
 
Begint ergens op te lijken hoor, die squat.

Houdoe!
 
COMPOUND :flex:
Limit testing.
IMG_20220617_063550.jpg

IMG_20220617_063608.jpg

Notities:
- Laatste sessie voor een +-10 dagen deload. Dus vandaag eens kijken of we een keer kort op een 1RM kunnen gaan zitten. Gisteren geschreven: Stiekem hoop ik op 170kg deadlift - 120kg squat - 90kg bench - 65kg military.
- Warming-up strikt gefocust op 1RM. Ook een keer ontbeten (vooral snelle carbs) voor de training, PWO sample zakje erin geflikkert + paar tabs anadrol. En vlammen maar ;)
- Laatste keer dat ik mijn 1RM getest had was op 24-03-2022. Toen had ik: Squat = 100kg. Bench = 77,5kg. Deadlift = 137,5kg. Military Press = 55kg.
- Vandaag: 127,5kg Squat (+27,5kg), 92,5kg Bench (+15kg), 175kg Deadlift (+37,5kg), 67,5kg military press (+12,5kg)
- Man man man wat een bruut sterke laatste training voor de deload. Echt heel erg gelukkig met de behaalde prestaties! Filmpjes volgen straks van de SBD.
- 2 van de 3 gestelde mijlpalen behaald vandaag namelijk de 175kg deadlift en 125kg squat. Nu alleen de 100 bench nog.
hulk-hulk-raar.gif
 
Laatst bewerkt:
De video's... Lekker kreunen :roflol: . Ben alleen niet tevreden over de Bench Press, het laten zakken mag echt wat gecontroleerder. Ga komende tijd focussen op beduidend meer beheersing met bench pressen. Het was dan wel een PR, maar vind het een veel te gehaaste rep.
Deadlift:
Squat:
Bench Press:
 
Lekker maat! Nu genieten van je verdiende vakantie!
 
Goeie gewichten hoor voor zo'n mager mannetje :D

Geniet van de vakantie!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven