- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Powerblade zei:Jammer van die deadlift, mischien volgende keer een kleiner stapje nemen, en 185 proberen na de 180, de opbouw van de sets ziet er verder goed uit, maar je bent echt leeg na die 180 nu, omdat de tweede poging 180 ook faalde.
Klinkt prettig, die 20x90kg rows, en daarna toch nog een setje 115kg gedaan, netjes.
mijn BOR is sterker als m'n bench, dat is pas mooieduardjanssen zei:Wel mooi overigens is dat mijn BOR even sterk is als mijn bench.

(Soulfly) zei:
.matthieu zei:hm die shoulder pin press ga ik ook s een keer doen... deed je die seated?
.Powerblade zei:Beginhoogte van die pinpresses is vrij laag, doe je ze zo laag om sterker op het onderste deel van de press te worden of om een zo groot mogelijke ROM te krijgen?
En als ik naar de gewichten van je pin/pushpress kijk en dan naar side raises dan heb je heel andere verhoudingen in kracht van side en front delts als ik.
Op die presses pak ik evenveel of iets meer, maar met side raises een stuk minder.
Dus heb je erg sterke side delts of ik erg zwakke?
floris2 zei:maar nou weten we nog niet waarom 190 deadlift faalde? Lockout probleem of niet van de grond of liet je hem uit je handen vallen ?
en als je BOR even zwaar is als je bench, dan moet gdvd je bench hoger ga TRAINEN MIET![]()
(maar je bent goed bezig hoor!!)
.