Fitness Seller

Trainingsschema sixpack 15-jarige

• Topic Starter Topic Starter
Juist, veel succes en tot over een maandje.

Een maandje een sixpack ( haha wat een sarcasme)
Is een sixpack niet iets wat maanden duurt ?

BTW: men voeding aanpassen zou geen zin hebben , heb al eens geprobeerd elke dag 3000 kcal naar binnen te spelen zonder 1 kg bij te komen ???

Een maandje een sixpack ( haha wat een sarcasme)
Is een sixpack niet iets wat maanden duurt ?

BTW: men voeding aanpassen zou geen zin hebben , heb al eens geprobeerd elke dag 3000 kcal naar binnen te spelen zonder 1 kg bij te komen ???

Hou nou maar op met trollen het is te overduidelijk.

u sherlockin again ? :roflol: @ ts; mits een goede manier van trainen kan je snel resultaat zien hoor. :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 19:21 ----------

3000 kcal bij die lengte ? veel te veel te weinig obvious. logisch dat hij niet aankomt ;) **** 2 keer hetzelfde gequoot :roflol:

Met wat voor iets word jouw lichaam aangedreven, want volgens mij heb je geeneens spieren

Waarom krijgt zo'n troll altijd serieuze reacties? :dunno:

dit is geen troll naar mijn idee, gewoon een onwetend jochie, let him be! Hij komt zsm wel weer langs voor advies!

Mijn enig advies voor jou; Stronglifts of Rippetoe!

InB4 pindakaas.

Sry heb men antwoord al gevonden...

gewoon ma: biceps, borst
di: buikspieren ( crunchen met wat gewicht op men borst)
woe: rustdag
do: biceps, borst
vrij: buikspieren ( .....)

Enzoverder , dankjewel iedereen :)

Geeft niet man! Succes, beste schema ooit.

Wat een schema waarom ben ik daar nooit opgekomen???

De mensen die hier serieus op ingaan zijn nog dommer dan TS zelf. Zelfs al is hij legit superdude, waarom ga je dan dikke adviezen geven terwijl je weet dat hij er toch niks mee gaat doen.

geloof er geen fl**ker van dat jij 3000kcal fatsoenlijk eten naar binnen krijgt. denk dat je een 0 teveel daar neer zette.

Volgens mij zit jij na 1800kcal per dag al te kotsen omdat je het niet meer aan kunt.

verder;

www.dutchfitness.com

Weet je wat wellicht zou kunnen helpen, een account aanmaken op Superdudes, en gewoon random pics maken van jezelf met ontbloot bovenlichaam gegarandeerd dat je misschien dan een sixpack zult gaan krijgen, en het liefst vrouwelijke poses aannemen.

:rolleyes:

Sry heb men antwoord al gevonden...

gewoon ma: biceps, borst
di: buikspieren ( crunchen met wat gewicht op men borst)
woe: rustdag
do: biceps, borst
vrij: buikspieren ( .....)

Enzoverder , dankjewel iedereen :)

Lekker doen... Quasimodo in opleiding :thumb:

Terug
Naar boven