Fitness Seller

Trainingsschema

Silverexile

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
27%
Hoi allemaal

ik zou graag eens wat feedback hebben over mijn volgende trainingsschema om te zien of deze ok is of ik moet verhogen.

Ben nu ongeveer een goeie anderhalve maand bezig en ik ga om de 2 dagen soms 3 dagen.

Leeftijd: 24
Gewicht: 90 kg
Lengte: 189cm
vet %: 27.3%

5 min intensief roeien
3 sets 8 reps ab coaster straight
3 sets 8 reps ab coaster sides (beide)
3 sets 45 sec planks
3 sets 8 reps ab crunch (met machine) (25/25/30kg)
2 sets 5 reps ab crunch (manueel)
4 sets 5 reps military press (25 kg)
3 sets 8 reps stiffleg deadlift (35 kg)
4 sets 5 reps shoulder press (25 kg)
2 sets 10 reps abductor (30 kg)
2 sets 10 reps adductor (30 kg)
mits mogelijkheid sluit ik af met 12 min fietsen

Op non-fitness dagen mits mogelijkheid een uurtje of anderhalf uurtje gaan squashen

Tot nu toe heb ik nog niet veel resultaat gezien qua taille en gewicht dus vroeg ik me af of ik moet de training moet verhogen of niet... dus tips zouden welkom zijn.

Laatst bewerkt:
wat is je doel massa aanzetten of afvallen? beide gevallen dit schema gaat het niet doen van buikspieroefeningen val je net zoveel af als arm oefeningen of kuit oefeningen je moet gewoon minder calorien binnenkrijgen dan je verbrand: ga op je voeding letten, lees de stickys en stel een fantsoenlijk schema op een full body ofzo want hiermee haal je je doelen niet

Hoi allemaal

ik zou graag eens wat feedback hebben over mijn volgende trainingsschema om te zien of deze ok is of ik moet verhogen.

Ben nu ongeveer een goeie anderhalve maand bezig en ik ga om de 2 dagen soms 3 dagen.

Leeftijd: 24
Gewicht: 90 kg
Lengte: 189cm
vet %: 27.3%

5 min intensief roeien
3 sets 8 reps ab coaster straight
3 sets 8 reps ab coaster sides (beide)
3 sets 45 min planks

damn

3 sets 8 reps ab crunch (met machine) (25/25/30kg)
2 sets 5 reps ab crunch (manueel)
4 sets 5 reps military press (25 kg)
3 sets 8 reps stiffleg deadlift (35 kg)
4 sets 5 reps shoulder press (25 kg)
2 sets 10 reps abductor (30 kg)
2 sets 10 reps adductor (30 kg)
mits mogelijkheid sluit ik af met 12 min fietsen

Op non-fitness dagen mits mogelijkheid een uurtje of anderhalf uurtje gaan squashen

Tot nu toe heb ik nog niet veel resultaat gezien qua taille en gewicht dus vroeg ik me af of ik moet de training moet verhogen of niet... dus tips zouden welkom zijn.

Als er staat 3 * 8 reps moet je lezen 3 * 6 tot 8 reps. Kun je redelijk makkelijk 3 * 8 sets doen (dat je de derde set denkt och die 9e rep had makkelijk ook nog wel gekund, doe er dan de volgende keer wat gewicht bij. Het is dan niet erg als je de volgende keer niet verder komt dan 3 * 6, dat bouw je dan wel weer op naar 3 * 8

• Topic Starter Topic Starter
wat is je doel massa aanzetten of afvallen? beide gevallen dit schema gaat het niet doen van buikspieroefeningen val je net zoveel af als arm oefeningen of kuit oefeningen je moet gewoon minder calorien binnenkrijgen dan je verbrand: ga op je voeding letten, lees de stickys en stel een fantsoenlijk schema op een full body ofzo want hiermee haal je je doelen niet

Bedankt voor de tip. Afvallen is het doel hier. Voor het voedingsschema heb ik deze hier gezet http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-360257/

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

damn

Als er staat 3 * 8 reps moet je lezen 3 * 6 tot 8 reps. Kun je redelijk makkelijk 3 * 8 sets doen (dat je de derde set denkt och die 9e rep had makkelijk ook nog wel gekund, doe er dan de volgende keer wat gewicht bij. Het is dan niet erg als je de volgende keer niet verder komt dan 3 * 6, dat bouw je dan wel weer op naar 3 * 8

Zal ik zeker doen op de volgende training :)

Terug
Naar boven