AndroidHealthClinic

Tren Ace vuiligheid (met foto's)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de info tot zover! Karma komt straks, eerst boodschappen en naar de sportschool.

mee eens, en als je ug labs niet vertrouwt kan je nog altijd zelf je gear maken

Dan moet je weer de grondstoffen vertrouwen en voldoende vertrouwen in je eigen kennis. :p

heb je niet gewoon je rubber kapot gemaakt?

Bewaar je de vials toevallig op zn kant:P?

Ja want doosje betekend kwaliteit gear!!!

Hahahaah idd, snap nog steeds niet dat er mensen zo dom kunnen zijn.

Hahaha ik begrijp niet dat jullie zo dom kunnen zijn. Ik mag geen namen noemen daarom zei ik: dat merk met dat doosje, dan weet iedereen wel welke ik bedoel.

Ik weet namelijk dat de 1 mett meer zorg omgaat met zijn product dan andere jongens met hun UG merk.

En dat heeft 0,0 te maken met het doosje. Domme zeugen

Laatst bewerkt:
Voel je je persoonlijk aangesproken jochie, ga huilen in t hoekje. Mietje.

Hahaha ik begrijp niet dat jullie zo dom kunnen zijn. Ik mag geen namen noemen daarom zei ik: dat merk met dat doosje, dan weet iedereen wel welke ik bedoel.

Ik WEET namelijk dat hij met meer zorg omgaat met zijn product dan andere jongens met hun UG merk.

En dat heeft 0,0 te maken met het doosje. Domme zeugen

Morgen staan ze voor je deur om te vragen wie HIJ is die je zo goed kent.....over dummie gesproken. En HIJ kan wel zoveel zeggen over ZIJN kwaliteit....slaat als een tang op een domme zeug.

Morgen staan ze voor je deur om te vragen wie HIJ is die je zo goed kent.....over dummie gesproken. En HIJ kan wel zoveel zeggen over ZIJN kwaliteit....slaat als een tang op een domme zeug.

Uhuh, zal me deur wel alvast op een kier zetten voor ze.
Mensen kunnen idd zoveel zeggen dat ze willen over hun gear, wordt je weinig wijzer van behalve dat je dan weet dat ze hun merk zelf t beste vinden.

Maar om ontopic te gaan, wat is de exp date van dat flesje?

heb je niet gewoon je rubber kapot gemaakt?

Nee.

Bewaar je de vials toevallig op zn kant:P?

Nee.

Kerel, je snapt niet helemaal wat ze bedoelen.
Hun weten echt wel dat je hier niet over labs mag praten.
Ze bedoelen denk ik dat je niet zomaar kan zeggen dat het merk met het doosje automatisch altijd goed is.

Maar om ontopic te gaan, wat is de exp date van dat flesje?

2015.

oh god het wordt steeds gekker hier

Kerel, je snapt niet helemaal wat ze bedoelen.
Hun weten echt wel dat je hier niet over labs mag praten.
Ze bedoelen denk ik dat je niet zomaar kan zeggen dat het merk met het doosje automatisch altijd goed is.

Duh, het heeft ook niets met t doosje te maken. Vind het ronduit hilarisch dat mensen denken dat ik een brand beoordeel bij het doosje :roflol:

De reden waarom ik een bepaalde brand meer verrouw dan de andere boeit niet.
Dit is t laatste wat ik post in dit topic. Wordt steeds gekker idd :roflol:

Laatst bewerkt:
Nu snap je het nog niet Sniezel.
Mensen bedoelen dus NIET dat je een brand beoordeeld of het een doosje heeft of niet... pfff...

@ Kukishu: ?

Sniezel gaf gewoon een hint dat ''wij'' als leden zouden snappen dat het om EP zou gaan ipv de naam te zeggen, omdat dat dus eigenlijk niet mag.

Goh dat we DAT nou niet doorhadden.....

Heee huhhh???

Kan ook een ander ug merk zijn dat bagger is :) wat ik net heb gehad zag er ook heel prof uit aleen dee geen fl**ker

Als het echt zo slecht geweest was,dan had je al met sepsis opgenomen geweest. Ziet er mij uit als gecrashede gear nix meer,nix minder.....al die aanames hier over dood cel materiaal bla bla bla.....

Wat is er zo raar aan de aanname's van dood cel materiaal?
Op het moment dat je vial besmet is zullen de micro-organisme vermenigvuldigen alleen hebben ook niet het eeuwige leven dus deze sterven af met als gevolg dus dood cel materiaal.
Gevolg je krijg een flacon met zowel mircro organisme en edotoxine.

sowieso vaag dat je ondanks de vervuiling ging injecteren, je had beter gelijk terug kunnen brengen. Overigens zelf nooit een vervuild vial gezien.

Wat is er zo raar aan de aanname's van dood cel materiaal?
Op het moment dat je vial besmet is zullen de micro-organisme vermenigvuldigen alleen hebben ook niet het eeuwige leven dus deze sterven af met als gevolg dus dood cel materiaal.
Gevolg je krijg een flacon met zowel mircro organisme en edotoxine.

gewoon omdat hij niet in een ziekenhuis ligt met een drain. Alles wat er hier geblaat wordt zijn dus aanames. Misschien heeft er wel een keutel in gezeten. Of hebben ze geprobeert om de Tren in teer op te lossen,of betum oid....aanames.

Wie wilt de vial hebben en kan hem onderzoeken en duidelijkheid scheppen? :D

Terug
Naar boven