Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg via pb het advies om uit voorzorg ibuprofen te nemen omdat dit ontstekingsremmend werkt.
Lijkt me juist geen goed advies om een pijnstiller als ibuprofen te nemen.
Ten eerste lijkt het me niet dat het zodanig ontstekingsremmend werkt dat dit effect zal hebben wanneer er daadwerkelijk een infectie o.i.d. optreed (helemaal niet in lage doseringen) en ten tweede omdat dit eventuele voortekenen maskeert door het pijnstillende effect (wat dan zeker wel aanwezig zal zijn door de hoge dosis ibuprofen).
Ik neem aan dat als het zo was geweest. Je nu al met koorts op bed had gelegen. Of zie ik dat verkeerd?
Die vuiligheid lijkt gewoon op onopgeloste trenbolone..tren acetate is volgens mij wel vaker troebel en nooit glashelder zoals bvb een testosteron.
gewoon omdat hij niet in een ziekenhuis ligt met een drain. Alles wat er hier geblaat wordt zijn dus aanames. Misschien heeft er wel een keutel in gezeten. Of hebben ze geprobeert om de Tren in teer op te lossen,of betum oid....aanames.
Nee logischer zou zijn om antibiotica te adviseren dan, maar zou ik ook niet doen.
Wie wilt de vial hebben en kan hem onderzoeken en duidelijkheid scheppen?![]()

t merk is super,
er kan t.a.t. een foutje tussen zitten,
dit zegt niet dat de stof niet steriel is?
en er wordt veel gefaked.
Ik neem aan dat als het zo was geweest. Je nu al met koorts op bed had gelegen. Of zie ik dat verkeerd?
Die vuiligheid lijkt gewoon op onopgeloste trenbolone..tren acetate is volgens mij wel vaker troebel en nooit glashelder zoals bvb een testosteron.
t merk is super,
er kan t.a.t. een foutje tussen zitten,
dit zegt niet dat de stof niet steriel is?
en er wordt veel gefaked.
Alleen antibiotica hebben de meeste niet huis en ibuprohen wel, daardoor is er meer kans dat je deze wel op tijd in kunt nemen om te helpen een ontsteking te voorkomen.
Dus ik kan me zo'n voorstel wel indenken.
Alsof ze kunnen aantonen dat je dan ook daadwerkelijk die testosteron extern hebt toegevoegd, wie weet heb jij wel een genetische "afwijking"... laat hun het tegendeel maar bewijzen.Zonde dat ik er niet mee weg kan komen op het werk om deze te laten onderzoeken, bij ons kunnen ze het idee krijgen om je een onderzoek te laten ondergaan.
En aangezien ik toch al een 10tal weekjes op 625 test en 1000mg bold sta ben ik bang dat ze me dat niet in dank af nemen.![]()
Alsof ze kunnen aantonen dat je dan ook daadwerkelijk die testosteron extern hebt toegevoegd, wie weet heb jij wel een genetische "afwijking"... laat hun het tegendeel maar bewijzen.

Fake is het sowieso niet. Er zijn ook UG's die lastiger te faken zijn dan andere labs, bijvoorbeeld door het hebben van een hologram en/of andere maatregelen.