Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb echt constant dat ik denk verliefd te zijn op me ex en als ik dan langs ga en klaar ben dan wil ik direct weg..
k*t feelings
Dit alles was nog met mijn eigen test level
ben benieuwd wanneer ik cycle test tren neem welke avonturen dr komen enige is dat ik me nu moet inhouden, omdat ik vrouw en dochter heb ! nou inhouden op me vrouw natuurlijk niet nodig haha.ik ben de kleinste dan 1.60m- 80 kg- 14 %
mag ik dan ook mee?
![]()

Zijn er pica's?
Trainen met je schoonpa heeft ook wel zijn charmes.
Maar als ik opa zie, dan kunnen die dochters nooit lekker zijn..

Dit. Destijds had ik dit ook bij random chikc die ik mee naar huis nam, echter wanneer ik de volgende dag wakker werdt en brak was ik totaal geen zin in chicks had want wij bijkomen dus stuurde ik ze zonder pardon elke zondag weer de deur uit. Ja ik weet het het nit echt vrouwvriendelijk, maar toch. Kdenk toch wel elke week destijds andere chick tot mijn moeders een gesprek met mij aanging waar ik toch wel niet mee bezig was en dat ik moest stoppen die meiden te gebruiken. Helaas na het te proberen te overtuigen dat het de vrouwen zijn die met mij mee gaan naar huis, hier was mijn moeder niet voor te porreDit alles was nog met mijn eigen test level
ben benieuwd wanneer ik cycle test tren neem welke avonturen dr komen enige is dat ik me nu moet inhouden, omdat ik vrouw en dochter heb ! nou inhouden op me vrouw natuurlijk niet nodig haha.
mvg

top top topic dit, zit met veel plezier te lezen.
kuur van mij komt eraan eind van de maand beginnen 1e keer tren.
kijken wat het brengt maar als ik dit zo lees dan zullen veel mensen die gaan kuren met tren veel te hoge verwachtingen krijgen en het is niet altijd zo
of is het spulletje echt zo goed als men beweert??
mijn kuur gaat 250 test e en 400 tren worden gedeeld over 2x per week
kan haast niet wachten game on
D:Het zal vast wel gezegd zijn maar tren is helemaal niet zo'n goede massabouwer maar een echte recompdrug. Dat houdt dus in dat je iemand met een papzakpostuur kunt veranderen in iemand met bodybuildproporties zonder dat die persoon veel in vet afvalt of in spiermassa aankomt.
Omdat elke vader zijn dochters graag in het midden van een posse tren-freaks zet ? Dit lijkt me om problemen vragen hoe je het ook draait of keert![]()

Tren is een uitstekende masse bouwer, je bouwt schone spiermassa
What you see is what you get
na een kuur weinig verlies want geen vocht, heb laatste blast op +5000kcal gezeten en ben alleen maar leaner geworden dus om vet te worden lijkt het me toch ook wel dat je daar je best voor moet doen tijdens tren
top top topic dit, zit met veel plezier te lezen.
kuur van mij komt eraan eind van de maand beginnen 1e keer tren.
kijken wat het brengt maar als ik dit zo lees dan zullen veel mensen die gaan kuren met tren veel te hoge verwachtingen krijgen en het is niet altijd zo
of is het spulletje echt zo goed als men beweert??
mijn kuur gaat 250 test e en 400 tren worden gedeeld over 2x per week
kan haast niet wachten game on
Mijn leven gaat zen gewone gangetje, god zij dank, ook omdat ik de routine echt nodig heb om goed te functioneren en optimaal te groeien, maar als je er dan eens tussenuit knijpt en het een kans geeft, dan stelt het inderdaad zelden teleur 
Tren staat erom bekend dat het de sterkste is, tot wel 5 x sterker dan test dus ik neem aan dat Tren echt zo goed is als gezegd wordt ;D
denk alleen voor ieder verschillend, zo ging ik op deca k*t met eten en slapen dus juni maar Tren proberenD:
Het zal vast wel gezegd zijn maar tren is helemaal niet zo'n goede massabouwer maar een echte recompdrug. Dat houdt dus in dat je iemand met een papzakpostuur kunt veranderen in iemand met bodybuildproporties zonder dat die persoon veel in vet afvalt of in spiermassa aankomt.