AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb echt constant dat ik denk verliefd te zijn op me ex en als ik dan langs ga en klaar ben dan wil ik direct weg..

k*t feelings

hahah spreek je je ex? if ga je langs dr huis als een stalker en ren je weer weg? :p

Vanaf juni zit er weer ace in me bloed haha. Wil ook wel mee

ik ben de kleinste dan 1.60m- 80 kg- 14 %

mag ik dan ook mee ????:trollface:

iemand ervaring met motor rijlessen en tren?

heb echt constant dat ik denk verliefd te zijn op me ex en als ik dan langs ga en klaar ben dan wil ik direct weg..

k*t feelings

Dit. Destijds had ik dit ook bij random chikc die ik mee naar huis nam, echter wanneer ik de volgende dag wakker werdt en brak was ik totaal geen zin in chicks had want wij bijkomen dus stuurde ik ze zonder pardon elke zondag weer de deur uit. Ja ik weet het het nit echt vrouwvriendelijk, maar toch. Kdenk toch wel elke week destijds andere chick tot mijn moeders een gesprek met mij aanging waar ik toch wel niet mee bezig was en dat ik moest stoppen die meiden te gebruiken. Helaas na het te proberen te overtuigen dat het de vrouwen zijn die met mij mee gaan naar huis, hier was mijn moeder niet voor te porre :P Dit alles was nog met mijn eigen test level :P ben benieuwd wanneer ik cycle test tren neem welke avonturen dr komen enige is dat ik me nu moet inhouden, omdat ik vrouw en dochter heb ! nou inhouden op me vrouw natuurlijk niet nodig haha.

mvg

Thank god voor dostinex!!
Klieren zo groot als een druif, terwijl ik op 20mg aromasin/dag zat.
7e dag op dost en nu 15 dagen b6 en het is al gehalveerd!
Kan terug een beetje lachen nu :)

Dit. Destijds had ik dit ook bij random chikc die ik mee naar huis nam, echter wanneer ik de volgende dag wakker werdt en brak was ik totaal geen zin in chicks had want wij bijkomen dus stuurde ik ze zonder pardon elke zondag weer de deur uit. Ja ik weet het het nit echt vrouwvriendelijk, maar toch. Kdenk toch wel elke week destijds andere chick tot mijn moeders een gesprek met mij aanging waar ik toch wel niet mee bezig was en dat ik moest stoppen die meiden te gebruiken. Helaas na het te proberen te overtuigen dat het de vrouwen zijn die met mij mee gaan naar huis, hier was mijn moeder niet voor te porre :P Dit alles was nog met mijn eigen test level :P ben benieuwd wanneer ik cycle test tren neem welke avonturen dr komen enige is dat ik me nu moet inhouden, omdat ik vrouw en dochter heb ! nou inhouden op me vrouw natuurlijk niet nodig haha.

mvg

Denk dat ik dit al gezegd heb, maar tenzij je al een vaste en goede relatie hebt, dan moet je er tijdens tren ook niet aan beginnen. Zal van beide kanten gewoon niet lukken. Omgekeerd ook niet hoor, heb al willen merken dat de vrouwen die voor je vallen op tren doorgaans echt op zoek zijn naar die rauwe mannelijkheid en niet iemand om zich mee voor de zetel te nestelen met paar gehuurde romantische komedies. Tren doet dat ook echt wel met je, maakt je emotioneler ene moment, dan weer compleet niet volgende moment (net zoals je een agressief persoon best geen tren geeft geef je iemand die vaak depressief is best ook geen tren). In een relatie vind ik dan weer dat het best wel helpt. Je partner heeft meer zin in jou, en hoe beter je coïtusleven wordt, hoe emotioneler jij je verbonden voelt en hoe meer je je best doet voor haar.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Omdat elke vader zijn dochters graag in het midden van een posse tren-freaks zet ? Dit lijkt me om problemen vragen hoe je het ook draait of keert :p

top top topic dit, zit met veel plezier te lezen.
kuur van mij komt eraan eind van de maand beginnen 1e keer tren.
kijken wat het brengt maar als ik dit zo lees dan zullen veel mensen die gaan kuren met tren veel te hoge verwachtingen krijgen en het is niet altijd zo
of is het spulletje echt zo goed als men beweert??
mijn kuur gaat 250 test e en 400 tren worden gedeeld over 2x per week
kan haast niet wachten game on

kijken wat het brengt maar als ik dit zo lees dan zullen veel mensen die gaan kuren met tren veel te hoge verwachtingen krijgen en het is niet altijd zo

Tren staat erom bekend dat het de sterkste is, tot wel 5 x sterker dan test dus ik neem aan dat Tren echt zo goed is als gezegd wordt ;D

denk alleen voor ieder verschillend, zo ging ik op deca k*t met eten en slapen dus juni maar Tren proberen :DD:

Het zal vast wel gezegd zijn maar tren is helemaal niet zo'n goede massabouwer maar een echte recompdrug. Dat houdt dus in dat je iemand met een papzakpostuur kunt veranderen in iemand met bodybuildproporties zonder dat die persoon veel in vet afvalt of in spiermassa aankomt.

Het zal vast wel gezegd zijn maar tren is helemaal niet zo'n goede massabouwer maar een echte recompdrug. Dat houdt dus in dat je iemand met een papzakpostuur kunt veranderen in iemand met bodybuildproporties zonder dat die persoon veel in vet afvalt of in spiermassa aankomt.

Tren is een prima massa bouwer + een aantal leuke voordelen.

Tren is een uitstekende masse bouwer, je bouwt schone spiermassa

What you see is what you get

na een kuur weinig verlies want geen vocht, heb laatste blast op +5000kcal gezeten en ben alleen maar leaner geworden dus om vet te worden lijkt het me toch ook wel dat je daar je best voor moet doen tijdens tren

Tren is een uitstekende masse bouwer, je bouwt schone spiermassa

What you see is what you get

na een kuur weinig verlies want geen vocht, heb laatste blast op +5000kcal gezeten en ben alleen maar leaner geworden dus om vet te worden lijkt het me toch ook wel dat je daar je best voor moet doen tijdens tren

+5000 kcal dan ben je heel de dag aan het eten.

Zoals ik al aanhaalde met mijn verhalen moet je nu niet verwachten dat elke dag zo gaat zijn he :p Mijn leven gaat zen gewone gangetje, god zij dank, ook omdat ik de routine echt nodig heb om goed te functioneren en optimaal te groeien, maar als je er dan eens tussenuit knijpt en het een kans geeft, dan stelt het inderdaad zelden teleur ;)

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Tren staat erom bekend dat het de sterkste is, tot wel 5 x sterker dan test dus ik neem aan dat Tren echt zo goed is als gezegd wordt ;D

denk alleen voor ieder verschillend, zo ging ik op deca k*t met eten en slapen dus juni maar Tren proberen :DD:

Tren is heeft een sterkere RBA voor de AR dan test, maar als het op pure massa aankomt zul je met zowel test als deca nog iets betere resultaten boeken. Dus op die cijfers mag je niet afgaan. Ik denk wel, alles in beschouwing dat op testosterone na, tren je de best value for money geeft.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Dit zou ik dan ook weer niet zeggen, dit zijn veelal fabeltjes. Tren krijgt die naam omdat het acuut lijkt een redistributie van vet te veroorzaken waardoor je er op sommige plaatsen wat droger gaat uitzien, maar verder heeft het geen rechtstreekse effecten op vet, energieverbruik of al die andere dingen. Tren is wel degelijk een hele goede massabouwer trouwens.

+5000 kcal dan ben je heel de dag aan het eten.

bijna wel, me ontbijt is al +1000 kcal

Heb alleen het geluk dat ik restaurant eigenaar ben en zelf ook in de keuken werk, kan dus heel de dag door eten voor mezelf klaar maken, hoef dus niet 's ochtends moeilijk te doen, ontbijt, trainen, werken en tijdens het werk eet ik heel de dag door ja :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven