Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
5k kcals valt wel mee toch? Die eet ik ook en om 8 uur savonds heb ik honger:(

bijna wel, me ontbijt is al +1000 kcal

Heb alleen het geluk dat ik restaurant eigenaar ben en zelf ook in de keuken werk, kan dus heel de dag door eten voor mezelf klaar maken, hoef dus niet 's ochtends moeilijk te doen, ontbijt, trainen, werken en tijdens het werk eet ik heel de dag door ja :D

En dan vragen mensen zich af waarom ze tegenwoordig van die haute cuisine mini-porties krijgen. Durft de ober gewoon niet zeggen dat de eigenaar al de helft ervan op heeft ...

En dan vragen mensen zich af waarom ze tegenwoordig van die haute cuisine mini-porties krijgen. Durft de ober gewoon niet zeggen dat de eigenaar al de helft ervan op heeft ...

:p succes met je buikgriep , ik heb het onlangs ook gehad. 2 dagen het zuur, vervolgens 3 dagen misselijk.. 2 dagen pauze om dan weer 3 dagen op de pot te zitten .. jeeeuj haha.

---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

5k kcals valt wel mee toch? Die eet ik ook en om 8 uur savonds heb ik honger:(

Waar halen jullie die kcals vandaan man ? Haha ik red alleen 5k met junk. Nu al een weekje 1000kcal mc donalds aan het verteren. Daarna terug overstappen op ijs.

:p succes met je buikgriep , ik heb het onlangs ook gehad. 2 dagen het zuur, vervolgens 3 dagen misselijk.. 2 dagen pauze om dan weer 3 dagen op de pot te zitten .. jeeeuj haha.

Waar halen jullie die kcals vandaan man ? Haha ik red alleen 5k met junk. Nu al een weekje 1000kcal mc donalds aan het verteren. Daarna terug overstappen op ijs.

Veel brinta & rijst :)

eet je ook niet veel, 4 hamburgers is al 1k kcal. ik ga voor minimaal 2k naar de mac haha, meestal meer :P.

eet je ook niet veel, 4 hamburgers is al 1k kcal. ik ga voor minimaal 2k naar de mac haha, meestal meer :P.

Nee ik houd het idd binnen de perken met een reden :p 2k is een beetje teveel aan extra food 1 week lang. Ik neem idd 4x gewone hamburger of 2x chickenburger met mcnuggets. Ik ben alleen dat eten zo snel beu :D Hamburgers te zout en chickenburgers hebben zon saai sausje dat je meteen beu bent hha.

---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

Rijst komt men oren uit en brinta eet ik niet. Als ik rijst nog droog eet moet ik serieus braken.
Overmorgen maar eens een hoop sausjes meenemen! Championnensaus/ peperroomsaus etc zal wel te vreten zijn.

Droog? bleh. tijdens t bulken gewoon lekker wat satésaus er doorheen roeren.
cutten hoef je gelukkig niet zoveel rijst weg te werken ;)

Droog? bleh. tijdens t bulken gewoon lekker wat satésaus er doorheen roeren.
cutten hoef je gelukkig niet zoveel rijst weg te werken ;)

Ja in begin is het goed te doen , maar nu krijg ik het echt niet zomaar weg. Focking rijst stinkt ook gewoon.

Ja in begin is het goed te doen , maar nu krijg ik het echt niet zomaar weg. Focking rijst stinkt ook gewoon.

Haha pandan ruikt lekker man :D

En als het te droog is fl**ker ik er wat druppeltjes ketchup overheen, of een beetje jus. Niet zeuren, eten!

Ik slaap trouwens weer heerlijk diep atm. <3 tren dreams!

Haha pandan ruikt lekker man :D

En als het te droog is fl**ker ik er wat druppeltjes ketchup overheen, of een beetje jus. Niet zeuren, eten!

Ik slaap trouwens weer heerlijk diep atm. <3 tren dreams!

Ja ik heb gewoon k*trijst :P ruikt naar rotte popcorn ofzo haha. uncle bens denk ik.
Ketchup ga ik er eens bijknallen. Even een goed merk zoeken in de winkel wat die hier is niet zo lekker.

Haha tren dreams :P Dan moet je er eens 5iu geno voor het slapen bij prikken :roflol: Ik heb 4/5 verschillende dromen op 1 nacht. Heel vaag gevoel steeds maar wel leuk haha.

Ja ik heb gewoon k*trijst :P ruikt naar rotte popcorn ofzo haha. uncle bens denk ik.
Ketchup ga ik er eens bijknallen. Even een goed merk zoeken in de winkel wat die hier is niet zo lekker.

Haha tren dreams :P Dan moet je er eens 5iu geno voor het slapen bij prikken :roflol: Ik heb 4/5 verschillende dromen op 1 nacht. Heel vaag gevoel steeds maar wel leuk haha.

Haha, je moet gewoon zo'n zak halen van 5KG bij de lokale toko man. Echt lekkere rijst is zoveel beter uit te houden dan die westerse troep.

Nee, geen GH voor mij nog, zie er de meerwaarde niet van in op het moment. Misschien later als ik groot ben :p

Waarom eet je geen aardappelen of macaroni? Ik krijg geen rijst meer weg, dus ik eet het ook niet.

Waarom eet je geen aardappelen of macaroni? Ik krijg geen rijst meer weg, dus ik eet het ook niet.

Macaroni is toch gewoon pasta ? aardappelen of puree eet ik bijna altijd savonds aan tafel met mn familie.

---------- Post added at 07:19 ---------- Previous post was at 07:19 ----------

Haha, je moet gewoon zo'n zak halen van 5KG bij de lokale toko man. Echt lekkere rijst is zoveel beter uit te houden dan die westerse troep.

Nee, geen GH voor mij nog, zie er de meerwaarde niet van in op het moment. Misschien later als ik groot ben :p

Ik ga straks effe goede rijst zoeken haha :D

Macaroni is toch gewoon pasta ? aardappelen of puree eet ik bijna altijd savonds aan tafel met mn familie.

---------- Post added at 07:19 ---------- Previous post was at 07:19 ----------

Ik ga straks effe goede rijst zoeken haha :D

Ja klopt.
Aardappelen pak ik altijd die schijfjes en dan bak ik ze zo lang dat ze een beetje aangebrand zijn. vind dat veel beter te eten dan die vieze droge rijst.

Ja klopt.
Aardappelen pak ik altijd die schijfjes en dan bak ik ze zo lang dat ze een beetje aangebrand zijn. vind dat veel beter te eten dan die vieze droge rijst.

Hmm ook een goed plan idd. Gewoon schijfjes bakken. Pak lekkerder dan rijst.

Eet gewoon wat je lekker vind en doe dit gevarieerd. Al dat gemiep altijd over eten, t'is hier toch niet het "hoi ik ben poenjap ben net begonnen met fitnissuh, maar kvind ZOVEEL etuh sooo moeiluhk!! Wie hellept mij?!" forum gedeelte???

/zeikmodus off

Gebakken aardappels in alle soorten en maten Mmm, lekker met gebakken spekkies in de bulk :D

Eet gewoon wat je lekker vind en doe dit gevarieerd. Al dat gemiep altijd over eten, t'is hier toch niet het "hoi ik ben poenjap ben net begonnen met fitnissuh, maar kvind ZOVEEL etuh sooo moeiluhk!! Wie hellept mij?!" forum gedeelte???

/zeikmodus off

Gebakken aardappels in alle soorten en maten Mmm, lekker met gebakken spekkies in de bulk :D

Haha, je hebt gelijk. Hoeveel dagen train je nu al? :D

Back on tren! Tren is fijn :o

Haha, je hebt gelijk. Hoeveel dagen train je nu al? :D

Back on tren! Tren is fijn :o

Persoonlijk ben ik op test only veel sneller geirriteerd dan op de combi test/tren. Tren maakt me ook een stuk meer emo. Ben een stuk liever op tren voor het vrouwtje dan op test only.

Persoonlijk ben ik op test only veel sneller geirriteerd dan op de combi test/tren. Tren maakt me ook een stuk meer emo. Ben een stuk liever op tren voor het vrouwtje dan op test only.

Ik heb het gevoel dat ik aardiger en liever ben omdat ik meer coïtus wil. Ik was inderdaad ook een b*ch op test. Maaaar, als ik dan uiteindelijk op tren geirriteerd raak kan je beter even weg lopen.

Haha ja je wordt een soort van Sexpussy... Lief doen om coïtus te krijgen :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven