- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Hmm ook een goed plan idd. Gewoon schijfjes bakken. Pak lekkerder dan rijst.
Pandanrijst met chilisaus is lekker man. Pandanrijst is ook niet droog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm ook een goed plan idd. Gewoon schijfjes bakken. Pak lekkerder dan rijst.
Pandanrijst met chilisaus is lekker man. Pandanrijst is ook niet droog.
Noemt dus gewoon pandan rijst ? even zoeken straks.
Deze vind ik lekker: http://www.amazingoriental.com/content/pandan-rijst-heel-2
Ongeveer 5-6 EUR per 4,5KG.
!
Wat ook lekker en schoon is (wel iets meer werk)
5 eiwitten
1 heel ei
Halve tomaat
Halve ui
Bloem voor de carbs als dit nodig is (ik pak meestal 40/50 Gr.)
En paar plakjes kipfilet of runderrookvlees!!!
Ik vind het heerlijk.
Normaal alleen eiwitten en bloem, in het weekend de uitgebreide versie
Je kan ook tomaat/ui fijn snijden en in koelkast bewaren zodat je t snel kan pakken doordeweeks
Haha ja je wordt een soort van Sexpussy... Lief doen om coïtus te krijgen![]()
heeft mijn vrouw ook al uitgepluisd.Moet je nu echt nog verdergaan nadat TS aangaf dat we teveel off topic gaan ?
Eventjes zoiets van die zijn allemaal compleet emo van de tren en naar een kookkanaal aan het kijken en receptjes uit te wisselen of zo ...Denk dat ik dit al gezegd heb, maar tenzij je al een vaste en goede relatie hebt, dan moet je er tijdens tren ook niet aan beginnen. Zal van beide kanten gewoon niet lukken. Omgekeerd ook niet hoor, heb al willen merken dat de vrouwen die voor je vallen op tren doorgaans echt op zoek zijn naar die rauwe mannelijkheid en niet iemand om zich mee voor de zetel te nestelen met paar gehuurde romantische komedies. Tren doet dat ook echt wel met je, maakt je emotioneler ene moment, dan weer compleet niet volgende moment (net zoals je een agressief persoon best geen tren geeft geef je iemand die vaak depressief is best ook geen tren). In een relatie vind ik dan weer dat het best wel helpt. Je partner heeft meer zin in jou, en hoe beter je coïtusleven wordt, hoe emotioneler jij je verbonden voelt en hoe meer je je best doet voor haar.
---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------
Relatie zit goed dus. en ik kan soms wel wat beter me best doen, misschien lukt dat met met tren.
ideaal 2 vliegen in klap ( grapje natuurlijk) maandag eerst maar eens beginnen aan met test deca, zien we eind jaar of volgend jaar wel verder of ik die tren ook pak !
Ja, en hoe meer en hoe beter de coïtus hoe liever je wordt, dus het werkt in ieders voordeelheeft mijn vrouw ook al uitgepluisd.
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------
Ja ik dacht al dat ik per ongeluk op het webforum van Njam! terecht gekomen was of zoEventjes zoiets van die zijn allemaal compleet emo van de tren en naar een kookkanaal aan het kijken en receptjes uit te wisselen of zo ...

Ja, en hoe meer en hoe beter de coïtus hoe liever je wordt, dus het werkt in ieders voordeelheeft mijn vrouw ook al uitgepluisd.
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------
Ja ik dacht al dat ik per ongeluk op het webforum van Njam! terecht gekomen was of zoEventjes zoiets van die zijn allemaal compleet emo van de tren en naar een kookkanaal aan het kijken en receptjes uit te wisselen of zo ...

Voordeel? Mijn vriendin kon het p*ssy gedrag niet echt waarderen![]()

Het is maar net hoe je "anders" opvat maar begrijp je punt. Ja dat is ietsje anders dan conform het verwachtingspatroon van het gemiddelde.

merken jullie bitches veel verschil tussen ace en e?