AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is mss nog een verschil tussen lief zijn en je als een mietje gedragen :p

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

nul komma niks

Hmm oke
er zitten hier wel paar die tren e niks vinden..

Hmm oke
er zitten hier wel paar die tren e niks vinden..

Er zitten er hier ook een paar die winny only een goeie kuur vinden. Het is maar wie je liever geloofd zeker ? Esters en geesterifieerde AAS zijn inerte compounds. Ze geven allebei hetzelfde actief product vrij. Als je ze dus over hetzelfde punt in het halfleven verdeeld (zoals aangegeven 1xdag voor ace en 2x week voor enth) geven ze geen enkel verschil. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat enth iets minder 70% tren bevat en ace iets meer dan 80%, maar meestal is dat al zo omdat je vaak 350-700 ace vergelijkt met 400-800 enth.

Tren-e doorgaans dus wat hoger doseren ?

Ja op zelfde tijd gerekend. Kan je de exacte percentages wel bezorgen maar het komt ongeveer om 69% en 81%.

Leuk om te weten. Met welke ester foefelen ze het meeste ? Enanthaat waarschijnlijk ?
Ik knalde altijd heel hard op tren maar nu ik op tren-a zit ben ik niet tevreden. Misschien zat er steeds wat deca bij oid .. Merk dat ik vroeger gebruikte deed het altijd super bij mij maar daar hoor je ook niet de beste verhalen van :P

Leuk om te weten. Met welke ester foefelen ze het meeste ? Enanthaat waarschijnlijk ?
Ik knalde altijd heel hard op tren maar nu ik op tren-a zit ben ik niet tevreden. Misschien zat er steeds wat deca bij oid .. Merk dat ik vroeger gebruikte deed het altijd super bij mij maar daar hoor je ook niet de beste verhalen van :P

Denk dat veel tren wel gelacet wordt met deca. Dankzij god is tren een van de weinige compounds die je wel direct herkent aan zen eigenschappen, waardoor dat toch enigzins beperkt is. Goeie tren E bv zal altijd wat bubbelen bij het optrekken (trekt zo'n beetje in schuim). probleem met veel UG's is dat ze beste een goeie reputatie kunnen opbouwen, en dan als ze besluiten de boel in te pakken de boel beginnen belazeren om de laatste centen er uit te slaan.

Er is mss nog een verschil tussen lief zijn en je als een mietje gedragen :p

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Origineel gepost door Em87 Bekijk Post
merken jullie bitches veel verschil tussen ace en e?

nul komma niks

wel qua bloat toch?

Laatst bewerkt:
Mooi topic, made my day again.

wat is de reden waarom ik tren acetaat zou gebruiken behalve dat het snelle uit mn systeem is.

Korter kuren misschien.

Oh en als je een injectiefetish hebt is het ook aan te raden :o

wat is de reden waarom ik tren acetaat zou gebruiken behalve dat het snelle uit mn systeem is.

Sneller stabielere bloedniveaus, samen gebruik met andere kortere esters, noem maar op. In merendeel van de gevallen lijkt enth inderdaad de betere keuze.

Ja, heb niet het gevoel dat ze 100% zuiver is, ze kickt veel te snel, iets te helder, maar is zeker voornamelijk tren e (schuimt goed als je optrekt) en de resultaten waren ook niet mis. Zou ze nog gebruiken, tenzij ik beter vind. Meeste mensen die ze gebruiken zijn er ook overwegend positief over.

klinkt nice, heb alles al in huis maar ik wacht tot juli ;D

Wordt de chinese dan nog verkocht ? Dbol van de chinees was maar zwakjes, MT was dan weer redelijk potent.

MT of oxy BC wat prefereer jij? is MT nou echt zo toxisch ( weet dat het erger is dan meeste orals) of is dit ook weer overdreven op een paar weken ( 21-28 dagen 1 of 2mg)

ik vind alleen men haarlijn belangrijk maargoed heb net tren en winstrol achter de rug en volgens men kapster is er nog niets aan de hand dus dat zal wel goed lopen

Oh trouwens( geld ook voor jouw topic) op mijn vragen kun je best basic reageren zonder diep ergens op in te gaan, zoek ik zelf wel op ( en is makkelijker voor jouw en minder tijdrovend)

Laatst bewerkt:
MT of oxy BC wat prefereer jij? is MT nou echt zo toxisch ( weet dat het erger is dan meeste orals) of is dit ook weer overdreven op een paar weken ( 21-28 dagen 1 of 2mg)

MT injecteer ik, zolang je beetje de veiligheidsvoorschriften voor orals en andere levertoxische middelen volgt (4-6 weken off voor en na) kun je met injects gerust 4 weken 2-4mg doen. Geen van beide zet echt massa aan en beide geven je serieuze boost voor training (bij Mt zuivere agressie, bij dbol fantastische pomp). Maar zijn geen van beide middelen die ik frequent zou gebruiken.

oh das een tegenvaller haha, ben even aan het kijken hoe ik men cycle compleet kan maken, tren ace zal base worden..
misschien bridge en dan 1.5/2g Test E voor een week of 8 ( zodra vakantie weer voorbij is ivm vocht haha)

heb gelukkig nog wel even om te twijfelen en overwegen

Ik merk nu wel dat ik mij superieur ten opzichte van andere mensen ga voelen door de Tren en krijg echt geweldadige gedachtes van Tren in het verkeer maar gelukkig blijft het bij gedachten en heb ik nog niet de neiging om het echt uit te voeren.

Ik merk nu wel dat ik mij superieur ten opzichte van andere mensen ga voelen door de Tren en krijg echt geweldadige gedachtes van Tren in het verkeer maar gelukkig blijft het bij gedachten en heb ik nog niet de neiging om het echt uit te voeren.

zit op 1 g tren ace per week en merk dat niet eens man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven