Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
1gr ace en niks merken mentaal.. Dan ben je of mega stabiel, of gebruik je een antidepressiva die de boel onderdrukt, of je gear is k*t :p

Oh gixel je gear was wel real.
Net gekeken en ik had vorige keer ook 1273 ( batch) en ging er super op @ 350 Ew. Veel kracht en aders!

hoe lang zit je er op, een week pas zeker? :D
jij komt nog van een koude kermis thuis :D sooon n**ga soon

1gr ace en niks merken mentaal.. Dan ben je of mega stabiel, of gebruik je een antidepressiva die de boel onderdrukt, of je gear is k*t :p

Valt wel mee hoor, zat ook ff op een gram ace en enige side die ik had was dat m'n bloeddruk in 1 keer omhoog knalde. Mentaal geen verschil, word ook echt een schatje op Tren, krijgt me echt nauwelijks kwaad op 't spul, voel me net een klein kind op de avond voor sinterklaas de hele kuur door :)

Rond welke week begint het nachtzweet,slapeloosheid en tren nachtmerries? week 2 bijna voorbij en merk nog niks van die bijwerkingen (Tren-e)

Ow ja dat wel , maar ik heb het meer over wanneer je het toppunt nadert. Bij mij is dat meestal rond week 6.

Buiten bloeddrukpieken en feit dat ik na 12 weken besef dat ik iets te weinig concentratie heb, en iets te impulisef wordt, relatief weinig last van. Anders zou ik een jaar lang on blijven :p Nachtmerries nooit gehad, zweten wel veel, maar niet snachts in het bijzonder, of buitengewoon veel etc. Bloedsuiker drops heb ik vaak al vanaf week 3. Laatste keer wel weinig gehad, maar dat zal aan de GH gelegen hebben.

heeft conditietraining op tren wel zin? om het uithoudingsvermogen enigszins normaal te houden of gewoon onbegonnen zaak.

heeft conditietraining op tren wel zin? om het uithoudingsvermogen enigszins normaal te houden of gewoon onbegonnen zaak.

Ik heb nog nooit conditie problemen gehad op Tren, Alleen wat meer zweten.

Curious, meer mensen die geen problemen hebben met cardio on Tren?

Zit wel nog heel erg over kcals te twijfelen met tren. Hoor echt veel tegenstrijdige verhalen. Sommige zeggen dat je op onderhoud kan eten om zo te recompen (vet omlaag spiermassa omhoog) terwijl andere weer zeggen dat Tren geen magie is en je gewoon moet cutten wil je significant droger worden

Buiten bloeddrukpieken en feit dat ik na 12 weken besef dat ik iets te weinig concentratie heb, en iets te impulisef wordt, relatief weinig last van. Anders zou ik een jaar lang on blijven :p Nachtmerries nooit gehad, zweten wel veel, maar niet snachts in het bijzonder, of buitengewoon veel etc. Bloedsuiker drops heb ik vaak al vanaf week 3. Laatste keer wel weinig gehad, maar dat zal aan de GH gelegen hebben.

ik heb vooral last van rare gedachten :p En ja emotie komt er meestal uit in mijn dromen. Dromen zijn kunnen super agressief zijn etc. Maar echt lichamelijke sides heb ik niet. Op uithouding en zweet dat harder stinkt na :P

ben bezig met MT maar heb die klote paniekaanvallen weer regelmatig,en behoorlijk emo .
Word supernerveus als er teveel mensen rond me draaien . En word al helemaal niet goed als er iemand een serieus gesprek wilt aangaan.
Gains dan weer super.

Onbegonnen werk als je het mij vraagt. Ik heb na 3 injects tren alweer het uithoudingsvermogen van een varken. Bij alles wat ik doe breekt het zweet me uit. Moet er niet aan denken om ook nog te gaan cardio'en op tren :dunno:

Als je snel zweet ben je toch ook al snel aan het verbranden .. Dus in feite moet je minder hard werken voor hetzelfde effect als ik het goed heb.

Lekker meegenomen toch.

week 5 gaat nu in en merk nog niet heel erg veel

Als je snel zweet ben je toch ook al snel aan het verbranden .. Dus in feite moet je minder hard werken voor hetzelfde effect als ik het goed heb.

Lekker meegenomen toch.

Zweten staat imo niet gelijk aan vet verbranden, maar aan warmte verliezen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven