Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
zit op 1 g tren ace per week en merk dat niet eens man
hoe lang zit je er op, een week pas zeker?

jij komt nog van een koude kermis thuis
sooon n**ga soonVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit op 1 g tren ace per week en merk dat niet eens man

sooon n**ga soonhoe lang zit je er op, een week pas zeker?
jij komt nog van een koude kermis thuissooon n**ga soon
hoe lang zit je er op, een week pas zeker?
jij komt nog van een koude kermis thuissooon n**ga soon
1gr ace en niks merken mentaal.. Dan ben je of mega stabiel, of gebruik je een antidepressiva die de boel onderdrukt, of je gear is k*t![]()

Rond welke week begint het nachtzweet,slapeloosheid en tren nachtmerries? week 2 bijna voorbij en merk nog niks van die bijwerkingen (Tren-e)
Week 6 ongeveer begin je echt te voelen dat je tren op hebt. Bij mij althans.
meestal na goeie week dat ik al merk dat men uithouding begint te dalen.
Ow ja dat wel , maar ik heb het meer over wanneer je het toppunt nadert. Bij mij is dat meestal rond week 6.
Nachtmerries nooit gehad, zweten wel veel, maar niet snachts in het bijzonder, of buitengewoon veel etc. Bloedsuiker drops heb ik vaak al vanaf week 3. Laatste keer wel weinig gehad, maar dat zal aan de GH gelegen hebben.heeft conditietraining op tren wel zin? om het uithoudingsvermogen enigszins normaal te houden of gewoon onbegonnen zaak.
Buiten bloeddrukpieken en feit dat ik na 12 weken besef dat ik iets te weinig concentratie heb, en iets te impulisef wordt, relatief weinig last van. Anders zou ik een jaar lang on blijvenNachtmerries nooit gehad, zweten wel veel, maar niet snachts in het bijzonder, of buitengewoon veel etc. Bloedsuiker drops heb ik vaak al vanaf week 3. Laatste keer wel weinig gehad, maar dat zal aan de GH gelegen hebben.
En ja emotie komt er meestal uit in mijn dromen. Dromen zijn kunnen super agressief zijn etc. Maar echt lichamelijke sides heb ik niet. Op uithouding en zweet dat harder stinkt na 
heeft conditietraining op tren wel zin? om het uithoudingsvermogen enigszins normaal te houden of gewoon onbegonnen zaak.
Als je snel zweet ben je toch ook al snel aan het verbranden .. Dus in feite moet je minder hard werken voor hetzelfde effect als ik het goed heb.
Lekker meegenomen toch.