Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon meer Coïtus :)

Trouwens ook een hint voor mij dat de tren werkt, wanneer ik wakker word terwijl ik al bezig ben met het opwarmen van het vrouwtje in mijn slaap :D Gelukkig vind ze dat nooit erg :engel:

Vandaag ben ik ook begonnen met een tren kuurtje. Ben benieuwd :eyebrow:.
Ik hoop alleen dat mijn lontje niet nog korter gaat worden de komende weken.

ben oud topic aan het terug lezen, stond de vraag zorgt primo voor vermindering side's bij tren.

Heeft iemand hier ervaring mee? stond namelijk niet veel in dat topic er over

Trouwens ook een hint voor mij dat de tren werkt, wanneer ik wakker word terwijl ik al bezig ben met het opwarmen van het vrouwtje in mijn slaap :D Gelukkig vind ze dat nooit erg :engel:
Ik heb meestal minder zin op tren.Maar komt misschien omdat ik low test ga.

Zit nu in het begin van week 3 en heb nu als bijwerking dat ik ergens midden in de nacht wakker schrik en het ineens heel erg warm heb.

Zit nu in het begin van week 3 en heb nu als bijwerking dat ik ergens midden in de nacht wakker schrik en het ineens heel erg warm heb.

Heel normaal, ga je een weekje hebben ongeveer. Zo is dat bij mij toch altijd. Warm heb ik er wel nooit van snachts.

ik slaap best fijn op 800mg tren van het merk good game

twijfel wel aan de kwaliteit lol

Ik slaap ook prima op tren hoor. Het af en toe wakker worden van de trendreams ervaar ik niet als storend. <3 trendreams!

Baal nu wel dat het al zo warm is. Ik pakte expres nu Tren omdat het nog winter is maar door dit weer zweet ik mij nu al helemaal rot

Baal nu wel dat het al zo warm is. Ik pakte expres nu Tren omdat het nog winter is maar door dit weer zweet ik mij nu al helemaal rot

Zweten doe je toch wel, of het nu December is of Juni.
Eerlijk gezegd vind ik zweten bij 10-25 graden fijner dan bij lagere temperaturen, aangezien een fris windje dan al snel zorgt voor een stijve nek oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven