XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja em misschien zijn je spieren toch nep dan:$

Allemaal gebakken lucht toch? ;)

Audemars Piquet???

• Topic Starter Topic Starter
Good game ;)

Weet niet
Pak volgende x audemars piquet;)

Hmmmm

audemars-piguet-royal-oak-chronograph-1.jpg

Niemand last van rare spier krampen?

Ik heb het als ik een tijdje sta bijvoorbeeld en ik wil gaan zitten, dat dan als een golfbeweging mijn spierfibers in me bovenbeen verkrampen.
Zelfde als met me bicep, als ik die een tijd gebogen hou en dan wil strekken, begint me spier raar te verkrampen.

Had er een filmpje van, zal die wel weer ff uploaden.

Yep, sochtends vroeg vooral de eerste keer dat ik ga zitten in de hamstrings/gluten regelmatig verkramping.

Yep, sochtends vroeg vooral de eerste keer dat ik ga zitten in de hamstrings/gluten regelmatig verkramping.

Heb ik ook steeds, ook in men kuiten dan trekt heel men voet naar links en daarmee heb ik men voeten al serieus pijn gedaan haha.

Op zich wel logisch, als je snachts zweet dan kom je in de ochtend toch wel wat vocht tekort. Denk alleen dat meer drinken voor het slapen gaan alleen meer zweten betekend. Toch ga ik komende dagen proberen wat meer te drinken voor het slapen gaan, kijken of het helpt.

Ik heb het als ik een tijdje sta bijvoorbeeld en ik wil gaan zitten, dat dan als een golfbeweging mijn spierfibers in me bovenbeen verkrampen.
Zelfde als met me bicep, als ik die een tijd gebogen hou en dan wil strekken, begint me spier raar te verkrampen.

Had er een filmpje van, zal die wel weer ff uploaden.

had je de vorige maal ook he ? Specifiek met tren dan ?

Heb ik ook op Tren, als ik in bed ga liggen schiet 't regelmatig in m'n kuiten/hamstrings. Vrouwtje vindt het wel vermakelijk. Ook al eens tijdens de coïtus gehad in de douche, kramp schoot me gigantisch in mn been maar ik dacht ja **** dat, gewoon doordouwen. Toen ik klaar was heb ik minimaal een uur niks met m'n been gekund, wat een pijn.

had je de vorige maal ook he ? Specifiek met tren dan ?

Ja klopt, die komen nu weer op spelen. Irritant, maar wel een goed teken denk ik :D

Op het filmpje valt het nog wel mee, omdat ik het al eerder opgeroepen had voor ik bedacht het te filmen. Soms is het zo erg dat ik mijn arm niet eens kan strekken in een keer. In me quads is het veel erger, die zie je ook dik door me broek heen. Zal die een deze dagen is proberen te filmen.
Hier dat filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=UeGaQgIHwms&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Same here,
Als ik kuiten heb getraind moet ik egt langzaam van me fiets afstappen, anders is het raak :D
En inderdaad als je een spier volledig strekt, voelt het alsof er kramp in gaat schieten.

En tijdens de coïtus soms in me hamstrig, niet egt lekker instant boner killer haha.

ziet er vaag uit

Ja klopt, die komen nu weer op spelen. Irritant, maar wel een goed teken denk ik :D

Op het filmpje valt het nog wel mee, omdat ik het al eerder opgeroepen had voor ik bedacht het te filmen. Soms is het zo erg dat ik mijn arm niet eens kan strekken in een keer. In me quads is het veel erger, die zie je ook dik door me broek heen. Zal die een deze dagen is proberen te filmen.
Hier dat filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=UeGaQgIHwms&feature=youtu.be
Kijk je uit dat dit straks niet in een reportage over AAS komt? Met een dramatische stem van een arts op de achtergrond die zegt dat dit het gevolg is van AAS misbruik en kan leiden tot het scheuren, of zelfs in het ergste geval ontploffen, van de spieren?

Hier dat filmpje:

Ecto

J/k bro, vind je tattoo zwaar bruut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven