MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk je uit dat dit straks niet in een reportage over AAS komt? Met een dramatische stem van een arts op de achtergrond die zegt dat dit het gevolg is van AAS misbruik en kan leiden tot het scheuren, of zelfs in het ergste geval ontploffen, van de spieren?

Ik wil niet in een reportage komen :( dan wordt iedereen boos op me net als bij jesse

Ecto

J/k bro, vind je tattoo zwaar bruut

Mijn nieuwe is nog veel vetter :D

In welke week ga je wat merken van de tren (e)? Dromen en die feromonen shit enzo :eyebrow:

haha vet filmpje man :p Wat meet dat kippenpootje van je??

MT-DMN eens genomen en 10man in een café kapotgeslagen omdat ze mijn schoonmoeder lastivielen en aan haar aan't trekken waren enzo... Agressie op z'n TOP!!! Mijn vingers waren dubbel zo dik en ik heb 3weken in de gips gezeten. Ik heb mijn arm gebroken op hun smoelen!!! nooit meer MT-DMN voor mij!!!

Week 3 bij mij.

Wacht nu op de Tren magie. Hoor dat wanneer het echt werkt je zelfs dagelijks verschil ziet in je fysiek en droogheid.

Dat gaat je tegenvallen. Als je een beetje realistisch kijkt is dat echt niet zo, zelfs niet op 150 mg Ace ED.

MT-DMN eens genomen en 10man in een café kapotgeslagen omdat ze mijn schoonmoeder lastivielen en aan haar aan't trekken waren enzo... Agressie op z'n TOP!!! Mijn vingers waren dubbel zo dik en ik heb 3weken in de gips gezeten. Ik heb mijn arm gebroken op hun smoelen!!! nooit meer MT-DMN voor mij!!!

Haha rare Belg :D

hoe zou ik men tren E en tren A kunnen laten overlopen?

beetje afhankelijk van het weer maar ga ergens in mei beginnen met tren A en wil dit laten overlopen op tren E

zou ik die tren A 1 week in de E laten meelopen of juist 4 weken er tussen laten ivm sides die de meeste teveel worden na x aantal weken

anders zou ik 14/16 weken straight op Tren zitten..

in mijn ogen klinkt die rust wel goed ( ben niet zo bang voor de schommelingen, had ik vorige keer op EoD met A ook geen last van)

dosering zal zou om en nabij de 500mg zitten, misschien 500 misschien 600.

zijn van die dingen waar ik weinig gebruikserservaringen van kan vinden.

Ben nog aan het twijfelen hoe ik men kuur om de tren A heenbouw aangezien ik het zo lekker vond laatste keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven