XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige effecten ja, maar zelfs met ace mag nog een klein weekje rekenen voor je het volle effect hebt.

Ja zoizo , ik merkte gewoon dat ik het al mijn bloed had. Aderen die weer even verdwenen waren kwamen weer een kijkje nemen.

You sirious?

Heb je foto,s bekeken ..was de supermarkt 12weken dicht ofwat?
Leer eerst eens eten gozer 12weken test tren en dan zo,n shape heb ik nog nooooit gezien.

Oké back ontopic!!!

Zelfs een hogere energiebehoefte tijdens het kuren;) Voeding zit in orde. En welke van de (één) duidelijke foto bedoel je? je oordeelt wel erg snel, ik heb overigens geen foto's op dit forum staan van tijdens een kuur.

Verder betreft vreemdgaan en Tren..., Het ligt aan je eigen mentaliteit, wel hoger libido en feller dus wanneer je thuis niet vaak mag zou ik uitkijken.

• Topic Starter Topic Starter
oh god, dat wat big cat net zei kan ik me wel in vinden haha.
Vind tren het allerlekkerste middel dat er is, zal ook eens bedenken wat er gebeurd die 6 weken;p

had zelf tren&primo gedaan en vond het ook een gouden combi.
in mei op naar 700mg trenA icm bold&mast&dianabol ( eerste weken opblazen)

Heb nog wel wat verhalen maar is beetje te prive;p

Pleaseee tell!!! Daar is dit topic voor :D

Moet eerlijk zeggen dat ik van 800 niet meer of minder had dan 400 (wel meer groei natuurlijk, maar niet meer effects en sideeffects). En spreek je nu over ace ? Want met enth zal twee dagen je nog niet veel vertellen vrees ik :p

Ik maakte een grap bigcat . Ik zet tren e

God made men,
Men made Tren,
Tren make's GODS!!!

Mijn ervaringen:

- Het maakt je Ultra- Alpha! (Vrouwen kijken je na en je merkt echt dat ze anders reageren op je)
- De beste gains en de beste cuts ever! (Het veranderd vooral je shape telkens je het gebruikt!)
- Ook al zet je in je kont of been, je krijgt er dikke delts van!! :eek:
- Neuken doe je zonder moeite 3 x na mekaar en zelfs een 4de keer als ze nog kan ;)
- Je zweet je kapot, vooral 's nachts (Ik had het een periode zo erg dat ik 2x per nacht opstond om te douche en telkens een grote badhanddoek onder me lag die kletsnat was!! Dagelijks beddengoed in de was!)
- Dromen doe je echt (En dan ook ECHT!) ****ed- up!! Ik droomde een keer dat ik Rihana los in der poep aan het naaien was en plots kwam der een negert binne met een machette en kapte der hoofd deraf, waarna ik gewoon netjes verder deed! (Yep echt ****ED- UP)!
-Het resultaat van de 2 bovengaande is dat er nachten zijn dat je maar 3 uurtjes slaapt en toch elke ochtend meesterlijk fit en fris de dag doorkomt !
- Trainen doe je op een ander niveau, krachttoename is ongekend! En als je denkt dat je al ooit pomp hebt gehad... Think again, tren- pomp is met niets te evenaren!
- Uithoudingsvermogen op Tren is 0,0000... de lift kapot en dus de trap nemen, vergeet het maar :rolleyes:

Grts

Fantastisch man, dankje :thumbs:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Waren underage en hadden niks te willen!!

Mmmmmm ;)

Dit is echt een zalig topic... Moet me serieus inhouden om niet gewoon een paar vials te halen nu...

Is er trouwens niemand met negatieve bijwerkingen? Ik hoor vaak mensen in de gym klagen oven mentale kwetsbaarheid. Een klein tegenslagje of een opmerking wordt als snel een mentale mokerslag hoor ik dikwijls.

Hoe gaat iedereen om met het zweten. Ik erger me srs helemaal kapot als ik loop te zweten terwijl ik niet aan het sporten ben. Lijkt me ecjt ondraaglijk om dat een week of 10 te hebben. Wss wen je er wel aan en doen die gains ook wel de nadelen verminderen. Maar toch lijkt mij het een hel

Ik persoonlijk heb 0 last van zweten. Enkel in de gym zweet ik meer of in de zomer als het echt heel warm is en ik rij bijvoorbeeld het gras af dan sta ik klets nat in het zweet.

God made men,
Men made Tren,
Tren make's GODS!!!

Mijn ervaringen:

- Het maakt je Ultra- Alpha! (Vrouwen kijken je na en je merkt echt dat ze anders reageren op je)
- De beste gains en de beste cuts ever! (Het veranderd vooral je shape telkens je het gebruikt!)
- Ook al zet je in je kont of been, je krijgt er dikke delts van!! :eek:
- Neuken doe je zonder moeite 3 x na mekaar en zelfs een 4de keer als ze nog kan ;)
- Je zweet je kapot, vooral 's nachts (Ik had het een periode zo erg dat ik 2x per nacht opstond om te douche en telkens een grote badhanddoek onder me lag die kletsnat was!! Dagelijks beddengoed in de was!)
- Dromen doe je echt (En dan ook ECHT!) ****ed- up!! Ik droomde een keer dat ik Rihana los in der poep aan het naaien was en plots kwam der een negert binne met een machette en kapte der hoofd deraf, waarna ik gewoon netjes verder deed! (Yep echt ****ED- UP)!
-Het resultaat van de 2 bovengaande is dat er nachten zijn dat je maar 3 uurtjes slaapt en toch elke ochtend meesterlijk fit en fris de dag doorkomt !
- Trainen doe je op een ander niveau, krachttoename is ongekend! En als je denkt dat je al ooit pomp hebt gehad... Think again, tren- pomp is met niets te evenaren!
- Uithoudingsvermogen op Tren is 0,0000... de lift kapot en dus de trap nemen, vergeet het maar :rolleyes:

Grts

Dit vat ook mijn ervaring samen, en zit pas in week 3 :P

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Hoe gaat iedereen om met het zweten. Ik erger me srs helemaal kapot als ik loop te zweten terwijl ik niet aan het sporten ben. Lijkt me ecjt ondraaglijk om dat een week of 10 te hebben. Wss wen je er wel aan en doen die gains ook wel de nadelen verminderen. Maar toch lijkt mij het een hel

Bij mij valt er niet om te gaan met het zweten.. je hebt het heel de dag warm en zweet bij de kleinste inspanning al. Zie vaatwasser inruimen of de trap nemen ofzo..
En dan nog niet te beginnen over het zweten tijdens het trainen :P Net een zwembad

Ik persoonlijk heb 0 last van zweten. Enkel in de gym zweet ik meer of in de zomer als het echt heel warm is en ik rij bijvoorbeeld het gras af dan sta ik klets nat in het zweet.

Op Ace had ik het ook minder erg dan op E idd. Op E kon ik echt helemaal niks, zelfs als ik stilzat was ik drijfnat. Op Ace was dit minder en gingen zeker na een paar weken dingen als traplopen enzo wel zonder zweetbuien. Wel buiten adem dus ik trok nog steeds de aandacht wel :P

Alleen dingen als de kroeg in gaan ofzo doe ik echt niet op Tren. Altijd net wat te warm en dan heb ik serieus 3 of 4 shirts nodig.

Wat hebben jullie als voorkeur Tren (E) of (A)?

Dit topic +11111111111111

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Stel dat soort shit ff ergens anders.

Krachtgains had ik overigens ook niet. Wel leuk verhaal maar no clue of het nou door de Tren kwam of gewoon omdat ik een sexy mofo ben :

Vrouwtje in de gym vroeg me te spotten met squatten, ik netjes gedaan, heel knappe meid. Na de tijd beetje mee gepraat, volgende dag in de gym vroeg ze of ik 's avonds langs kwam terwijl we naar kleedkamers liepen. Heb een vriendin dus braaf als ik ben zei ik nee sorry blabla. Drukt ze me tegen de muur, voelt me aan mn zak en zegt : hmm, daar ligt het probleem niet, dacht dat ze je ballen in d'r handtas had.. Vreemd..

Heb me doodgelachen naderhand, train er nu nog regelmatig mee maar dan gewoon om het trainen.

wat :roflol:

Heb het heel de dag wel warm, ik loop met een shirtje terwijl normale mensen met een winterjas aan lopen.

Zweten valt heel erg mee, net in de gym en 's nachts is het heel erg.

Die warmte heb ik nog steeds last van, kou zit er niet meer in :)

Tren is ideaal voor winter.

Nooit koud en zweten valt mee (in gym dan weer wel natuurlijk)

In de zomer is het elke dag bedden goed vervangen.

Het ergste is vooral die k*t conditie.

Dit is echt een zalig topic... Moet me serieus inhouden om niet gewoon een paar vials te halen nu...

Is er trouwens niemand met negatieve bijwerkingen? Ik hoor vaak mensen in de gym klagen oven mentale kwetsbaarheid. Een klein tegenslagje of een opmerking wordt als snel een mentale mokerslag hoor ik dikwijls.

Nu je het zegt en ik er bij nadenk idd, ben wel wat sneller emo op Tren :o Gauw wat meer neergeslagen zeg maar, beetje down. Houd nooit lang aan dus had er niet eens over nagedacht maar bijv. een keer niet kunnen trainen voelt als een jaar niet kunnen bewegen enzo :P

Wat hebben jullie als voorkeur Tren (E) of (A)?

A all the way. Sides veel makkelijker te controleren door het frequente ( ED ) zetten. Met E kan dit ook wel maar dan ga je ook al gauw op 3 a 4 keer per week zitten zoals ze in de US heel veel doen. Verder vond ik A op de een of andere manier gewoon fijner.

A all the way. Sides veel makkelijker te controleren door het frequente ( ED ) zetten. Met E kan dit ook wel maar dan ga je ook al gauw op 3 a 4 keer per week zitten zoals ze in de US heel veel doen. Verder vond ik A op de een of andere manier gewoon fijner.

Nicee :D Nog 3 weekjes wachten haha, staat allemaal al klaar ;)

Is er ook iemand die E over A verkiest ? Dan vooral qua gains/libido.

Vraag me af of dit echt hetzelfde is op E en A..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven