XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu richting einde van week 1...

Gisteren @gym samen met vriendin beetje aan praten met dame achter de bar (hot!) en onze (vrouwelijke) PT'er (hot!). Terwijl de dames aan het praten waren over van alles en nog wat gingen mijn ogen alleen maar van boven naar beneden om hun lijf keurend aan te kijken.

PT'er stopt ineens midden in een verhaal en zegt; "AdHoc, bevalt het uitzicht?"

Vriendin en meid achter de bar beginnen te lachen en gaan verder met hun verhaal. Ik ging maar eens beginnen met trainen want anders kwam er helemaal niet veel meer van.

Eenmaal bezig met training komt mijn PT'er, was op dat moment incline dumbell press aan het doen. Gaat die trut bij mijn voeten staan, buigt voorover, creëert daardoor een heerlijk inzicht in haar sportkleding en toen was de concentratie weg. :nut:

Ze vroeg "lukt het allemaal een beetje", met een plagerige lach op haar gezicht.Ik legde de dumbells neer, ging staan en zei dat de training wel goed ging.

Ze zegt "Mooi zo zegt ze, zou zonde zijn als drie lekkere vrouwen je gedachten van het trainen zouden houden" Kneep ze me nog in mijn kont, draaide om en liep weg.

Concentratie tijdens de training was niet echt optimaal meer:o
Haha nice Adhoc!

Wel raar dat ze je forum naam weet of heet je echt Adhoc :trollface:

dbb tren-meet doen?

Lijkt wel of ik massa aanzet met de tren.. terwijl ik op 1500 tot 2000 kcals zit :o
Eerste paar dagen verloor ik wat gewicht, blijft nu redelijk stabiel :| Am i a wizard??!

Spiegel zegt me dat ik flink droger ben geworden

Lijkt wel of ik massa aanzet met de tren.. terwijl ik op 1500 tot 2000 kcals zit :o
Eerste paar dagen verloor ik wat gewicht, blijft nu redelijk stabiel :| Am i a wizard??!

Spiegel zegt me dat ik flink droger ben geworden
Bij mij ook. Ik vreet als een oud wijf en ik ben tot nu toe (derde week) een kilo aangekomen. Ook lijk ik wat droger.

waarom cutten jullie op de tren? is het niet slimmer eerst te cutten en dan te trennen?
srs question

waarom cutten jullie op de tren? is het niet slimmer eerst te cutten en dan te trennen?
srs question

Eerst cutten op tren, dan bulken op tren, weer cutten op tren en vervolgens weer bulken op tren. Tren all the weg baby!

• Like
Waarderingen: Em87
Eerst cutten op tren, dan bulken op tren, weer cutten op tren en vervolgens weer bulken op tren. Tren all te weg baby!

fl**ker op natty. Ga je natty topics vervuilen met je bullshit

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Omdat iedereen denkt dat Tren vet verbrand.

Nee, maar tren geeft je wel een droge look & behoudt je massa :)

fl**ker op natty. Ga je natty topics vervuilen met je bullshit

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Nee, maar tren verdrijft wel vocht & behoud je massa :)

Leave joertjuh alone :mad:

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

May the tren be with you me little padawan!

Haha :D

Hoezo bulken en cutten als je kunt recompen op tren?

Doe mij maar cutten op tren, zet zelfs VVM aan met 1500kcal

Umad? :trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven