Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe mij maar cutten op tren, zet zelfs VVM aan met 1500kcal

Umad? :trollface:

Zo gek is dat ook niet.

Ik heb een koe nog nooit zien liften, maar als ze die beesten tren geven, worden het toch tientonners. En het is vast ook niet zo dat ze door de tren ineens 100KG gras vreten per uur ipv 2KG per uur :p

Doe mij een biertje en een Breezer Trenanas, doe er ook maar een dubbele whiskey bij. Want vanavond, gaan alle remmen los. En Em gaint op alcohol alleen, we juichen springen zijn zo blij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.447
Lijkt me wel wat, trenners only. Tenminste geen meet met alleen schrale ecto's

Dus dat :D

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Doe mij een biertje en een Breezer Trenanas, doe er ook maar een dubbele whiskey bij. Want vanavond, gaan alle remmen los. En Em gaint op alcohol alleen, we juichen springen zijn zo blij

:roflol:

• #1.449
  • #1.451
Totaaaaaaaaaaaaal offtopic maar zit nu eerste aflevering van Spartacus te kijken, HARD :D

Nodig al die ecto's ook maar uit. Kunnen we leuk spelletjes mee doen. Ecto werpen, sjoelen met ecto's enzo...

• #1.459
Als iemand zich op bodynet durft te registeren om ecto's uit te nodigen... :P

Ik mis m'n tren :(
Nu 4 weken off als ik me niet vergis... Boeeeeee

Nog 6 weken :(:(

M'n libido blijft wel knetter (cruise op test only atm), maar die bizar geile gedachtes zijn er beetje af. Gelukkig maar, ik had 'm nog wel tussen de deur gestoken als ze niet wou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven