walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
DBB zit er ook vol mee...Als iemand zich op bodynet durft te registeren om ecto's uit te nodigen...![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB zit er ook vol mee...Als iemand zich op bodynet durft te registeren om ecto's uit te nodigen...![]()

De dames die bij ons achter de bar staan zou ik niet eens willen doen met 5gr tren per weekNee...dat zou eerder gebeuren met de dame achter de bar![]()
.Ja dat is beter. Gisteren was ik mijn rug aan het trainen. Kijk ik in de spiegel, staat daar een verschrikkelijk lekker mokkel gebukt. Ik was meteen klaar met trainenWij hebben gelukkig geen dames achter de bar.
Alleen maar behaarde Ali's
Kan ik me tenminste gewoon focussen
.Wij hebben gelukkig geen dames achter de bar.
Alleen maar behaarde Ali's
Kan ik me tenminste gewoon focussen

Ja dat is beter. Gisteren was ik mijn rug aan het trainen. Kijk ik in de spiegel, staat daar een verschrikkelijk lekker mokkel gebukt. Ik was meteen klaar met trainen.
De dames die bij ons achter de bar staan zou ik niet eens willen doen met 5gr tren per week.

Nee...dat zou eerder gebeuren met de dame achter de bar![]()

Feit. Ik heb daar veel ongeluk mee. Als ik gewoon wat aan het chillen ben is er geen wijf te zien in 100 meter, en als ik moet doortrainen dan komen ze plots vanonder het plafond gekropen.
Had mss even met de vriendin gecheckt welke zij lekkerder vond, zat er mss meer in ...![]()

Moet ik me ook eens tot doel stellen 
Als je ze alle drie tegelijk kan strikken natuurlijk dan overtref je wel elk verhaal dat hier tot nu toe staat heMoet ik me ook eens tot doel stellen
![]()

Hahaha, ja dat zou een mooie prestatie zijn!
Dat zie ik helaas nog niet gebeuren met deze twee dames...![]()
nee, denk dat het alleen zou lukken als de drie dames in kwestie elkaar al heel goed kennen. Vreemd hoe dat gaat, dames voelen zich in trio altijd makkelijker als het iemand is die ze kennen. Ik denk als iemand mij ooit zou kunnen overhalen trio met een andere vent te doen (ik huiver alsnog bij de gedachte) dat ik net NIET iemand zou willen die ik ken (of ooit nog moet zien nadien).
Mij boeit het niet zoveel of ik ze ken of niet. Als ze maar lekker genoeg zijn..
Sex en uiterlijk is all that matters...Kijk...zo denken ik en mijn vriendin ookSex en uiterlijk is all that matters...

nee, denk dat het alleen zou lukken als de drie dames in kwestie elkaar al heel goed kennen. Vreemd hoe dat gaat, dames voelen zich in trio altijd makkelijker als het iemand is die ze kennen. Ik denk als iemand mij ooit zou kunnen overhalen trio met een andere vent te doen (ik huiver alsnog bij de gedachte) dat ik net NIET iemand zou willen die ik ken (of ooit nog moet zien nadien).