XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik een keer met een goeie maat gedaan. Heb in een deuk gelegen, we hebben het er nu nog wel is over. Ik had nooit een meid met een onbekende kerel gedaan, dat lijkt me smerig.

Maar je moet je ook niet focussen op die dude... Ik neem aan dat zij lekker genoeg is om jouw aandacht op te eisen.

BC, al klaar met cruisen eigenlijk of nog wat meegemaakt?
Dit topic kan wel wat mooie verhalen gebruiken.

Maar je moet je ook niet focussen op die dude... Ik neem aan dat zij lekker genoeg is om jouw aandacht op te eisen.

Je gaat er niet omheen kunnen dat er nog iemand anders bij betrokken is. Maak niet uit of je op die meid gefocust bent, er is nog iemand anders. Ik heb dan liever iemand die ik goed ken dan een wild vreemde. Of hij moet lekker gespierd zijn natuurlijk..

BC, al klaar met cruisen eigenlijk of nog wat meegemaakt?
Dit topic kan wel wat mooie verhalen gebruiken.

Net weer begonnen met blast, eigenlijk anderhalve week te vroeg, maar **** it. Zal nog wel weekje of 3 duren voor het weer tot verhalen leid vermoed ik :p

Heeft hier wel even tijd en ervaring gekost hoor...maar uiteindelijk snapt ze het spel :D

Ja we komen er wel. Het is alleen zo irritant dat er zo enorm veel lekkere wijven van die knurften als vriend hebben en het daar meestal op stukloopt :mad:

Je gaat er niet omheen kunnen dat er nog iemand anders bij betrokken is. Maak niet uit of je op die meid gefocust bent, er is nog iemand anders. Ik heb dan liever iemand die ik goed ken dan een wild vreemde. Of hij moet lekker gespierd zijn natuurlijk..

Er omheen hoeft niet haha, je moet ERIN!

Ja we komen er wel. Het is alleen zo irritant dat er zo enorm veel lekkere wijven van die knurften als vriend hebben en het daar meestal op stukloopt :mad:

Er omheen hoeft niet haha, je moet ERIN!

Mooie setjes zijn zeldzaam...zeker heren in onze categorie. :(

Maken jullie lekker even een swingers topic aan anders :p

Tgoh, valt wel redelijk makkelijk op te lossen hoor om ze van hun vriend los te krijgen, zeker als je al merkt dat er toch enige interesse is :p

Ja maar die van mij wil alleen eerlijk verdeeld. Een extra dame alleen overleefd het niet ben ik bang.

Maken jullie lekker even een swingers topic aan anders :p

Alleen als jij ook mee doet, jouw chick mag er ook wel zijn. En denk dat jij ook wel door de ballencommissie zou komen thuis :p

Punjab is volgens mij wel in voor die kinky stuff :D

:roflol:

Wss nog een kern van waarheid in ook :o

Pffff wat een blablabla verhalen over de vrouwtjes zeg.
Minderwaardigheidscomplexjes hier ?
Niet genoeg geknuffeld door mams als kind? :p

Of ga ik over 8w als ik aan de Tren zit me woorden terug nemen? :cool:

het word erg interresant hier kom ff kijkken,

Waar kan ik me aanmelden ! voor dbb parenclub als mooie mensen zijn zijn me chick en ik wel in !

Wel mooie vrouwen dan hea !

Heb zin om x 6 weken op 1,4gram te gaan zitten ofzo. Waarom? Becuz tren

Heb zin om x 6 weken op 1,4gram te gaan zitten ofzo. Waarom? Becuz tren

Was vandaag net hetzelfde aan het denken, al was het maar voor 3-4 weken om de boel wat sneller op gang te brengen. En volgend jaar permanent gaan blasten op 1.5.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven