XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je ervaring met de combinatie tren en mast?

Iemand dit al eens vernomen, ik en 3 maatjes zitten op dezelfde tren, diverse hoeveelheden.

-Ik ben constant misselijk, heb al moeten overgeven, flauwgevallen,....
-Maatje 1, zet 1ml tren e en moet constant overgeven, hij dacht mss toeval. Dus zet nogmaals 1ml tren e, is moeten opgenomen worden in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen na constant overgeven..

Nog 2 andere peepz waar van ik niet wist dat ze ook op dezelfde tren zitten claimen ook zich constant misselijk te voelen!

Heb dit nog nooit eerder voorgehad. Iemand verklaring of zelfde ervaring?

Nee man... Nog nooit meegemaakt??? Misschien paniekaanval tijdens zetten ofzo?

Nee bro, is echt de dagen achteraf! ****ed up

Iemand dit al eens vernomen, ik en 3 maatjes zitten op dezelfde tren, diverse hoeveelheden.

-Maatje 1, zet 1ml tren e en moet constant overgeven, hij dacht mss toeval. Dus zet nogmaals 1ml tren e, is moeten opgenomen worden in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen na constant overgeven..

Nog 2 andere peepz waar van ik niet wist dat ze ook op dezelfde tren zitten claimen ook zich constant misselijk te voelen!

Misschien maar eens overstappen naar een ander merk? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Ja maar die van mij wil alleen eerlijk verdeeld. Een extra dame alleen overleefd het niet ben ik bang.

Alleen als jij ook mee doet, jouw chick mag er ook wel zijn. En denk dat jij ook wel door de ballencommissie zou komen thuis :p

:roflol:

Wss nog een kern van waarheid in ook :o

:roflol: klinkt te mooi om waar te zijn

Welk merk?

Wss gewoon stom toeval, ik ben vooral misselijk na het eten sinds ik weer op tren zit.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

:roflol: klinkt te mooi om waar te zijn

Haha je zou versteld staan bro :cool:

Wat is je ervaring met de combinatie tren en mast?

Tot nu toe zeer goed maar moeilijk in te schatten tot ik de hogere dosissen tren eens probeer zonder Mast natuurlijk. Mss dat ik de mast er eens wat vroeger uithaal nu.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zou ook mijn gedacht zijn als je een neveneffect krijgt dat niemand anders heeft, met 4, van eenzelfde merk, kun je op zen minst stellen dat daar ergens een batch is die niet pluis is.

Ik had dat HEEEEL erg met Parabolan (ook tren soort)
Echt kots en kots misselijk en vaak duizelig.

Hele maag op slot. Duurde echt 2 weken voordat ik weer normaal kon eten.

Heb 2 keer Parabolan geprobeerd. Beide keren exact hetzelde! Begon 2 dagen na eerste inject.

Mijn eetlust is wel duidelijk minder en moet afentoe uit het niet overgeven direct na het eten.
Zit op 350 tren a per week.

Dafuq, ik heb honger als een paard de hele dag door als ik op Tren zit.

Dafuq, ik heb honger als een paard de hele dag door als ik op Tren zit.
Haha dit, ben precies een zwanger wijf dan!
Met een AI erbij is het wel al wat minder eigenlijk...
Kan ik er dan vanuitgaan dat hoe hoger de oestrogeen hoe meer honger? Of is dat broscience :D

Heb ook geen honger op 2000 kcal met tren hoor.
Over paar weken verhogen naar 200mg ED en kijken hoe ik eruit ga zien

over precies een maand kan ik ook weer ervaringen uitwisselen.

1-4 superdrol 20mg
1-8 600mg Tren E
1-8 250mg omnadren

8-16 250mg Test
8-14 525mg Tren A
8-14 300mg mast P
10-13 30mg superdrol ( indien eerste weken goed zijn bevallen)

en miss nog wat bold gehele kuur door maar zit daar over sterk te twijfelen.

Pfff elke dag injecteren

Vreemd is merk met rood witte doosjes, normaal nooooit klachten van..

En is echt 100% zeker geen toeval, dat is uitgesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven