AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

EoD ga ik doen, behalve als ik dikke side krijg dan dat ik miss ED ga, als het goed gaat blijf ik gewoon EoD doen.

zou ook graag HGH bij men kuur gaan nemen maar heb nog zoveel kosten posten ( crossmoter/auto( alsk rijbewijs haal) ps4 etc..;p

EoD ga ik doen, behalve als ik dikke side krijg dan dat ik miss ED ga, als het goed gaat blijf ik gewoon EoD doen.

zou ook graag HGH bij men kuur gaan nemen maar heb nog zoveel kosten posten ( crossmoter/auto( alsk rijbewijs haal) ps4 etc..;p

wrm zet je e niet 2 weken langer en begin je wat later met ace, lijkt me stuk makkelijker of niet? scheelt je iig wat prikken

Iemand dit al eens vernomen, ik en 3 maatjes zitten op dezelfde tren, diverse hoeveelheden.

-Ik ben constant misselijk, heb al moeten overgeven, flauwgevallen,....
-Maatje 1, zet 1ml tren e en moet constant overgeven, hij dacht mss toeval. Dus zet nogmaals 1ml tren e, is moeten opgenomen worden in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen na constant overgeven..

Nog 2 andere peepz waar van ik niet wist dat ze ook op dezelfde tren zitten claimen ook zich constant misselijk te voelen!

Heb dit nog nooit eerder voorgehad. Iemand verklaring of zelfde ervaring?

Maat van me heeft dit ook, na het zetten ziekelijk wezen kotsen. Wel andere merk, niet die rode met witte. Naar de huisarts geweest en die zei dat het door de slaappillen kon komen die hij gebruikte?

wrm zet je e niet 2 weken langer en begin je wat later met ace, lijkt me stuk makkelijker of niet? scheelt je iig wat prikken

oh ik vind 4 weken ace net wat te kort, vond 6 weken vorige keer prima, net niet te lang dat het prikken me tegen gaat staan!

benieuwd wat het me gaat brengen, vooral qua looks.

over precies een maand kan ik ook weer ervaringen uitwisselen.

1-4 superdrol 20mg
1-8 600mg Tren E
1-8 250mg omnadren

8-16 250mg Test
8-14 525mg Tren A
8-14 300mg mast P
10-13 30mg superdrol ( indien eerste weken goed zijn bevallen)

en miss nog wat bold gehele kuur door maar zit daar over sterk te twijfelen.

Waarom ga je van 600 naar 525? Verschil zal echt minimaal zijn, ik zou gewoon de E doorzetten MastE op 600 ofzo in week 6 introduceren denk ik.

Vanaf gister weer hard aan het trennen :$

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.529
QUOTE=Em87;8425200]Vanaf gister weer hard aan het trennen :$[/QUOTE]

Lekkerrrrr :cool:

Laatst bewerkt:
Sws! Nu nog 200mg

Binnenkort 300 en dan 450 en dan blast van 900 ofz

Zou 200 mg tren ace ED zinvol zijn als je toch cut? Zie de meerwaarde er niet meer in

Zou 200 mg tren ace ED zinvol zijn als je toch cut? Zie de meerwaarde er niet meer in

diehard :D zie op andere fora ook dat er regelmatig de kaap van het grammatje per week grof wordt overschreden, ben wel benieuwd naar meer ervaringen hier over.

diehard :D zie op andere fora ook dat er regelmatig de kaap van het grammatje per week grof wordt overschreden, ben wel benieuwd naar meer ervaringen hier over.

Wil het wel doen maar als er geen meerwaarde is als je het vergelijkt met 100 mg tren ace ED wat ik nu doe is het toch weggegooit geld. Zit op 2000 kcal en doe cardio elke dag, als ik met 200 mg ace ED meer VVM erbij kan pakken en alsnog vet kan verliezen wil ik het best doen. Heb wel zere tepels nu maar weet niet of het door de tren komt, moet even kijken of ik caber erbij ga nemen.

Wil het wel doen maar als er geen meerwaarde is als je het vergelijkt met 100 mg tren ace ED wat ik nu doe is het toch weggegooit geld. Zit op 2000 kcal en doe cardio elke dag, als ik met 200 mg ace ED meer VVM erbij kan pakken en alsnog vet kan verliezen wil ik het best doen. Heb wel zere tepels nu maar weet niet of het door de tren komt, moet even kijken of ik caber erbij ga nemen.
doe t!!!!

Voel me weer alsof ik overreden ben door 10 treinen :eek:
Rondje dromen vannacht; (one liners)

- Arm afgerukt maar Tremendes stond erop dat we eerst zijn Jeep gingen ophalen en daarna pas naar het ziekenhuis??
- Sta aan de verkeerde kant van het perron dus spring op de koppeling tussen de treinen en conducteur wordt boos??
- Stukje fietsen met onbekende mensen, gast naast me zegt; je moet haar niet te hard laten lachen, want dan gaat ze poepen??

:roflol:

Ben meermaals lachend wakker geworden :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.536
Voel me weer alsof ik overreden ben door 10 treinen :eek:
Rondje dromen vannacht; (one liners)

- Arm afgerukt maar Tremendes stond erop dat we eerst zijn Jeep gingen ophalen en daarna pas naar het ziekenhuis??
- Sta aan de verkeerde kant van het perron dus spring op de koppeling tussen de treinen en conducteur wordt boos??
- Stukje fietsen met onbekende mensen, gast naast me zegt; je moet haar niet te hard laten lachen, want dan gaat ze poepen??

:roflol:

Ben meermaals lachend wakker geworden :D

Niceee Pun haha epic story's :roflol:

Edit: Hoe is het met Tremendes en de Jeep eigelijk :P ?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij inmiddels op het traject India » Nepal wakker geworden is in de trein :D

lekker gekapt na 7 weken tren. nu 1.5 week geen tren en hoop dat het snel mijn lichaam verlaat.

Gainde ook amper op 250/600

Heb je ook een idee waar dat door kwam?
600 tren en amper gainen lijkt mij wat gek

Als je sides hebt, dan is het moeilijk gainen ;) Dat geld voor alles hoor. Als je je niet goed in je vel voelt dan is het moeilijk alles juist te doen, voldoende te eten etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven