Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je sides hebt, dan is het moeilijk gainen ;) Dat geld voor alles hoor. Als je je niet goed in je vel voelt dan is het moeilijk alles juist te doen, voldoende te eten etc.

ja precies. Eten en trainen was echt goed maar volgens mij zit er ergens iets niet goed bij mij..

Nu met 2 kuren in totaal 2 kilo gewonnen

Maat van me heeft dit ook, na het zetten ziekelijk wezen kotsen. Wel andere merk, niet die rode met witte. Naar de huisarts geweest en die zei dat het door de slaappillen kon komen die hij gebruikte?

Wat slikte hij dan?Zie daar echt geen verband in > slaapmedicatie / overgeven <
Ook geen wisselwerking met tren of wat dan ook qua aas

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

ja precies. Eten en trainen was echt goed maar volgens mij zit er ergens iets niet goed bij mij..

Je gear? :p

Voel me weer alsof ik overreden ben door 10 treinen :eek:
Rondje dromen vannacht; (one liners)

- Arm afgerukt maar Tremendes stond erop dat we eerst zijn Jeep gingen ophalen en daarna pas naar het ziekenhuis??
- Sta aan de verkeerde kant van het perron dus spring op de koppeling tussen de treinen en conducteur wordt boos??
- Stukje fietsen met onbekende mensen, gast naast me zegt; je moet haar niet te hard laten lachen, want dan gaat ze poepen??

:roflol:

Ben meermaals lachend wakker geworden :D

Edit: Hoe is het met Tremendes en de Jeep eigelijk :P ?

Ben nu in Den Haag en rij net weg van de garage!

Niks gedoet in die coupes dus we kunnen concluderen dat tren ace op dat vlak, na 4wkn, uitgewerkt is..

Edit..wat een zombies zitten er in die treinen zeg. Tis dat ze ademen, zou werkelijk depressief worden als ik dagelijks er tussen zou zitten.

Shit man, dan heb je volgens mij een ernstige vorm van mijngearisnepperitus!

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Nogal off topic, maar waar kopen jullie in godsnaam je kleding? Ik zoek al weken een leuk overhemd, maar geen een die past. Wat breedte betreft heb ik een xl of van sommige merken zelfs een xxl nodig, maar dan hangt het overhemd tot op mijn knieën :-(. is er niet een leuk merk die breedte en lengte maten heeft?

Ben nu in Den Haag en rij net weg van de garage!

Niks gedoet in die coupes dus we kunnen concluderen dat tren ace op dat vlak, na 4wkn, uitgewerkt is..

Edit..wat een zombies zitten er in die treinen zeg. Tis dat ze ademen, zou werkelijk depressief worden als ik dagelijks er tussen zou zitten.

Zeker niet even door de 1e klas "gewipt"
Altijd raak daar op tren :p

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Nogal off topic, maar waar kopen jullie in godsnaam je kleding? Ik zoek al weken een leuk overhemd, maar geen een die past. Wat breedte betreft heb ik een xl of van sommige merken zelfs een xxl nodig, maar dan hangt het overhemd tot op mijn knieën :-(. is er niet een leuk merk die breedte en lengte maten heeft?

Nette overhemden heb je van jacques Britt,is wel prijzig maar perfect voor dikke armen en brede schouders
Voor de rest is het vaak hopeloos,ik zoek mij ook altijd suf
Casual is PME legend vaak voor mij de enige goed zittende keus,zowel shirts als jeans

Bij de bijenkorf op maat laten maken? Geen idee wat het kost, maar misschien een idee om ff te buurten daar.

Nette overhemden heb je van jacques Britt,is wel prijzig maar perfect voor dikke armen en brede schouders
Casual is PME legend vaak voor mij de enige goed zittende keus,zowel shirts als jeans

PME legende zit mij ook erg goed:).
Heb er ook erg last van omdat ik maar 1m76 hoog ben, heb ik ook erg snel dat het telang is.
Esprit gaat kwa overhemden ook wel aardig.

Thanks! Jacques Britt ziet er goed uit!

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Bij de bijenkorf op maat laten maken? Geen idee wat het kost, maar misschien een idee om ff te buurten daar.
Daar ben ik al vaak geweest. Laatst nog een broek op maat laten maken. De enige broek waar mijn benen net in paste (en waarvan de taille dan niet te breed is) was een broek van Armani. Die heb ik toen wel in moeten laten korten. Voor de rest heb ik een paar broeken kunnen vinden van Levis die net niet te strak zitten.
Normaal draag ik hempjes of shirtjes, maar morgen heb ik bijvoorbeeld een bruiloft en dan wil ik een overhemd aan.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

PME legende zit mij ook erg goed:).
Heb er ook erg last van omdat ik maar 1m76 hoog ben, heb ik ook erg snel dat het telang is.
Esprit gaat kwa overhemden ook wel aardig.
Esprit kocht ik vroeger altijd. Mooie bloezen. Ik heb er nog een stuk of 10 die ik weg moet geven omdat ik 10kg lichter was toen ik ze kocht. Toen paste ik nog redelijk overal in.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Gisteren heb ik een mooi overhemd gezien voor maar 16 euro. Maatje xl en helaas veel te lang. Misschien maar eens aan een kleermaker vragen wat het kost om hem in te korten.

Thanks! Jacques Britt ziet er goed uit!

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Gisteren heb ik een mooi overhemd gezien voor maar 16 euro. Maatje xl en helaas veel te lang. Misschien maar eens aan een kleermaker vragen wat het kost om hem in te korten.

Gwn je moeder/schoonmoeder/tante's lief aankijken. Die moeten dat vast kunnen :rolleyes:

Gaat het nou over Tren of shirtjes enzo? ???

Ik wil wel een trenner shirt.
Xs graag.. :D

Ik wil wel een trenner shirt.
Xs graag.. :D

Die maak je toch niet ? Heb dat altijd zo absurd gevonden dat ze van die "beast" en andere t-shirts in small maken :p Medium kan nog, je wil beginnende trenners mss niet uitsluiten, maar er zijn limieten he :p

Haha is voor t vrouwtje dus er moet een pijl op komen ook :D
Doe mij maar XL ;)

Haha is voor t vrouwtje dus er moet een pijl op komen ook :D
Doe mij maar XL ;)

Voor de vrouwen maken we enkel stickers met "certified tren sl*t" :p

Maar meer serieus, heb altijd overwogen om kleine tattoo te zetten van de 2D-structuur van tren om er dan de deelnemersnummers van men eerste 4 wedstrijden in elke ring te zetten :p Maar in Belgistan mss niet zo verstandig ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven