- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben in mijn 4de week van Test E 250mg/week + 400mg Tren E/week
Ik kan niet meer in slaap vallen, ik ben begonnen met melatonin maar het helpt niet echt veel
Ik zweet me heel snel kapot al gewoon door snel te stappen.. Heel de tijd diep in- en uitademen met mijn neus zo erg dat de mensen in mijn buurt hierover zelfs opmerkingen geven..
Agressie: Als iemand nee zegt zeg ik ja, als iemand ja zegt zeg ik nee..Ik heb altijd gelijk en niemand anders... en als je er problemen mee hebt ga ik uit mijn "stille brave" zone
Oke en laten we praten over de voordelen:
Door dit al te typen heb ik nu aders gekregen in mijn onderarm en ik wed er op dat mijn onderarm nu een grotere pomp heeft gekregen dan de meeste in hun biceps die niet ON tren zijn..
je voelt je als een griekse god, na mijn 4de week zie ik mijn schouders eruit poppen, mijn traps zijn constant opgespannen... Ik zweer het jullie, meisjes bekijken me van top tot teen wanneer ik oogcontact maak, en ze draaien zich terug om naar me te kijken..
Meid die me nooit aanstaarde zelfs door haar ijdelheid, heb ik aangesproken als lieveling en na 2 dagen heb ik haar genaaid als een stier..
Idk Tren is iets anders mannen..
Picsss
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------
En komt goed boys