XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Ik ben in mijn 4de week van Test E 250mg/week + 400mg Tren E/week

Ik kan niet meer in slaap vallen, ik ben begonnen met melatonin maar het helpt niet echt veel :D
Ik zweet me heel snel kapot al gewoon door snel te stappen.. Heel de tijd diep in- en uitademen met mijn neus zo erg dat de mensen in mijn buurt hierover zelfs opmerkingen geven..

Agressie: Als iemand nee zegt zeg ik ja, als iemand ja zegt zeg ik nee..Ik heb altijd gelijk en niemand anders... en als je er problemen mee hebt ga ik uit mijn "stille brave" zone :p

Oke en laten we praten over de voordelen:

Door dit al te typen heb ik nu aders gekregen in mijn onderarm en ik wed er op dat mijn onderarm nu een grotere pomp heeft gekregen dan de meeste in hun biceps die niet ON tren zijn..

je voelt je als een griekse god, na mijn 4de week zie ik mijn schouders eruit poppen, mijn traps zijn constant opgespannen... Ik zweer het jullie, meisjes bekijken me van top tot teen wanneer ik oogcontact maak, en ze draaien zich terug om naar me te kijken..

Meid die me nooit aanstaarde zelfs door haar ijdelheid, heb ik aangesproken als lieveling en na 2 dagen heb ik haar genaaid als een stier..

Idk Tren is iets anders mannen..

Picsss

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

En komt goed boys :thumb:

Even minder goede ervaring dan zodat niet iedereen zich straks volspuit met tren :D

Als alles in je leven op rolletjes loopt moet je het vooral doen. Als er ook maar 1 ding minder gaat dan zal ik wachten tot je dat weer op de rit hebt, scheelt een hoop ellende geloof me.

Denk dat het wel meevalt hoor en dat het zweten alleen toeneemt bij inspanning. Dus vele zullen het nieteens opmerken.

ja ik moest vandaag een stukje lopen, en omdat het warm was begon ik meteen op mijn hoofd en rug wat te zweten, en zit nergens aan op dit moment.

denk dat het met tren niet uit te houden is :P

• #1.584
Even minder goede ervaring dan zodat niet iedereen zich straks volspuit met tren :D

Als alles in je leven op rolletjes loopt moet je het vooral doen. Als er ook maar 1 ding minder gaat dan zal ik wachten tot je dat weer op de rit hebt, scheelt een hoop ellende geloof me.

Goeie toevoeging! Precies de reden waarom ik maandag vast begin met de Test-E en nog even 2 weken wacht met de rest :P

• #1.586
ja ik moest vandaag een stukje lopen, en omdat het warm was begon ik meteen op mijn hoofd en rug wat te zweten, en zit nergens aan op dit moment.

denk dat het met tren niet uit te houden is :P

Ja zou kunnen man, heb nooit zo'n last van zweten dus denk dat het straks met de Tren ook meevalt.
(gelukkig)

Heb je er al last van dan? Ik heb de tweede week heel even gehad dat ik het warmer had, maar daarna niet meer. Alleen tijdens trainen zweet ik ietsje sneller dan normaal.

niet aan tren, maar zweet namelijk erg snel bij minimale inspanning en op school ook vaak last als het klaslokaal warm is en ik stil zit begin ik al

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Ja zou kunnen man, heb nooit zo'n last van zweten dus denk dat het straks met de Tren ook meevalt.
(gelukkig)

ja geluk, ik snap er helemaal niks van bij mij. 2 jaar geleden zwete ik nooit en nu ineens best snel. nooit oksels maar altijd hoofd en rug :(

• #1.588
Ja das balen man! Heb het alleen als ik dropsetjes doen enzo dan zweet ik wel haha :P

Ja, en zelfs als het wel allemaal goed gaat, enige voorzichtigheid geboden, want ik begin serieus te denken dat ik tren-verslaafd ben :s

Ja, en zelfs als het wel allemaal goed gaat, enige voorzichtigheid geboden, want ik begin serieus te denken dat ik tren-verslaafd ben :s

mocht je ooit afkicken en over hebben stel ik mij wel vrijwillig aan om het van je over te nemen :cool:

Wat is hier eigenlijk de max duur geweest van jullie on tren (en eventueel welke dosering)?

Ben nu bijna week 8 van me eerste kuur test only, 2e kuur wordt test 200 tren 350! Ben benieuwd!!

Moet ik dan ook maar de tren?

ik sprong keer voor de trein door de tren
maar gebeurde niks omdat ik trende

• Like
Waarderingen: Dmg
  • #1.596
het ergste is dat je dat soort dingen soms zelf begint te denken als je aan tren zit :s Dat is voor mij de meeste negatieve kant van de zaak, dat je soms echt overmoedig wordt.

Eigenlijk zeg je nu gewoon dat je suïcidaal word van de tren?
Of dat je je zo sterk voelt dat je een trein kan tegenhouden?

Binnenkort ook een suspension topic :p ? Schijnt echt een beest van je te maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven