Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha nee kun je Mss net zo goed met een spuit nog in je reet door de straten van Gent gaan slenteren :D

Ik word nu steeds wakker midden in de nacht met een gigantische erectie en heb echt de raarste dromen:o

seems legit komt zkr door de tren jongens

pffffff moe nog 6w wachten,,,, :rolleyes:
Krijg er wel erg zin in door dit topic
Hopelijk geen tegenvaller dan

Anticipation is half the fun. So I've been told :p

ff uit interesse, hoe doen jullie het als je overdag gaat zweten en mensen vragen hoe dit kan.

ik zou geen idee hebben hoe ik dit uit moet leggen op school/thuis/vrienden, enigste wat ik evt zou kunnen verzinnen is ziek/fatburner maar dat is nu ook niet echt geweldig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.567
ff uit interesse, hoe doen jullie het als je overdag gaat zweten en mensen vragen hoe dit kan.

ik zou geen idee hebben hoe ik dit uit moet leggen op school/thuis/vrienden, enigste wat ik evt zou kunnen verzinnen is ziek/fatburner maar dat is nu ook niet echt geweldig.

Denk dat het wel meevalt hoor en dat het zweten alleen toeneemt bij inspanning. Dus vele zullen het nieteens opmerken.

Slechte conditie?

ik zweet overigens (nog)niet van de tren

Heb je er al last van dan? Ik heb de tweede week heel even gehad dat ik het warmer had, maar daarna niet meer. Alleen tijdens trainen zweet ik ietsje sneller dan normaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.570
Ik moet nog weleens inspannend werk doen, dan zweet ik wel behoorlijk en snel buiten adem. Er is nog nooit iemand over begonnen tegen me nu ik erover nadenk..

Moet je nou elke keer dat je kuurt Tren verhogen wil je resultaat blijven zien of kan je ook gewoon een aantal kuren lang hetzelfde gebruiken? Wil liever niet boven de 6-700 in toekomstige kuren. Zit nu nog op 400

Moet je nou elke keer dat je kuurt Tren verhogen wil je resultaat blijven zien of kan je ook gewoon een aantal kuren lang hetzelfde gebruiken? Wil liever niet boven de 6-700 in toekomstige kuren. Zit nu nog op 400
Lijkt me hetzelfde als met andere AAS. Op een gegeven moment zul je toch een wat hogere dosis moeten gebruiken omdat je dan ook meer massa hebt. De volgende keer ga ik waarschijnlijk de test verhogen naar 750 en de tren naar 600 ofzo.

Ik ben in mijn 4de week van Test E 250mg/week + 400mg Tren E/week

Ik kan niet meer in slaap vallen, ik ben begonnen met melatonin maar het helpt niet echt veel :D
Ik zweet me heel snel kapot al gewoon door snel te stappen.. Heel de tijd diep in- en uitademen met mijn neus zo erg dat de mensen in mijn buurt hierover zelfs opmerkingen geven..

Agressie: Als iemand nee zegt zeg ik ja, als iemand ja zegt zeg ik nee..Ik heb altijd gelijk en niemand anders... en als je er problemen mee hebt ga ik uit mijn "stille brave" zone :p

Oke en laten we praten over de voordelen:

Door dit al te typen heb ik nu aders gekregen in mijn onderarm en ik wed er op dat mijn onderarm nu een grotere pomp heeft gekregen dan de meeste in hun biceps die niet ON tren zijn..

je voelt je als een griekse god, na mijn 4de week zie ik mijn schouders eruit poppen, mijn traps zijn constant opgespannen... Ik zweer het jullie, meisjes bekijken me van top tot teen wanneer ik oogcontact maak, en ze draaien zich terug om naar me te kijken..

Meid die me nooit aanstaarde zelfs door haar ijdelheid, heb ik aangesproken als lieveling en na 2 dagen heb ik haar genaaid als een stier..

Idk Tren is iets anders mannen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven