- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is nu officieel de Flair voor trenners, met rubrieken over fashion, relaties, uitjes![]()
Maar om het on topic te brengen : trenner T-shirts iemand ?![]()
ff uit interesse, hoe doen jullie het als je overdag gaat zweten en mensen vragen hoe dit kan.
ik zou geen idee hebben hoe ik dit uit moet leggen op school/thuis/vrienden, enigste wat ik evt zou kunnen verzinnen is ziek/fatburner maar dat is nu ook niet echt geweldig.
Heb je er al last van dan? Ik heb de tweede week heel even gehad dat ik het warmer had, maar daarna niet meer. Alleen tijdens trainen zweet ik ietsje sneller dan normaal.ff uit interesse, hoe doen jullie het als je overdag gaat zweten en mensen vragen hoe dit kan.
ik zou geen idee hebben hoe ik dit uit moet leggen op school/thuis/vrienden, enigste wat ik evt zou kunnen verzinnen is ziek/fatburner maar dat is nu ook niet echt geweldig.
Heb je er al last van dan? Ik heb de tweede week heel even gehad dat ik het warmer had, maar daarna niet meer. Alleen tijdens trainen zweet ik ietsje sneller dan normaal.

Voor de ecte ecte Trenners [Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
Lekkerrrrr![]()

Ik ook niet. Ik voel me nu echt buiten gesloten

Lijkt me hetzelfde als met andere AAS. Op een gegeven moment zul je toch een wat hogere dosis moeten gebruiken omdat je dan ook meer massa hebt. De volgende keer ga ik waarschijnlijk de test verhogen naar 750 en de tren naar 600 ofzo.Moet je nou elke keer dat je kuurt Tren verhogen wil je resultaat blijven zien of kan je ook gewoon een aantal kuren lang hetzelfde gebruiken? Wil liever niet boven de 6-700 in toekomstige kuren. Zit nu nog op 400

Ik zal niet boos worden. We zijn allemaal tren vrienden toch?Werd je niet agressief van de tren, dan wel van deze vorm van discriminatie![]()