AndroidHealthClinic

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Toch de meest fijne bulk combi ime, beetje test met groeihormoon.
Zolang ik niet erge pip krijg blijft het ook alleen bij test, mits storende pip dan wat primo er bij.

Afgelopen blast prima gegroeid op alleen test met wat primo dus verwacht nu niks anders, had namelijk niet echt het idee dat die 300mg primo wat deed kwa gains.

Zal vast wel wat doen en een betere verhouding voor je estro.

Maarja jij bloat toch niet snel.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.623
Zal vast wel wat doen en een betere verhouding voor je estro.

Maarja jij bloat toch niet snel.
Heb 2 weken 60mg primo gehad en merk het aan m'n gewrichten alles knakt dus het doet wel iets ja al weet ik niet of primo dat normaal zou moeten doen maar weet wel dat primo m'n estro drukt adhv libido etc.

• #2.625
Heb ik ook, bij 250 test 200 primo zelfde als jij, knakken, minder libido, sneller geirriteerd. Bij 500 test 400 primo was alles wel normaal dus denk dat oestro te laag komt bij 250-200
Volgens mij had of heb jij ook dezelfde primo (meende ik)

Irritatie nog vergeten ja sinds afgelopen week was m'n lontje beduidend korter.

Waarom meng je niet met Mast ipv Primo ?

Heb ik ook, bij 250 test 200 primo zelfde als jij, knakken, minder libido, sneller geirriteerd. Bij 500 test 400 primo was alles wel normaal dus denk dat oestro te laag komt bij 250-200
Je weet dat het in dezelfe verhouding blijft, dat zou alleen zo zijn bij 500 test en 200 of 300 primo.

• #2.628
-

Laatst bewerkt:
Altijd goede shape jij komt dit door het kuren of is dit puur genetisch in jouw geval?

• #2.632
Altijd goede shape jij komt dit door het kuren of is dit puur genetisch in jouw geval?
Ik heb m'n genen gefrituurd met T3, dnp en pep.

Nee ik moet off season tegen de 7k aan eten om aan te komen en mijn vertering vindt dat geen succes voor lange periodes en daardoor ook een hekel aan eten gekregen waardoor cutten eigenlijk vrij easy is.

Peak blast vorige keer woog ik 120kg, kijken of we daar nu eens voorbij komen :)

Ok maar die hoge kcals was dat ook al voor je ging kuren ? Heb vroeger met een neefje van roelly winklaar gekickboxed die had ook zieke genen. Altijd droog alle spieren vol rond en hard. Patat snoepjes eten etc.

Je ziet er in ieder geval top uit !

• Like
  • #2.634
Ok maar die hoge kcals was dat ook al voor je ging kuren ? Heb vroeger met een neefje van roelly winklaar gekickboxed die had ook zieke genen. Altijd droog alle spieren vol rond en hard. Patat snoepjes eten etc.

Je ziet er in ieder geval top uit !
Toen ik net begon zat ik al wel snel op 4000kcal maar hoe zwaarder ik wordt hoe moeilijker het wordt nog echt 'dik' te worden.

• #2.635
Echte start shape, wel na 3 dagen weekend dan ben ik sowieso voller. Foto met pomp.

110kg vanmorgen. 3de prik zit er alweer in.

20220824_141844.jpg

Youre The Best I Love You GIF by Jelene

• Heart
Top man ga zo door

• Love
Terug
Naar boven