AndroidHealthClinic

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Dit was denk ik mijn meest 'sloppy fysiek'

IMG_20200103_124546073.jpg

• #2.606
Cruise week 9 gaat alweer in, 110-111kg.

Ik speel wat met m'n hoge en lage dagen, heb afgelopen week even 6 hoge dagen achter elkaar gedaan want begon wat leger te worden voor m'n gevoel :')

Rug is nog stijfjes maar het lijkt ietsjes af te nemen nu eindelijk.

Gear is nog steeds:
300mg test-e
2iu gh

En speel wat met slin (novorapid 15) pre workout en in de ochtend lantus op hoge dagen. Nog nooit lantus geprobeerd.

Novorapid pre : 15iu
Lantus ochtend: 20iu

20220805_173255.jpg

Nice, maar schiet je nu wat op met insuline ?

• #2.608
echt goed fysiek man ! respect

• Love
Waarderingen: vntl
  • #2.611
Ja, je zet ook maar 2iu. Ik ben op jongere leeftijd al geholpen aan CTS.
Ik had zonder gh tijdens bulk al cts klachten helaas, paar jaar terug voor bij de huisarts geweest en moest toen met pols brace slapen of idd opereren. Sinds ik weg ben bij m'n vorige werk is het wel minder geworden aangezien ik die pols nu niet iedere dag op dezelfde manier 'belast'

Heb soms nog last van me linkerpols, nu zegt men dat het een soort van(duim) reuma is. met trainen alleen last met schijf of dumbbell vastpakken, maar eenmaal in de hand geen last met trainen.

• #2.613
Heb soms nog last van me linkerpols, nu zegt men dat het een soort van(duim) reuma is. met trainen alleen last met schijf of dumbbell vastpakken, maar eenmaal in de hand geen last met trainen.
Het was toen zo erg dat ik niet eens bij opstaan m'n hand tot een vuist kon maken, koste minimaal een uur voordat het weer enigszins ging :roflol:

• #2.617
Cruise week 10.

Test wat verlaagd van 300mg naar 225mg sinds vorige week en 60mg primo toegevoegd ivm pip.

Bodyweight: 108.5kg

20220817_100932.jpg

• #2.618
per ongeluk gestart met een blast, zomaar wat extra test gezet.

zonder dollen, heb een batch test-e om te testen ivm pip dus heb meer gezet en maak er meteen een blast van. So far nog geen noemenswaardige pip van de injectie van gisteren en vandaag in m'n delt gezet na 2 jaar en tot nu toe ook nog geen last. Hopelijk is dit een goed voorteken en blijft dit zo.

750mg test-e p/week
2iu gh ed
slin sporadisch.

start shape is foto hierboven.

Accidents happen ❤️

Terug
Naar boven