- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Je bent imo wel een van de consistentste hier. Je fysiek is volgens mij doorheen deze (en vorige) log nooit uit shape geweest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent imo wel een van de consistentste hier. Je fysiek is volgens mij doorheen deze (en vorige) log nooit uit shape geweest
Scheelt ook wel als je 10000 kcal moet eten om uit shape te rakenJe bent imo wel een van de consistentste hier. Je fysiek is volgens mij doorheen deze (en vorige) log nooit uit shape geweest

Je kunt beter je nick inleveren aan Dirk.Scheelt ook wel als je 10000 kcal moet eten om uit shape te raken![]()

Dat scheelt iddScheelt ook wel als je 10000 kcal moet eten om uit shape te raken![]()

Twijfel, maar die twijfel is er ook met gh. Placebo effect is iig sterk en het kost amper wat en de pomp is leuk zo tijdens cruise

Ja, je zet ook maar 2iu. Ik ben op jongere leeftijd al geholpen aan CTS.Twijfel, maar die twijfel is er ook met gh. Placebo effect is iig sterk en het kost amper wat en de pomp is leuk zo tijdens cruise![]()
Ik had zonder gh tijdens bulk al cts klachten helaas, paar jaar terug voor bij de huisarts geweest en moest toen met pols brace slapen of idd opereren. Sinds ik weg ben bij m'n vorige werk is het wel minder geworden aangezien ik die pols nu niet iedere dag op dezelfde manier 'belast'Ja, je zet ook maar 2iu. Ik ben op jongere leeftijd al geholpen aan CTS.
Het was toen zo erg dat ik niet eens bij opstaan m'n hand tot een vuist kon maken, koste minimaal een uur voordat het weer enigszins gingHeb soms nog last van me linkerpols, nu zegt men dat het een soort van(duim) reuma is. met trainen alleen last met schijf of dumbbell vastpakken, maar eenmaal in de hand geen last met trainen.

Thanks man, waardeer ik!

Graag gedaan!

Toch de meest fijne bulk combi ime, beetje test met groeihormoon.