- Waardering
- 27.813
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx man!Nog steeds alleen test?
Shape is echt impressive 👌🏽
En jij hebt altijd zo'n brute pip/zwelling als laatst op die ventroglute foto?Prik ook niet meer mijn rechter glute daarkomt de pijn vandaan :')
Ja alleen heb nu andere test-e die met castor/mct olie gemaakt is en iets minder ba en meer bb.En jij hebt altijd zo'n brute pip/zwelling als laatst op die ventroglute foto?
Ahh beter! Hopelijk blijft het dan zo.Ja alleen heb nu andere test-e die met castor/mct olie gemaakt is en iets minder ba en meer bb.
Tot zo ver nu naast 1 rechter glute shot dus geen last gehad, hopelijk blijft dat zo.
Daarom prikte ik al een half jaar alleen glutes omdat ik daar er het minste last van heb in de zin van dat je met een opgezwollen delt of etc loopt.Ahh beter! Hopelijk blijft het dan zo.
Lijkt me best wel kut als iedere shot zo irriteert als op die foto van laatst.
Snap ik. Als je delt zo opzwelt kun je helemaal geen kut meer met je arm met pech...Daarom prikte ik al een half jaar alleen glutes omdat ik daar er het minste last van heb in de zin van dat je met een opgezwollen delt of etc loopt.
Ben nu over op lats,delts, l glute dorso, l glute ventro.
Hoe vaak prik je momenteel dan? Goed klote als je daar zoveel last van hebt.Daarom prikte ik al een half jaar alleen glutes omdat ik daar er het minste last van heb in de zin van dat je met een opgezwollen delt of etc loopt.
Ben nu over op lats,delts, l glute dorso, l glute ventro.
3x per week maar ben nu eind week 3 van deze blast en heb tot nu geen pip.Hoe vaak prik je momenteel dan? Goed klote als je daar zoveel last van hebt.
Nergens last van met andere compounds zelfs niet met dezelfde olie, ba, bb, eo etc.Snap ik. Als je delt zo opzwelt kun je helemaal geen kut meer met je arm met pech...
Alleen last van als je test zet? Of ook als je test mixt met een andere compound?
Zou er niet aan moeten denken dat je dan een Tren A kuurtje zou moeten doen en iedere EOD shot irriteert zo erg als het bij jou doet.
Plan was verplaatst om de siggi's te doen dus heb nog even ivm m'n rugpijn helaas :')Natte bulk, zo laat nog voor je voorbereiding ?
hoeveel weeg je nu ?
Lijkt wel zo op de foto, maar kan vertekend beeld zijn natuurlijk.Plan was verplaatst om de siggi's te doen dus heb nog even ivm m'n rugpijn helaas :')
Heb dus nog tot mei, woog vanmorgen 112.9kg. Vocht valt wel mee ben niet zoveel zwaarder.
Train nu vast in een powerlift gym dus het zou me niet misstaan wat extra spek. Volgens mij hebben de powerlifters me al wel aardig geaccepteerd in hun tribe, wel als vreemde eend.