AndroidHealthClinic

Tren gangbang

Gaat lekker ouwe :flex:

• Love
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
Nog steeds alleen test?

Shape is echt impressive 👌🏽
Tnx man!

Nog steeds op alleen test, gh en slin.

Slin gaat er weer uit deze week want is op en had geen zin om nieuwe te halen en even zonder kan ook geen kwaad.

Test verhoogd naar 1gr ipv 750mg en gh nog steeds op 2iu. Ik nam ook aromasin eod op 10mg maar sinds iets meer dan een week ook mee gestopt, kijken of ik verschil merk.

• #2.643
Rug pijn wordt wel steeds minder heb vorige week weer eens gesquat en ging goed wel ietsjes stijf de dagen erna maar niet zo erg meer als eerst dus benen kunnen weer even beter getraind worden nu. Prik ook niet meer mijn rechter glute daarkomt de pijn vandaan :')

• #2.645
En jij hebt altijd zo'n brute pip/zwelling als laatst op die ventroglute foto?
Ja alleen heb nu andere test-e die met castor/mct olie gemaakt is en iets minder ba en meer bb.

Tot zo ver nu naast 1 rechter glute shot dus geen last gehad, hopelijk blijft dat zo.

Ja alleen heb nu andere test-e die met castor/mct olie gemaakt is en iets minder ba en meer bb.

Tot zo ver nu naast 1 rechter glute shot dus geen last gehad, hopelijk blijft dat zo.
Ahh beter! Hopelijk blijft het dan zo.
Lijkt me best wel kut als iedere shot zo irriteert als op die foto van laatst.

• Heart
  • #2.647
Ahh beter! Hopelijk blijft het dan zo.
Lijkt me best wel kut als iedere shot zo irriteert als op die foto van laatst.
Daarom prikte ik al een half jaar alleen glutes omdat ik daar er het minste last van heb in de zin van dat je met een opgezwollen delt of etc loopt.

Ben nu over op lats,delts, l glute dorso, l glute ventro.

Daarom prikte ik al een half jaar alleen glutes omdat ik daar er het minste last van heb in de zin van dat je met een opgezwollen delt of etc loopt.

Snap ik. Als je delt zo opzwelt kun je helemaal geen kut meer met je arm met pech...
Alleen last van als je test zet? Of ook als je test mixt met een andere compound?

Zou er niet aan moeten denken dat je dan een Tren A kuurtje zou moeten doen en iedere EOD shot irriteert zo erg als het bij jou doet.

Hoe vaak prik je momenteel dan? Goed klote als je daar zoveel last van hebt.

• #2.650
Hoe vaak prik je momenteel dan? Goed klote als je daar zoveel last van hebt.
3x per week maar ben nu eind week 3 van deze blast en heb tot nu geen pip.

De pip die ik krijg lijkt ook op een ontstekings/allergische reactie. Alles zwelt op etc. Ik kan dan nog wel trainen maar iedereen ziet het meteen vandaar dat ik mn glutes veel gebruikte.

• #2.651
Snap ik. Als je delt zo opzwelt kun je helemaal geen kut meer met je arm met pech...
Alleen last van als je test zet? Of ook als je test mixt met een andere compound?

Zou er niet aan moeten denken dat je dan een Tren A kuurtje zou moeten doen en iedere EOD shot irriteert zo erg als het bij jou doet.
Nergens last van met andere compounds zelfs niet met dezelfde olie, ba, bb, eo etc.

Maar goed deze mix is op castor olie met een beetje mct om het iets dunner te maken en dat gaat tot nu toe goed, meen dat de release in castor olie ook slomer is althans dat las ik ergens.

• #2.652
20220912_174925.jpg
20220912_175003.jpg

Natte bulk, zo laat nog voor je voorbereiding ?
hoeveel weeg je nu ?

• #2.654
Natte bulk, zo laat nog voor je voorbereiding ?
hoeveel weeg je nu ?
Plan was verplaatst om de siggi's te doen dus heb nog even ivm m'n rugpijn helaas :')

Heb dus nog tot mei, woog vanmorgen 112.9kg. Vocht valt wel mee ben niet zoveel zwaarder.

• #2.655
Voeding atm:

Ontbijt:
120gr rijstpoeder
50gr whey
1 banaan

Pre workout:
120gr rijstpoeder
50gr whey
1 banaan

Intra:
100gr dextrose
15gr eaas
5gr creatine

Postworkout:
120gr rijstpoeder
50gr whey

Meal 1:
200gr kip bereid
133gr rijst ongekookt

Meal 2:
200gr kip bereid
133gr rijst ongekookt

Meal 3:
200gr kip bereid
133gr rijst ongekookt

Pre bed:
100gr cor
50gr whey
200gr blauwe bessen
1 banaan

1x in de zoveel dagen een lage dag en van middagdienst naar nachtdient vaak een cheat erbij.

Plan was verplaatst om de siggi's te doen dus heb nog even ivm m'n rugpijn helaas :')

Heb dus nog tot mei, woog vanmorgen 112.9kg. Vocht valt wel mee ben niet zoveel zwaarder.
Lijkt wel zo op de foto, maar kan vertekend beeld zijn natuurlijk.
Vergeleken met vorige week maandag

• #2.657
😂
Dat ziet er beter uit dikkie ❤️

• Heart
  • #2.659
Weet je wat je macro's van je voeding zijn?

Terug
Naar boven