- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx kwa massa zie ik het zelf ook, ben nu eindelijk zonder pomp ook semi buff.Ziet er goed uit hoor, serieus wat spier erop geplakt ook
Volgens jannes ben ik droger dan 2 jaar terug en gaat alles goed maar zie post hierboven

Lekker kontje he

Volgens mij of denk ik doet axel ook siggi's en die is denk ik 1.81 bij 125 kilo ofzoiets, das legit buffHet is ook wel ongelooflijk hè 110 kg en nog denken dat je semi buff ben 🫠🤣
Je bent lekker bezig man ziet er goed uit 💪🏼

Baas boven baas hè 🤣Volgens mij of denk ik doet axel ook siggi's en die is denk ik 1.81 bij 125 kilo ofzoiets, das legit buff![]()
Axel, Lorenzo Leeuwe, Jelle Starreveld. Heftige line-up.Volgens mij of denk ik doet axel ook siggi's en die is denk ik 1.81 bij 125 kilo ofzoiets, das legit buff![]()
Rip, je ziet bijna nooit iemand in de +102 klasse normaalAxel, Lorenzo Leeuwe, Jelle Starreveld. Heftige line-up.

Ja maar die staat bij mij denk ikRip, je ziet bijna nooit iemand in de +102 klasse normaal
Doet die daan ook niet siggi's?
Mwah zou persoonlijk niet onnodig pushen en dan te plat op de wedstrijd verschijnen. Ik heb hetzelfde met nk wat -100 is maar ik heb besloten op dezelfde manier te gaan pieken ook al kom ik dan uit net boven de 100 kg.
Ik stond als een van de lichtste in '21 in de -102 klasse en eindigde toch boven de beesten die veel zwaarder waren. Niemand komt je wegen op het podium.Zonde om deelnemer te zijn op 104kg tegenover beesten. Dan moet je echt geluk hebben dat er meer ’slecht bijstaan’ op de dag des oordeels.