- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben nu 9 a 10 kilo zwaarder dan op showday 2 jaar terug en ik denk leaner zelfs nu.Je bent imo wel much improved man in vergelijking met 2 jaar geleden ofzo… Lekker. Quads zijn groter en voller, meer lats in de front double. Je chest ook aanzienlijk verbeterd.

Tnx vond hem zelf ook mooi er uit poppen, jammer dat ik slecht licht thuis heb maar goed.Mooie side pose, daar popped je quad er ook lekker uit.![]()
leuk hoor ga je tegen Lorenzo Leeuwe staan en Daan Mansens en waarschijnlijk ook tegen @wovano
Ik weet niet in welke klasse daan gaat vallen volgens mij op één van z'n insta post was die ook iets van 106 ofzoiets?leuk hoor ga je tegen Lorenzo Leeuwe staan en Daan Mansens en waarschijnlijk ook tegen @wovano
Het is -102 daarboven is open. Axel heeft afgehaakt hoorde ik?ja 105 op 4 weeks uit. dus weet niet of hij nog onder de 100 gaat duiken idd. Lorenzo weegt 120 dus die niet haha![]()
ja Axel gaat in september pas. wedstrijd van zijn Sponsor doen (Gasp) ergens in noorwegen of Zweden ofzo. best zonde anders was het wel echt een goed gevulde line up geweest. -102 hmm dan gaat hij denk ik nog wel onder de 102 duiken met vocht lozen enzoHet is -102 daarboven is open. Axel heeft afgehaakt hoorde ik?
Jelle wist ik idd neem aan bodybuilding want hij is waarschijnlijk veel te zwaar voor classicJelle Starreveld en Matt Madows doen ook mee. Ook flinke knapen.

owja, ook helemaal vergeten nog. zo dan haha word leuk. misschien dat ik toch nog ga kijken danJelle Starreveld en Matt Madows doen ook mee. Ook flinke knapen.
Veel succes!!
Ja holy shit meteen de open categorie. Veel plezier!