- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training ging echt niet lekker vandaag, gewichten ook bij lange na niet gehaald. Opgewerkt naar 105x1 en die voelde al zo kut aan m'n knie dat ik die 107,5x4-6 maar heb laten schieten.
In welke week zit je? Plan anders een deload week/training inPff, dat ging weer niet zo best
DB Row 28x6, 30x6, 32x6
Bench wilde niet, schouder begon bij alleen de stang al te trekken. Beetje hetzelfde verhaal als de knieën bij het squatten. Misschien is het toch wel een beetje te veel van het goede.
Snap niet goed hoe iedereen aan die blessures komt. Hij draait toch niet zo een hoog volume hoor...In welke week zit je? Plan anders een deload week/training in
Geen idee, ik heb candito ook gedraaid en raakte ook geblesseerd. Online ook veel voorbeelden te vinden van mensen die het niet halen. Die tweede week is sowieso vies en jezelf willen pushen tot max reps gaat na een paar cycles Zijn tol eisen. Je moet juist net met candito zijn schema bij falen wegblijven en die deload week pakken.Snap niet goed hoe iedereen aan die blessures komt. Hij draait toch niet zo een hoog volume hoor...
In welke week zit je? Plan anders een deload week/training in
Hij is toch nog jong, hoe kun je nu al problemen met knie/schouder hebben. Vind het zo'n zonde.Geen idee, ik heb candito ook gedraaid en raakte ook geblesseerd. Online ook veel voorbeelden te vinden van mensen die het niet halen. Die tweede week is sowieso vies en jezelf willen pushen tot max reps gaat na een paar cycles Zijn tol eisen. Je moet juist net met candito zijn schema bij falen wegblijven en die deload week pakken.
Hij is toch nog jong, hoe kun je nu al problemen met knie/schouder hebben. Vind het zo'n zonde.
Misschien niet retarded trainen? Zo jong en al problemen doe je toch iets verkeerd.
Nou als hij nog niet zoveel volume aankan omdat hij nog niet jaren traint is dat niet zo gek, toch? Het kan gewoon even teveel zijn voor zijn herstel en dat hangt van veel variabelen af. Kun je makkelijk oplossen door een deload te pakken (gewoon een weekje armen pompen) en daarna weer een cycle te draaien, stel dat het weer problemen oplevert kritisch kijken naar herstel, eten en anders nog een schema met minder volume pakken.Hij is toch nog jong, hoe kun je nu al problemen met knie/schouder hebben. Vind het zo'n zonde.
Misschien niet retarded trainen? Zo jong en al problemen doe je toch iets verkeerd.
Ik zou als ik jou was eens Stabilizing the shouldergirdle en Banish the bench van Bill Starr lezen. Moet je niet zo kwaad voor worden hoor jongeman.