AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag de Squat weer rustig opgepakt en opgewekt naar een single op 100kg met riem, voelde erg smooth, weinig tot geen last meer van de knieën.
Ook schouders meegepakt (gisteren niet gedaan), voelde ook prima. Zit dus alleen nog met de pijntjes in de schouder bij de horizontale (bench) presses.

Vanochtend gewogen op een dikke 82kg. Enerzijds vind ik dat ik wel lekker ga qua kracht en m'n fysiek gaat er ook op vooruit, anderzijds vind ik 82kg nog best licht. Maar ja, zolang ik sterker word en m'n fysiek beter wordt hoor je mij niet klagen over dat getal op de weegschaal.

En weer rustig verder gaan met de trainingen, hele LB voelde goed dus we knallen gewoon door.

Squats 105x3 + 107,5x3 + 110x3 > ging prima
Paused DL 80x6 + 100x6 > zwaar
+ beetje leg extensions, SLDL en calf raises pompen

Dit is toch veel te weinig volume?

Vanochtend gewogen op een dikke 82kg. Enerzijds vind ik dat ik wel lekker ga qua kracht en m'n fysiek gaat er ook op vooruit, anderzijds vind ik 82kg nog best licht. Maar ja, zolang ik sterker word en m'n fysiek beter wordt hoor je mij niet klagen over dat getal op de weegschaal.

Zijn we bijna even zwaar :)

Treening van vanavond

Bench 60x3 / 62,5x3 / 67,5x3 > ik voelde het niet 'echt,' gewichten wel gehaald, maar moeizaam, was er niet helemaal bij. Schouder voelt nog altijd niet geweldig. LB wel volledig herstelt.
DB Row 26x10 / 26x10 / 32x8 > lekkere pomp
OHP 20x12 / 25x12 / 30x10 > pff, cardio
Neutral grip pullups (band-assisted) 8,6,4

SS; Banded Facepulls + Farmers walks (3 sets)
Triset; Cable curls + pushdowns + side raises (2 sets)

In de zomervakantie 6 weken lang elke donderdagavond feest in de stad hier, dit was de derde week. Vorige twee ook gehad (in m'n vakantie == hele vrijdag slapen), alleen gisteren alsnog weer erg laat gemaakt, en vandaag moeten werken van 1000-1800. Dit wordt nog wat....

Vanavond misschien nog trainen afhankelijk van hoe alles op t werk gaat.

Lekker zuipen op DMD ja?

lekker flaneren in de lord nelson....heerlijk die weken altijd.

wij gingen daar altijd met 200man heen...wat een chaos altijd.

ja snap ik. Ik ging er toen heen omdat ik nog geen vakantie had en omdat de kazerne om de hoek is.

ja snap ik. Ik ging er toen heen omdat ik nog geen vakantie had en omdat de kazerne om de hoek is.

Ah, tis iig elke avond weer een dik feest, altijd veel volk van omringende dorpen en steden die erop af komen (Steenwijk ed.), sfeer is 9/10x top.
Heb eigenlijk altijd wel door vakantie/werk oid dmd's moeten missen, tot zover nog 3/3 dus we gaan voor die 6/6 dit jaar!

Vandaag gewerkt van 1000-1800, oftewel geen tijd om naar de sportschool te gaan (900-1400 open in het weekend). Morgen gelukkig vrij na 6 dagen aansluitend werken, morgen weer een training op de planning.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven