AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
6km fietsen @22-23km/h op de fixie in freewheel
@Mentat geen hardlopen, is fietsen ook goed?

~3500cal
Screenshot_20201022-193919_MyFitnessPal.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.605
Naast een dikke powerlifter worden heb ik een tweede doel gesteld voor mezelf.

Heel simpel, rusthartslag verlagen en fatsoenlijke conditie opbouwen. @snowke90 @Mentat @Sparks79 jullie hebben me wel aan het denken gezet.

Plan is om nu elke dag wat actiefs te doen, of KT of minimaal een half uur in beweging zijn.

Vandaag; 15min wandelen - 5min jog (á wandeltempo, 7min/km zegmaar, hard genoeg voor mij) - 10min wandelen - sprint naar huis, meter of 200

Laatst bewerkt:
Tip: echt rustig beginnen. Zeker als je gaat hardlopen. Fietsen is voor bb of pl eigenlijk beter denk ik. Heb je niet al dat gewicht op re vangen steeds.

Heel simpel, rusthartslag verlagen en fatsoenlijke conditie opbouwen. @snowke90 @Mentat @Sparks79 jullie hebben me wel aan het denken gezet.

Plan is om nu elke dag wat actiefs te doen, of KT of minimaal een half uur in beweging zijn.

Vandaag; 15min wandelen - 5min jog (á wandeltempo, 7min/km zegmaar, hard genoeg voor mij) - 10min wandelen - sprint naar huis, meter of 200
Wacht. Stop. Ho.
Ik moet 600x knipperen met mn ogen. CARDIO?!?!!

Zijn die handen nog open? Dan fl**ker ik er nog een beetje zout in en wrijf nog even lekker door ❤

Zonder gekheid. Ik ben van mening dat dit een goede zet is. Sowieso beetje cardio nooit verkeerd mijns inziens dus stiekem ben ik gewoon een beetje trots wat ik liever niet laat merken. Dat begrijp je wel he?🤣

• #1.611
Zijn die handen nog open? Dan fl**ker ik er nog een beetje zout in en wrijf nog even lekker door ❤

Zonder gekheid. Ik ben van mening dat dit een goede zet is. Sowieso beetje cardio nooit verkeerd mijns inziens dus stiekem ben ik gewoon een beetje trots wat ik liever niet laat merken. Dat begrijp je wel he?🤣
Hoho, het is nog maar een plan, heb wel eens vaker een goed voornemen :D.

Tip: Niet sprinten, is voor een beginner en iemand met jouw doelen nergens goed voor. Een beetje het equivalent van ik heb hard getraind want spierpijn.

• #1.613
Tip: Niet sprinten, is voor een beginner en iemand met jouw doelen nergens goed voor. Een beetje het equivalent van ik heb hard getraind want spierpijn.
Zo nog niet bekeken, is inderdaad vrij oppervlakkig "hijg-status" =/= conditie gains.

Het centrum van dat voorbeeld is groei, van cardio wordt je fking skinny. Get huge bro
Wat een onzin man. Als je traint voor marathons word je wel skinny. Maar een beetje cardio? Kijk maar eens hoeveel cardio Ifbb pro’s doen. Je kunt zelfs tegen Greg doucette racen op zwift

Wat een onzin man. Als je traint voor marathons word je wel skinny. Maar een beetje cardio? Kijk maar eens hoeveel cardio Ifbb pro’s doen. Je kunt zelfs tegen Greg doucette racen op zwift
Ja duh, was een grapje man. Alsof ik tegen een beetje cardio zou zijn, maar ik zou zelf eerder cardio doen tijdens een cut om meer kcal te verbranden dan year round cardio doen om je gezondheid te verbeteren. Maarja, dat ligt natuurlijk aan de persoon, als @Jespertie dat wil doen is het prima toch

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven