- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ecto
Wanneer rondje met @ThuggishRuggish
Moet hij minstens 10k lopen dan wil ik wel een rondje doen hij woont 45min van mij vandaan he
Die dikke gaat me veel te hard @ThuggishRuggish
🏃
Die tikkels doen m niet veel goed nee
Heb gehoord dat je bij meer dan 5km aan één stuk door een centimeter van je bicep omtrek verliest @ThuggishRuggish
Goed gedaan, trots!![]()
Voor het eerst 20min aan één stuk door zonder pauze, heavy, maar te doen.
Zal de map maar niet posten, straks ziet @Mentat er weer p**mels in oid...
Kruipen bedoel je?Goed gedaan, trots!
Als jij er p**mels in ziet, dan zegt dat wat over jezelf.... geeft niet, mag allemaal.
Suggestie: loop (ook) eens wat langzamer, je gaat te snel, probeer een tempo waarop je kan praten, gelopen tijd > snelheid!
Dit is echt enorm veel beter dan met rust!20 minuutjes, geen rust, exact zelfde tempo als de vorige keer![]()
Begrijp ik het goed dat ik nog trager moet lopen? Heb nu al het gevoel alsof ik sjok door de stadDit is echt enorm veel beter dan met rust!
Probeer je tempo boven de 6 minuten te krijgen en de tijd dat je loopt te verlengen.
ik moet dat altijd omrekenen 1/(5+52/60) x 60 = 10.22 km/u dat is toch een redelijk tempo?Begrijp ik het goed dat ik nog trager moet lopen? Heb nu al het gevoel alsof ik sjok door de stad
Je ziet dit weer helemaal verkeerd, dit is juist fantastisch!Anyway, nog nooit zo lang kunnen joggen aan één stuk door. In de hardloop wereld zijn dit p*ssy nummers, maar we komen van ver. Tijden gehad dat ik niet eens 3 minuten vol kon houden.