- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Net als ik naar Symmetric Strength gaan, daar lijkt het mee te vallen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net als ik naar Symmetric Strength gaan, daar lijkt het mee te vallen!
Vergelijk mezelf liever met mensen die niet liftenNet als ik naar Symmetric Strength gaan, daar lijkt het mee te vallen!
.Dat durf ik niet, ben bang voor zelfgenoegzaamheid en stagnatie.Vergelijk mezelf liever met mensen die niet liften.
De realisatie dat een klein meisje veel betere stats heeft op lifts in verhouding tot lichaamsgewicht.
![]()
‘Strongest girl in the world’: Meet the 7-year-old who can lift 80 kg
Ulft prefers gymnastics to weightlifting. After winning her first gymnastics medal at a local competition, she told her parents, "I prefer gymnastics to weightlifting because in gymnastics I don't have to lift anything over my head."indianexpress.com
Dan moet ik op zijn minst mijn bescheiden doelen ook kunnen halen!
Ja, dat is het sneue, in jouw leeftijdsgroep is de concurrentie sterker....

Veel drinken en jezelf wijs maken dat dit een voldoende isJesper hoe de f**k heb jij je ps5 al secured? geef mij tips![]()
Onzin je had pas spijt toen het een meme werdVeel drinken en jezelf wijs maken dat dit een voldoende is
Toen werd het ook pas een probleem. Kon prima leven met de gedachte.
Terug naar zesjes
Hoog inzetten dus. Heb ik nog een setje voor gekregen. Meenemen naar O&N?
Als het lijkt op sneeuw (niet die gele) is is het altijd welkomHoog inzetten dus. Heb ik nog een setje voor gekregen. Meenemen naar O&N?
Volledig doorgedraaid toen mannetje wat meer vrijheid kreeg
Ervoor ook al, vanaf dat ik kon praten ging het misVolledig doorgedraaid toen mannetje wat meer vrijheid kreeg
Ik kom wel langs als je bed klaar isErvoor ook al, vanaf dat ik kon praten ging het mis
Bro stuur gewoon je bodyweight