Fitness Seller

Tren kracht en hardheid zonder tren?

Zelfde probleem overgestapt op dhb en dat komt voor mij redelijk in de buurt van de looks van tren. Maar zonder mindfuck etc misschien ook wat voor jou

Mast met DHB is weinig sides en een superharde look.

Ik zou even cruisen meende dat je al een aardig tijdje blast met tren?

Maar on topic, test mast winny gh voor hardheid ook al zal het tren nooit evenaren.

En very high primo bijv?
Geen ervaring mee, maar evt dat high primo met bold een uitkomst bied evt met var en test
Verder doet een anti-e ook wonderen voor je hardheid qua look
Mast en winny zou ik zelf niet aanraden, hele slechte ervaring mbt acne met beide middelen.
Op winny weer last van lethargie

• Like
Waarderingen: Cal_
  • Topic Starter Topic Starter
Heb gelukkig nooit echt last van acne, af en toe een paar hier en daar maar geen groepen. Ik ben ook niet zo voor winny, primo zou misschien een optie zijn ja.

waarom probeer je niet eens parabolan,heeft ongeveer zelfde effect als tren a?en voor de meeste geeft dit produkt minder bijwerkingen

Waarom moet je eigelijk het hele jaar door hard ogen?

Ik snap dat je in de zomermaandjes graag wat harder oogt....maar om year round tren tegaan...anti e enz slikken om maar hard te willen ogen ...

Daarbij zul je verschieten hoeveel vooruitgang je zult boeken na wat maandjes cruise

Heb gelukkig nooit echt last van acne, af en toe een paar hier en daar maar geen groepen. Ik ben ook niet zo voor winny, primo zou misschien een optie zijn ja.

Try it :)
En evt met var en bold ernaast.
Je hebt dan veel relatief milde middelen.
Je kan dan altijd nog iets sterkers toevoegen of daarmee wisselen.

Primo en anavar lijken me prima geschikt als je lange tijd hardheid zoekt omdat deze middelen relatief mild zijn en je ze dus langer kan gebruiken.

Je kan ook de SARM S4 erbij stacken, die bekend staat om de hardheid die het geeft.

Bold, primo/mast en afsluiten met winstrol. Tren blijft king :(

Terug
Naar boven