MuscleMeat

Tren kracht en hardheid zonder tren?

Ik zou ook die cruise even pakken op 250 ( 250 omdat je al best wat massa hebt ) .
Doe even een weekje of 8 rustig aan . Je zal niets verliezen maar alles komt wel even tot rust .

Zelf ben ik ook al een lange tijd on . Ik ontplofte elk moment en kreeg depressieve gevoelens . Omdat ik volgende week een operatie onderga , ben ik 4 weken geleden gaan cruisen . Nu merk ik dat dit een hele goede zet is geweest . Alles is rustig .

• Like
Waarderingen: Cal_
Maar on topic : test mast en gh moet al genoeg doen .

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou ook die cruise even pakken op 250 ( 250 omdat je al best wat massa hebt ) .
Doe even een weekje of 8 rustig aan . Je zal niets verliezen maar alles komt wel even tot rust .

Zelf ben ik ook al een lange tijd on . Ik ontplofte elk moment en kreeg depressieve gevoelens . Omdat ik volgende week een operatie onderga , ben ik 4 weken geleden gaan cruisen . Nu merk ik dat dit een hele goede zet is geweest . Alles is rustig .

Interessant.

Ontopic, hardheid zonder tren:
Low test, mast, winny, primo, var en halotestin.

• Like
Low test high bold
400 test 1000-1500 bold

• Like
Bij bold hebben sommigen (zoals ik) last van een angstig gevoel. Ts houdt dat best in zijn achterhoofd.

Ik heb bij bold vaak een hoop maag problemen tot op de hoogte dat het echt vervelend word wanneer ik hoog doseer. Dus misschien niet de beste optie voor mij.

Bij bold hebben sommigen (zoals ik) last van een angstig gevoel. Ts houdt dat best in zijn achterhoofd.
Is dit de enige compound waar je dat bij hebt? Bold staat er idd om bekend. Jammer want lijkt me een mooi product, maar ben helaas gevoelig voor angst.

Waarom geen primo? Ik snap dat hele tren gedoe niet.. ik vind primo veel mooier qua look. En het is mild.

Bold is ook een optie. Toch is dat niet zo vanzelfsprekend dat je angstaanvallen krijgt van bold. Bold staat wel redelijk bekend om zijn milde karakter.

Waarom geen primo? Ik snap dat hele tren gedoe niet.. ik vind primo veel mooier qua look. En het is mild.

Bold is ook een optie. Toch is dat niet zo vanzelfsprekend dat je angstaanvallen krijgt van bold. Bold staat wel redelijk bekend om zijn milde karakter.
Geen enkele side is vanzelfsprekend, maar bij bold hoor je het wel vaker dan bij andere middelen.

Geen enkele side is vanzelfsprekend, maar bij bold hoor je het wel vaker dan bij andere middelen.

Dan moet ik maar even nadenken over bold. Ik wil geen AAS met psychische sides. Ik ben namelijk erg blij met mijn lieve vriendinnetje, en ik wil haar graag houden. Ze accepteert (een beetje) het blasten en cruisen, maar voor mij zal zij altijd op één staan. En dat weet ze ook.

Dan wordt het denk ik toch flink aan de portemonnee trekken, en toch maar eens aan primo denken.

Laatst bewerkt:
Dan moet ik maar even nadenken over bold. Ik wil geen AAS met psychische sides. Ik ben namelijk erg blij met mijn lieve vriendinnetje, en ik wil haar graag houden. Ze accepteerde (een beetje) het blasten en cruisen, maar voor mij zal zij altijd op één staan. En dat weet ze ook.

Dan wordt het denk ik toch flink aan de portemonnee trekken, en toch maar eens aan primo denken.
Respect maat. Als je normaal niet anxiety prone bent dan is de kans wel veel kleiner uiteraard. Low dose proberen is een optie.

Respect maat. Als je normaal niet anxiety prone bent dan is de kans wel veel kleiner uiteraard. Low dose proberen is een optie.

Low dose is niet echt normaal bij bold, het moet toch meestal op minimaal 600 mg gedaan worden.

Ik ga toch eerste een tijdje cruisen, dus heb nog de tijd om na te denken.

Ook geen tren voor jou dan? Word je ook aardig psycho van op hoge doseringen

• Like
Low dose is niet echt normaal bij bold, het moet toch meestal op minimaal 600 mg gedaan worden.

Ik ga toch eerste een tijdje cruisen, dus heb nog de tijd om na te denken.
Nouja 'moet'. Bold heeft door lange ester eventjes tijd nodig om op te bouwen. Alleen bij bold zie ik het nut van een eventuele frontload.
Je kunt best 300 mg pakken. Met eventueel eerste 1-2 weken dubbele dosis.

Geen enkel product kan de godelijkheid van tren evenaren... geen enkele stack! Gh15 zij altijd keep in the tren!

Bold is heerlijk. Angstig word ik er niet echt op, ik krijg er wel enigszins hoogtevrees door. Geen grap, ik liep een tijdje terug in Rotterdam over de Erasmusbrug maar no way dat ik vlak bij de railing kwam.

Verder geeft 't natuurlijk niet echt een harde look.

Terug
Naar boven