AndroidHealthClinic

Trenathon - Roid Log Meneer on a TrenA Marathon

Bezoekers in dit topic

Vaag hoe AAS verschillende effecten op mensen heeft. Ik vreet non-stop op tren..
 
Vaag hoe AAS verschillende effecten op mensen heeft. Ik vreet non-stop op tren..

Schoon of junk?

Junk heb ik ook geen moeite mee op tren. Liefst hele dag. Maar volle buik van rijst is echt niet lekker op tren.

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 11:36 ----------

Even snel een tussenstand voor mezelf.
Morgenavond deadlift avond. Daarna zal ik een mooie update plaatsen!

Vorige week 2x straps afgescheurd met deadliften... Nu maar wat duurdere gekocht, kijken of deze het wel houden.


Dag #24 TrenA
Deze zit al een dag of 5 op 200mg per dag. Cuz why not.
Zoals ik al aangaf, morgen een update. Dus ook over de 200mg per dag.


Dag #16 Dianabol
Nog altijd gewoon 40mg per dag.



Tot morgen!
 
Even wat moodswings de laatste dagen. En vaak ontzettend lethargisch.

Dag #27 TrenA
Dag #19 Dianabol


Zodra ik me beter voel ga ik vaker updaten.
 
dat was wel te verwachten op zo'n dosis, wss ook heel associaal
 
Even wat moodswings de laatste dagen. En vaak ontzettend lethargisch.

Dag #27 TrenA
Dag #19 Dianabol


Zodra ik me beter voel ga ik vaker updaten.

Daar heb ik ook veel last van, heeft ook negatieve invloed op mijn trainingsintensiviteit en -ritme.
Wou dat ik wist welke medicijnen je daar het beste tegen slikken kan, ik heb online oxazepam 50mg besteld, maar dat is zo zonder recept toch wel erg duur. Krijg het vandaag per post binnen, 30 tabs, ik hoop dat het me goed gaat doen maar helemaal zeker ben ik er niet van. Ik heb een hele slechte relatie met mijn huisarts, een eerste klas oetlul is het, dus die kan ik niet raadplegen.
 
Daar heb ik ook veel last van, heeft ook negatieve invloed op mijn trainingsintensiviteit en -ritme.
Wou dat ik wist welke medicijnen je daar het beste tegen slikken kan, ik heb online oxazepam 50mg besteld, maar dat is zo zonder recept toch wel erg duur. Krijg het vandaag per post binnen, 30 tabs, ik hoop dat het me goed gaat doen maar helemaal zeker ben ik er niet van. Ik heb een hele slechte relatie met mijn huisarts, een eerste klas oetlul is het, dus die kan ik niet raadplegen.

Gister had ik echt een rotdag.
Voor het slapen 1 oxazepam genomen. Deed niks. Uurtje later nog 1 genomen en toen begon het wel te werken!

Vandaag gaat het goed.

---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

Ik heb de 10mg variant trouwens

---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:37 ----------

lief heeft niets met associaal te maken e ....

Was maar een grapje :o

Maar ik ben niet asociaal tegen mensen die dat niet verdienen. En mensen die geen respect verdienen krijgen dat normaal ook niet van me. On gear of Off gear. Dat maakt geen verschil
 
Ik begin langzaam te twijfelen aan mijn tren e. Ik merk echt niks van de bekende tren sides. Of ik kan er heel goed tegen of ze moeten nog komen.

Tren e is misschien ook wel anders dan tren ace qua sides?
 
Ik begin langzaam te twijfelen aan mijn tren e. Ik merk echt niks van de bekende tren sides. Of ik kan er heel goed tegen of ze moeten nog komen.

Tren e is misschien ook wel anders dan tren ace qua sides?

Weet niet op welke dosis / en hoelang je al on bent?
Maar mijn laatste trenE kuur was legit spul. En had ook vrij weinig sides, op 1 gram E5D

Welke sides verwacht je die je niet hebt?
 
Gister had ik echt een rotdag.
Voor het slapen 1 oxazepam genomen. Deed niks. Uurtje later nog 1 genomen en toen begon het wel te werken!

Vandaag gaat het goed.

---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

Ik heb de 10mg variant trouwens

---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:37 ----------



Was maar een grapje :o

Maar ik ben niet asociaal tegen mensen die dat niet verdienen. En mensen die geen respect verdienen krijgen dat normaal ook niet van me. On gear of Off gear. Dat maakt geen verschil

bedoel eigelijk dat je je meer gaat afzonderen van anderen
 
Weet niet op welke dosis / en hoelang je al on bent? Maar mijn laatste trenE kuur was legit spul. En had ook vrij weinig sides, op 1 gram E5D Welke sides verwacht je die je niet hebt?

Ik kwam uit een 6 weken cruise met 250 test EW

Sinds 23 mei begonnen met:

Test E 250mg EW
Tren E 400 EW
Kickstart 2,5 week: tren ace 100mg EOD

Dus ben nu 4 weken bezig

Massa is goed toegenomen en vet% is zelfde gebleven dus mooie schone massa. Dus het spul is wel legit

Heb het roodwitte merk voor alle producten.

Ik heb 0,0 sides. Alleen wat vettere huid op mijn gezicht en borst. Geen night sweats, geen agressie, conditie is nog steeds goed (gisteren 30 min cross trainer, geen probleem, ik slaap gewoon goed.

Ook tijdens de 2,5 week kickstart met tren ace niks gemerkt.

Zie hier mijn logje (wat ik nu ga updaten): http://forum.dutchbodybuilding.com/...-e-400-trenbolone-ace-kickstart-logje-386875/
 
Ik kwam uit een 6 weken cruise met 250 test EW

Sinds 23 mei begonnen met:

Test E 250mg EW
Tren E 400 EW
Kickstart 2,5 week: tren ace 100mg EOD

Dus ben nu 4 weken bezig

Massa is goed toegenomen en vet% is zelfde gebleven dus mooie schone massa. Dus het spul is wel legit

Heb het roodwitte merk voor alle producten.

Ik heb 0,0 sides. Alleen wat vettere huid op mijn gezicht en borst. Geen night sweats, geen agressie, conditie is nog steeds goed (gisteren 30 min cross trainer, geen probleem, ik slaap gewoon goed.

Ook tijdens de 2,5 week kickstart met tren ace niks gemerkt.

Zie hier mijn logje (wat ik nu ga updaten): http://forum.dutchbodybuilding.com/...-e-400-trenbolone-ace-kickstart-logje-386875/

dan komt t door je merk ;) laatste tijd ook alleen shit van gehad en we hadden dezelfde bron geloof ik
 
dan komt t door je merk ;) laatste tijd ook alleen shit van gehad en we hadden dezelfde bron geloof ik
Massa toename is wel top dus het werkt wel :) de tren is ook gewoon bruin van kleur zoals het hoort. maar ik vind het prima zo hoor. mooie massa en geen sides :)
 
Massa toename is wel top dus het werkt wel :) de tren is ook gewoon bruin van kleur zoals het hoort. maar ik vind het prima zo hoor. mooie massa en geen sides :)

Kleur zegt niks , ik heb lichte tren a , werkt als een sneltrein . Bovendien had ik in het begin ook zoiets van , waar zijn die sides waar mensen het over hebben , blabla tot ik ze zelf tegen het lijf aanliep . Hou je vingers gekruist en wees blij , want als de sides er eenmaal zijn , ga je het wel merken. Heb zelf nooit tren e genomen , tren a voor mij. Sides die ik ervaar op tren a momenteel zijn ; acne , (maar dit heb ik denk ik aan mezelf te danken sinds ik eerst ed prikte en geen acne had en nu eod prik en wel acne merk. ) agressie toename , zeer ongeduldig , kortademigheid , donker plassen , zweten .
 
Laatst bewerkt:
Donkere pis heb ik inderdaad wel. Behalve als ik bewust veel water drink.
 
Donkere pis heb ik inderdaad wel. Behalve als ik bewust veel water drink.

Dat is dan ook de bedoeling op Tren, veel drinken. De bedoeling is juist dat je zeik niet donker wordt.
 
Dat is dan ook de bedoeling op Tren, veel drinken. De bedoeling is juist dat je zeik niet donker wordt.


Haha i know. Moet mezelf er wel beetje toe dwingen en aan herinneren. Anders vergeet ik het en drink ik te weinig.
 
Back
Naar boven