MuscleMeat

trenbolone feiten??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had ook de laatste keer die overgedosseerde versie van MRP
had chronische hoofdpijn, kortademig, en aggressief had vooral te maken met de dosering..denk dat deze bijwerkingen van de enanthate versie wat minder zullen zijn, mits correct gedoseerd!

ja had in het begin ook het gevoel alsof mijn linkeroog geen zin meer had om deel van mijn gezicht iot te maken t@ring wat had ik koppijn :spaz:

haha geen problemen met mn oog, maar ik ben na drieweken gestopt omdat ik er ook vreselijke koppijn van kreeg! deed ook geen oog dicht aka trensomnia!!

G21 zei:
haha geen problemen met mn oog, maar ik ben na drieweken gestopt omdat ik er ook vreselijke koppijn van kreeg! deed ook geen oog dicht aka trensomnia!!

Dat hou je toch niet lang uit met die trensomnia, als je niet kunt slapen ben je toch supermoe na enkele dagen, zeker als je je te pletter traint. Of zorgt de tren er ook voor dat je je helemaal niet moe voelt?

k had t voordeel smiddags 2 uurtjes te slapen, dan kwam ik aan de 5 a 6 u totaal!!!

slaap nog wel wat onrustig,maar koppijn is geheel verdwenen,het gekke is dat ik smorgens toch aardig uitgerust ben.
De slapeloosheid is niet meer zoals in het begin,wordt beter,ik denk door de gewenning

.Ga zo de volgende zetten

Nier- en leverbelasting zijn zeer overdreven mits je gewoon voldoende water drinkt enzo.

Het negatieve van Tren. vind ik zelf het vele zweten (+ geur :o ) en idd de Trensomnia.

tren geeft de betekenis van "stinken als een beer" een geheel nieuwe dimensie

Even een kleine opmerking:

Tren kan niet aromastiseren naar oestrogeen maar het kan toch gyno veroorzaken door progesteron!

Dr. Worf zei:
Even een kleine opmerking:

Tren kan niet aromastiseren naar oestrogeen maar het kan toch gyno veroorzaken door progesteron!
maar voor prog gyno schijnt oestro nodig te zijn...dus zonder oestro geen prog gyno-->anti-e

Zeer goed gezien Klaas! Karma underway! Al is het de vraag of het door progesteron komt! Deca (net als tren een 19-Nor familielid) schijnt op een directe manier de oestrogeenreceptor te kunnen triggeren. Maar het is onwaarschinlijk alleen daardoor Gyno te krijgen. Voor die situatie kun je dan altijd nog Nolva inzetten en de receptor blokken als je problemen voelt aankomen.

klaas zei:
maar voor prog gyno schijnt oestro nodig te zijn...dus zonder oestro geen prog gyno-->anti-e

wel beetje offtopic maar kwam laatst dit nog tegen...weet neit of het al eerder hier te sprake is gekomen...maar het kan missch wel nuttig zijn om een dht variant naast 19-nor te zette:
Farthing MJ, Green JR, Edwards CR, Dawson AM.

Prolactin secretion in the human male is increased by endogenous oestrogens and decreased by exogenous/endogenous androgens.

Gooren LJ, van der Veen EA, van Kessel H, Harmsen-Louman W, Wiegel AR.

There is evidence that prolactin may be involved in testicular steroidogenesis, and we have therefore investigated whether there is feedback regulation of androgens/oestrogens on prolactin secretion in the human male. To assess this we have measured basal and TRH-stimulated prolactin levels in: Six eugonadal men before and after 2 weeks' administration of the aromatase inhibitor delta'-testolactone, which led to a fall in oestradiol levels with unchanged levels of testosterone. In these patients, prolactin levels decreased. Six eugonadal subjects before and after 6 weeks' administration of dihydrotestosterone undecanoate. In these subjects, prolactin levels decreased. Six agonadal subjects, tested after 12 weeks' treatment with dihydrotestosterone undecanoate and compared to: Six agonadal subjects who received no coïtus steroid treatment. Again, it was found that dihydrotestosterone treatment decreased prolactin levels in patients from Group C. Six eugonadal subjects were also studied before and after 6 weeks' administration of the androgen receptor antagonist, spironolactone, and this treatment increased Prl secretion. It is concluded that in the human male, endogenous oestrogens increase prolactin secretion whilst exogenous/endogenous androgens decrease prolactin secretion.

So even if you reduce the lactation with Bromo you won't eleviate the cause. Tamoxifen is still your best bet at reducing gyno. Bromo will only reduce the the after effects.

Zou je Oxazepam kunnen gebruiken tegen de slapeloosheid?

Als het mijn moeder in slaap krijgt (dat doet het) dan zal het jou ook in slaap krijgen. Maar het is wel verslavend dus pas op dat je niet een extra probleem creerert!

pat21 zei:

las op CEM dat deca waarschijnlijk via de AR oestrogeen werkt!!

pat21 zei:

nou en of, ik had ook weleens een doosje "gevonden" al drink je 20 liter red bull, een 15mg tab oxazepam en je ligt te slapen als een roosje.

(ps; ook niet voor beginners;) )

G21 zei:
had chronische hoofdpijn, kortademig, en aggressief had vooral te maken met de dosering..denk dat deze bijwerkingen van de enanthate versie wat minder zullen zijn, mits correct gedoseerd!
Ik heb ook nog tren enanthaat liggen van MRP, hopelijk is ie ook overgedoseerd:D

Hoe weet je dat je een overgedoseerde versie had. Dat zal wel niet de reden zijn want voor hetzelfde geld heb je juist een ONDERGEDOSEERDE dosis gehad. Er kunnen zoveel factoren zijn die je hoofdpijn bezorgen. En omdat tren nooit solo wordt gebruikt is het natuurlijk een beetje vreemd om de conclusie te tekken dat het door de tren komt.

Greetz

G21 zei:

zelfde batch.. :cool: verder was het nogal duidelijk, dag na de 2e inject begonnen de hoofdpijnen,en andere bijwerkingen...toen ik stopte was het met 3 dagen weg..je kan me nog meer vertellen, maar het lag duidelijk aan de tren!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven