- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G21 zei:haha geen problemen met mn oog, maar ik ben na drieweken gestopt omdat ik er ook vreselijke koppijn van kreeg! deed ook geen oog dicht aka trensomnia!!
maar voor prog gyno schijnt oestro nodig te zijn...dus zonder oestro geen prog gyno-->anti-eDr. Worf zei:Even een kleine opmerking:
Tren kan niet aromastiseren naar oestrogeen maar het kan toch gyno veroorzaken door progesteron!
klaas zei:maar voor prog gyno schijnt oestro nodig te zijn...dus zonder oestro geen prog gyno-->anti-e
pat21 zei:Zou je Oxazepam kunnen gebruiken tegen de slapeloosheid?
pat21 zei:Zou je Oxazepam kunnen gebruiken tegen de slapeloosheid?
)Ik heb ook nog tren enanthaat liggen van MRP, hopelijk is ie ook overgedoseerdG21 zei:ik had ook de laatste keer die overgedosseerde versie van MRP
had chronische hoofdpijn, kortademig, en aggressief had vooral te maken met de dosering..denk dat deze bijwerkingen van de enanthate versie wat minder zullen zijn, mits correct gedoseerd!

G21 zei:ik had ook de laatste keer die overgedosseerde versie van MRP
had chronische hoofdpijn, kortademig, en aggressief had vooral te maken met de dosering..denk dat deze bijwerkingen van de enanthate versie wat minder zullen zijn, mits correct gedoseerd!