XXL Nutrition

trenbolone feiten??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dezelfde batch zegt niks! Dat betekent dat er een aantal vials overgedoseerd zijn en een aantal ondergedoseerd door slecht mengen. Misschien ben je gewoon een gevoelige jongen :D

G21 zei:
zelfde batch.. :cool: verder was het nogal duidelijk, dag na de 2e inject begonnen de hoofdpijnen,en andere bijwerkingen...toen ik stopte was het met 3 dagen weg..je kan me nog meer vertellen, maar het lag duidelijk aan de tren!!

haha..misschien wel!

ik wil ook niet claimen dat het overgedoseerd was, ik had alleen dezelfde batch! ik merkte het gelijk, vorige kuur waar tren in zat, had ik er geen last van, wel van slaapeloosheid,agressief etc, maar niet die verschrikkelijke hoofdpijn..misschien zat er wat meer in dat niet deugde.. :D

Vraagje; naast de Tenbolone Acethate en Test. Propionate te gebruiken, zou drostalone enanthate (eigenlijk dus ook een Test.) overbodig zijn om het bij m'n kuurtje te steken?? :D

Topic is van 2006

Weet ik :D, maakt toch niet uit, de producten zijn nog steeds op de markt hoor ;p.

Test en tren is meer dan genoeg ja. Snap je vraag ook niet echt. Wordt vaak gestacked met mast.

Idd maar had een probleempje met de leverancier en het is Drostalone Enanthe geworden ipv Mast, achja eens zien of dat spul werkt :D

Is dat niet gewoon hetzelfde dan?

:lifter:
vrijdagavond heb ik mijn laaste injectie tren gehad, heb het spuitje goed opgewarmd en hoppa in de billespier. Ik moest dan plotseling hevig hoesten niet normaal, heel mijn kop begon op te zwelllen, mijn ogen werden knalrood! Alsof dat niet genoeg was, kreeg ook nog een koorstaanval, ik heb 1.5 uur in mijn bed met twee dikke dekens en de verwarming op volle toeren staan ijsberen. Na een uur of 3 te hebben geslapen werd ik kletsnat wakker, heb me gewassen wat gegeten en was weer zo goed als nieuw! Maar toch opt moment zelf dat ik ff dat ik ging flauwvallen.

Groetjes
Br0

ookwel tren hoest genoemd ;)

weet je zeker dat je goed geaspireerd hebt ?
tren hoest kan voorkomen als het in de bloedbaan (ader) gespoten word.

zodra je aspireert en er komt geen bloed zit je goed ! :D
als er wel bloed komt, op een andere plek spuiten
:lifter:

epic bump hwhahahaha, tren hoest kan ook voorkomen zonder dat het in een ader komt trouwens. Een bepaald hormoon of stofje word ineens heel hoog (ben de naam ff kwijt).

Het quasi-hormoon leukotrieen wordt in afgifte verhoogd als reactie op de hoge hoeveelheid prostaglandinen die op hun beurt worden verhoogd door een injectie met tren. Je kunt de receptoren voor leukotrieen in de longen blokkeren met het middel montelukast waardoor je zo goed als geen trenhoest meer krijgt.

epic bump hwhahahaha, tren hoest kan ook voorkomen zonder dat het in een ader komt trouwens. Een bepaald hormoon of stofje word ineens heel hoog (ben de naam ff kwijt).

die wist ik nog niet !! good to know ! (tren fan )

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 17:26 ----------

Het quasi-hormoon leukotrieen wordt in afgifte verhoogd als reactie op de hoge hoeveelheid prostaglandinen die op hun beurt worden verhoogd door een injectie met tren. Je kunt de receptoren voor leukotrieen in de longen blokkeren met het middel montelukast waardoor je zo goed als geen trenhoest meer krijgt.

thanks bro karma on the wa ;)

vrijdagavond heb ik mijn laaste injectie tren gehad, heb het spuitje goed opgewarmd en hoppa in de billespier. Ik moest dan plotseling hevig hoesten niet normaal, heel mijn kop begon op te zwelllen, mijn ogen werden knalrood! Alsof dat niet genoeg was, kreeg ook nog een koorstaanval, ik heb 1.5 uur in mijn bed met twee dikke dekens en de verwarming op volle toeren staan ijsberen. Na een uur of 3 te hebben geslapen werd ik kletsnat wakker, heb me gewassen wat gegeten en was weer zo goed als nieuw! Maar toch opt moment zelf dat ik ff dat ik ging flauwvallen.

Groetjes
Br0

Ik heb van tren niks last van .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven