Fitness Seller

Trenbolone-only?

Tren olny is goed te doen hoor. paar kilotjes kwaliteitsmassa en geen vocht en geen acne.

nam zelf 150mg tren EOD voor een week of 6-8. Van een slappe piemol had ik niet echt last. Ok ok, soms kwam hij wat moeilijk omhoog maar als ik hem ff een paar keer van links naar rechts kletste met de platte hand, kwam hij wel omhoog :D

Juist! Ik denk wel dat het onderscheid tussen axis-onderdrukking en libidoverlies vaak niet gemaakt wordt

Precies, Test in een kuur is een kunstmatige libido versterker, zodra de kuur beeindigd is, stort je libido alsnog in, dit omdat het toch een grote onderdrukker is.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, 'test als basis' is dus klinkklare bullshit en slaat enkel en alleen op het niet verlies van libido

Inderdaad, 'test als basis' is dus klinkklare bullshit en slaat enkel en alleen op het niet verlies van libido

Niet alleen libido hoor... meer de gezondheid in het algemeen, test doet meer dan alleen geil, agressief en sterk maken.

Zo zou je bij een kuur zonder test, maar waar bijvoorbeeld wel winstrol in zit, weinig last hebben van libidoverlies. Toch kun je er dan beter 150 mg test/wk naastzetten, om gezondheidsredenen dus.

Niet alleen libido hoor... meer de gezondheid in het algemeen, test doet meer dan alleen geil, agressief en sterk maken.

Zo zou je bij een kuur zonder test, maar waar bijvoorbeeld wel winstrol in zit, weinig last hebben van libidoverlies. Toch kun je er dan beter 150 mg test/wk naastzetten, om gezondheidsredenen dus.

Sorry hoor, maar meen je dit serieus? Gezondheidsredenen???

Hoe moet dat dan na die 10 weken kuren? Dan is er ook een tekort aan Test in je lichaam?!

Dat Test Lekker is in een kuur, mee eens, maar nodig? Nee!

Sorry hoor, maar meen je dit serieus? Gezondheidsredenen???

Hoe moet dat dan na die 10 weken kuren? Dan is er ook een tekort aan Test in je lichaam?!

Dat Test Lekker is in een kuur, mee eens, maar nodig? Nee!

Precies. Daarom ben je ook vatbaarder voor ziekte in de nakuur.
En ja, test is nodig, het is een essentieel hormoon, je kunt niet zonder test. Geen enkele roid kan test vervangen.

Precies. Daarom ben je ook vatbaarder voor ziekte in de nakuur.
En ja, test is nodig, het is een essentieel hormoon, je kunt niet zonder test. Geen enkele roid kan test vervangen.

Ziekte.. Een griepje.. Dat noem ik geen serieuze gezondheidsklachten!

Je kunt wel zonder Test, alleen niet heel je leven, maar wel een kuur-periode, want na je kuur kun je ook zonder. (zonder daarbij ernstige gezondheidsklachten op te lopen)

Geen roid kan Test vervangen??? Niet ene roid kan Deca vervangen... :rolleyes:

Ik deel je mening niet in deze discusie, helemaal niet betreft de 'gezondheids-overwegingen'...
Kuren is zoiezo al gevaarlijk, ook al doe je voorzichtig, nog zijn de gevolgen op lange termijn, nu nog niet waarneembaar!
HDL zakt + LDL stijgt, Prostaat groeid, aderen worden broos en ga zo maar door, maar jij bent bang voor een griepje omdat je geen Test tijdens je kuur erbij zet???
Erg kort door de bocht, om gezondheids-redenen te beargumenteren in deze kwestie!

Ziekte.. Een griepje.. Dat noem ik geen serieuze gezondheidsklachten!

Je kunt wel zonder Test, alleen niet heel je leven, maar wel een kuur-periode, want na je kuur kun je ook zonder. (zonder daarbij ernstige gezondheidsklachten op te lopen)

Geen roid kan Test vervangen??? Niet ene roid kan Deca vervangen... :rolleyes:

Ik deel je mening niet in deze discusie, helemaal niet betreft de 'gezondheids-overwegingen'...
Kuren is zoiezo al gevaarlijk, ook al doe je voorzichtig, nog zijn de gevolgen op lange termijn, nu nog niet waarneembaar!
HDL zakt + LDL stijgt, Prostaat groeid, aderen worden broos en ga zo maar door, maar jij bent bang voor een griepje omdat je geen Test tijdens je kuur erbij zet???
Erg kort door de bocht, om gezondheids-redenen te beargumenteren in deze kwestie!

He denk even na... kan jij jezelf een zware verkoudheid of een griepje veroorloven tijdens je kuur? Want dan is het gedaan met training/voeding oftewel gains maken. Zonde van je kuur.

Ik denk dat je verder mijn punt niet helemaal begrijpt. Je gebruikt juist test tijdens je kuur om je gezondheid op peil te houden, omdat die zonder test juist achteruit zou gaan.
Met de uitspraak 'geen enkele roid kan test vervangen' bedoel ik natuurlijk dat test niet vervangbaar is door een andere roid. Vandaar de noodzaak om test bij te zetten. Je vergelijking met deca gaat dus niet op, omdat deca geen lichaamseigen hormoon is.

Verder nog een leuk weetje: test is het enige anabool wat de gezondheid kan verbeteren in plaats van schaden.
En ja, kuren is zoiezo gevaarlijk. Daarom zo safe mogelijk, dus test bijzetten.

Geen twee anabolen hebben identiek dezelfde affiniteit voor alle receptoren binnen ons lichaam.Het lichaamseigen testosteron is in zekere zin noodzakelijk gewoon omdat het zal binden aan receptoren waar een ander anabool aan voorbij zou gaan.Van geen extra testosteron ga je niet dood,maar op dat moment laat je toch een paar kansen onbenut om het onderste uit de kuur te halen.

He denk even na... kan jij jezelf een zware verkoudheid of een griepje veroorloven tijdens je kuur? Want dan is het gedaan met training/voeding oftewel gains maken. Zonde van je kuur.

Ik denk dat je verder mijn punt niet helemaal begrijpt. Je gebruikt juist test tijdens je kuur om je gezondheid op peil te houden, omdat die zonder test juist achteruit zou gaan.
Met de uitspraak 'geen enkele roid kan test vervangen' bedoel ik natuurlijk dat test niet vervangbaar is door een andere roid. Vandaar de noodzaak om test bij te zetten. Je vergelijking met deca gaat dus niet op, omdat deca geen lichaamseigen hormoon is.

Verder nog een leuk weetje: test is het enige anabool wat de gezondheid kan verbeteren in plaats van schaden.
En ja, kuren is zoiezo gevaarlijk. Daarom zo safe mogelijk, dus test bijzetten.

Ik begrijp je standpunt wel degenlijk, ga het er alleen niet mee eens worden, kuurtjes zonder Test lukken wel degelijk, loekie deed er laatst nog 1 met Tren Only, weinig props..
Ik had eens een Dbol + Winny, ook hier geen props..

Wat betreft de gezondheid wederom, je beweerd dat Test het enige Anabool is, die de gezondheid kan verbeteren in plaats van schaden?!
Ook hier ben ik het niet met je eens!

Test kan wel degenlijk schaden, Prostaat-props die ik ervaar zijn niet milt te benoemen, Test kan misschien wel de gezondheid verbeteren, maar dat kunnen andere middelen ook..
Deca f.e. kan ook de gezondheid verbeteren, je bot-structuur word verbeterd en versterkt + de spiermassa neemt geweldig toe! Veel patienten hebben hier wel degenlijk baad bij, dus Deca kan de gezondheid ook verbeteren, net zoals Test dit kan......

Test als basis? Wat een onzin... Deca zou je ook een basis kunnen benoemen, evenals Tren of Bold! Ligt er maar aan waar JOUW nadruk op ligt, tijdens je kuur..

Tren only ok? Waarom niet?

Geen twee anabolen hebben identiek dezelfde affiniteit voor alle receptoren binnen ons lichaam.Het lichaamseigen testosteron is in zekere zin noodzakelijk gewoon omdat het zal binden aan receptoren waar een ander anabool aan voorbij zou gaan.Van geen extra testosteron ga je niet dood,maar op dat moment laat je toch een paar kansen onbenut om het onderste uit de kuur te halen.

De resultaten kunnen iets minder zijn, bij een Trenbolone-only!
Maar daar is ook alles mee gezegd..

Ik begrijp je standpunt wel degenlijk, ga het er alleen niet mee eens worden, kuurtjes zonder Test lukken wel degelijk, loekie deed er laatst nog 1 met trenbolone Only, weinig props..
Ik had eens een dianabol + Winny, ook hier geen props..

Wat betreft de gezondheid wederom, je beweerd dat Test het enige Anabool is, die de gezondheid kan verbeteren in plaats van schaden?!
Ook hier ben ik het niet met je eens!

Test kan wel degenlijk schaden, Prostaat-props die ik ervaar zijn niet milt te benoemen, Test kan misschien wel de gezondheid verbeteren, maar dat kunnen andere middelen ook..
Deca f.e. kan ook de gezondheid verbeteren, je bot-structuur word verbeterd en versterkt + de spiermassa neemt geweldig toe! Veel patienten hebben hier wel degenlijk baad bij, dus Deca kan de gezondheid ook verbeteren, net zoals Test dit kan......

Test als basis? Wat een onzin... Deca zou je ook een basis kunnen benoemen, evenals Tren of Bold! Ligt er maar aan waar JOUW nadruk op ligt, tijdens je kuur..

Tren only ok? Waarom niet?
Je hoeft het ook niet met me eens te worden, ik verduidelijk mijn standpunt alleen maar. Ik beweer ook niet dat een kuur zonder test niet lukt. Feit blijft dat onder andere je weerstand er onder lijdt wanneer testosteron in zijn zuivere vorm in je lichaam erg laag is of ontbreekt. Wordt je dan direct ziek? Hoeft niet, de kans is wel groter.

Ik zeg test KAN de gezondheid verbeteren, ook verslechteren ja. Maar het is het enige anabool wat de algemene gezondheid kan verbeteren en je lichaam in zijn geheel naar een hoger niveau kan brengen. SS-ers kregen in WO-II niet voor niets 1000 mg test/wk voorgeschreven.

Test als basis beweer ik ook niet, zie mijn eerste post in dit topic. Voor de basis van een goede kuur waar je flink mee gaint heb je geen test nodig, voor de basis van een gezond lichaam wel.

het is algemeen bekend dat lage endogene testosteronlevels gezondheidsproblemen kan opleveren.

tijdens de kuur "mimiced" exogene testosteron het endogene..waardoor je lichaam "gezond" kan functioneren. dat is BK duidelijk wil maken.

OF je het nodig vind?..blijft een persoonlijke keuze..

punt is dat testosteron een aantal functies in het menselijk lichaam aanstuurt welke trenbolone (bijvoorbeeld) niet kan..aangezien alle andere a.a.s (derivaten) met specifieke eigenschappen zijn ontwikkeld voor speciefieke doeleinden. (bijvoorbeeld masteron --> kanker, borstkanker)

om algehele gezondheids redenen is het dus verstandig om testosteron te implementeren in je kuur. daarnaast is en blijft het een superieure a.a.s door zowel zijn anabole als androgene capaciteiten.

Je zult dan ook prima resultaten kunnen boeken zonder test in je kuur, al zal je "sense of well being" waarschijnlijk minder zijn.

m.b.t de nakuur maakt het allemaal niets uit..(wellicht de mate van aromatase van de desbetreffende a.a.s of onderdrukking op de axis, welke ervoor kan zorgen dat het herstel vermoeilijkt word) door de lage endogene testlevels..is men doorgaans niet echt vitaal en energierijk. eetlust is afgenomen, je herstelt moeilijker..etc.

Je hoeft het ook niet met me eens te worden, ik verduidelijk mijn standpunt alleen maar. Ik beweer ook niet dat een kuur zonder test niet lukt. Feit blijft dat onder andere je weerstand er onder lijdt wanneer testosteron in zijn zuivere vorm in je lichaam erg laag is of ontbreekt. Wordt je dan direct ziek? Hoeft niet, de kans is wel groter.

Eens!

Ik zeg test KAN de gezondheid verbeteren, ook verslechteren ja. Maar het is het enige anabool wat de algemene gezondheid kan verbeteren en je lichaam in zijn geheel naar een hoger niveau kan brengen. SS-ers kregen in WO-II niet voor niets 1000 mg test/wk voorgeschreven.

Deca kan de 'gezondheid' ook verbeteren!
SS-ers kregen behalve Test, welke door zijn Androgene/anabole toestand erg agressief + alart maakt, ook nog eens Speed toegediend. Ik denk niet dat de opzet van Hitlerr was, dat hij zijn soldaten 'gezond' wilde maken/houden, maar meer agressief en strijdlustig wilde houden..

Test als basis beweer ik ook niet, zie mijn eerste post in dit topic. Voor de basis van een goede kuur waar je flink mee gaint heb je geen test nodig, voor de basis van een gezond lichaam wel.

Gedeeltelijk mee eens, voor extreme massa heb je imo geen test nodig, voor je libido en functionering is Test wel erg handig!

Als je niet erg gevoelig voor de omzetting naar DHT bent, kun je beter een Test in je kuur toevoegen, echter heb je wel last van deze side's: Prostaat, haaruitval, acne, te agressief etc, in dit geval liever niet/weinig Test bijzetten.

het is algemeen bekend dat lage endogene testosteronlevels gezondheidsproblemen kan opleveren.

tijdens de kuur "mimiced" exogene testosteron het endogene..waardoor je lichaam "gezond" kan functioneren. dat is BK duidelijk wil maken.

punt is dat testosteron een aantal functies in het menselijk lichaam aanstuurt welke trenbolone (bijvoorbeeld) niet kan..aangezien alle andere a.a.s (derivaten) met specifieke eigenschappen zijn ontwikkeld voor speciefieke doeleinden. (bijvoorbeeld masteron --> kanker, borstkanker)

om algehele gezondheids redenen is het dus verstandig om testosteron te implementeren in je kuur. daarnaast is en blijft het een superieure a.a.s door zowel zijn anabole als androgene capaciteiten.

Je zult dan ook prima resultaten kunnen boeken zonder test in je kuur, al zal je "sense of well being" waarschijnlijk minder zijn.
m.b.t de nakuur maakt het allemaal niets uit..(wellicht de mate van aromatase van de desbetreffende a.a.s of onderdrukking op de axis, welke ervoor kan zorgen dat het herstel vermoeilijkt word) door de lage endogene testlevels..is men doorgaans niet echt vitaal en energierijk. eetlust is afgenomen, je herstelt moeilijker..etc.

Test veroorzaakt/versnelt ook vele kanker-soorten, niet alleen mast/winny zorgdragen hiervoor!

Je 'well-being sense' neemt zonder Test wel af, uiteraard, maar met een Dbol kun je dit aardig verhelpen, dit voor enkele (5) weekjes uiteraard..

Kuren zonde Test, is idd niet het onderste uit de kan halen, maar de side's van Test ontloop ik liever, vandaar mijn standpunt betreft dit onderwerp!

Kuurtjes met Test zijn uiteraard, mits gezond, beter voor de gains en well-being-feeling!
Maar Tren-only (topic) lukt ook zonder problemen, lijkt mij.

Ik snap het persoonlijk ook niet echt, ok trenbolone onderdrukt zwaar, maar synthetische testosteron onderdrukt ook dus dat er nog eens naast zetten kan de onderdrukking toch onmogelijk verminderen ? Integendeel lijkt mij

Nee, de bedoeling is dan ook niet de onderdrukking te beperken, maar het testosterone niveau hoog houden. Als je test neemt, onderdruk je aanmaak van test maar blijft je test niveau hoog, als je iets anders neemt heb je onderdrukte test, maar een laag niveau test ook.

testosterone is een versatiel hormoon dat miljoenen functies uitoefent op het menselijk welzijn, die niet of niet in dezelfde mate uitgeoefend worden door andere steroiden.

testosterone als basis raad ik persoonlijk altijd aan, om gezondheidsredenen. Al is het maar, zoals anderen zeggen, een 150 a 200 mg per week om het niveau goed te houden.

Als je per se wil trenbolone alleen doen, ga je er niet van doodgaan natuurlijk. Toch niet van een kuur. Je verhoogt je kans op problemen later in je leven uiteraard, maar daar staan veel mensen niet bij stil, of tabak was allang verboden. 1 kuur trenbolone alleen is daar best mee te vergelijken. Het wordt maar gevaarlijk als je meerdere, of langere kuren zonder test gebruikt omdat je dan langdurige en frequente perioden je bepaalde functies van testosterone onderdrukt. Maar ik maak er een gewoonte van om ALTIJD test aan te raden. Dat is het effectiefste en gezondste ...

De profielen op BB.com zijn idd verouderd. Ze worden ook niet meer bijgewerkt. Ze worden volledig herwerkt voor het boek, maar komen voordien waarschijnlijk niet meer online ...

Wat hij zei dus :)

Big Cat to the rescueeee!! :D (kijkt op dit moment mee in de topic)

Terug
Naar boven