Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trenbolone olny is goed te doen hoor. paar kilotjes kwaliteitsmassa en geen vocht en geen acne.
nam zelf 150mg trenbolone EOD voor een week of 6-8. Van een slappe piemol had ik niet echt last. Ok ok, soms kwam hij wat moeilijk omhoog maar als ik hem ff een paar keer van links naar rechts kletste met de platte hand, kwam hij wel omhoog![]()

Ik wil gaan mijn volgende kuurtje 500 test met 200 trenbolone voor 8 weken gaan doen. Ik kan dus beter gewoon 250 test met 400 trenbolone doen eigenlijk?
Of maakt het geen verschil of wat?
. Wel heb ik nog nooit tren gebruikt en wel eerder test (test-deca) ennn... ik wil niet teveel opblazen.Als je vaker dan 1x per jaar kuurt, laten we zeggen 3x, dan is het misschien wel beter om Test bij te zetten in je kuur!
Omdat je anders (kuren + nasleep) te lang zonder Test in je lichaam zit.
Ik had dit in mn enthousiastme niet meegenomen in mn posts, excuseer.
Maar de TS stelde een trenbolone-only voor, en imo moet dit geen probleem zijn, wanneer je dit niet teveel doet!
Betreft de gezondheid, dit heeft Big-Cat mooi verwoord, de vele functie's in het lichaam nemen af.
Maar mijn discusie punt is, of deze opwegen tegen de negatieve kant van Test, ook al zet je 250MG/ew, dan nog is dit een veelvoud van de eigen productie..
Stel je wilt Tren kuren, zoals de TS, laten we even zeggen op 400mg/ew..
Dan word er hier vaak voorgesteld, om daar minimaal 500MG Test tegenover te zetten!
Dan kom je tezamen op bijna 1 Gram + de Kanker-risico's die Test met zich mee brengt!!!
Dus mensen die weinig kuren, hoeven wellicht helemaal geen Test bij te zetten, betreft de gezondheid, want gezondheid is heel relatief! (Test:kanker)
Als je vaker dan 1x per jaar kuurt, of je productie ligt (bijna) plat, moet je idd een lage dosis Test bij pakken, om de functie's in het lichaam te laten draaien!
(bedankt voor de negatieve karma, enrico!)
Als je vaker dan 1x per jaar kuurt, laten we zeggen 3x, dan is het misschien wel beter om Test bij te zetten in je kuur!
Omdat je anders (kuren + nasleep) te lang zonder Test in je lichaam zit.
Ik had dit in mn enthousiastme niet meegenomen in mn posts, excuseer.
Maar de TS stelde een trenbolone-only voor, en imo moet dit geen probleem zijn, wanneer je dit niet teveel doet!
Betreft de gezondheid, dit heeft Big-Cat mooi verwoord, de vele functie's in het lichaam nemen af.
Maar mijn discusie punt is, of deze opwegen tegen de negatieve kant van Test, ook al zet je 250MG/ew, dan nog is dit een veelvoud van de eigen productie..
Stel je wilt Tren kuren, zoals de TS, laten we even zeggen op 400mg/ew..
Dan word er hier vaak voorgesteld, om daar minimaal 500MG Test tegenover te zetten!Dan kom je tezamen op bijna 1 Gram + de Kanker-risico's die Test met zich mee brengt!!!
Dus mensen die weinig kuren, hoeven wellicht helemaal geen Test bij te zetten, betreft de gezondheid, want gezondheid is heel relatief! (Test:kanker)
Als je vaker dan 1x per jaar kuurt, of je productie ligt (bijna) plat, moet je idd een lage dosis Test bij pakken, om de functie's in het lichaam te laten draaien!
(bedankt voor de negatieve karma, enrico!)
Het is vooral ook met dat direct in hoge dosis test erbij zetten dat ik problemen heb om de exacte reden die jij zegt.
Nee dat zie je verkeerd. Je neemt test in dit geval NIET om er massa mee te pakken maar om je gezondheid op peil te houden.
Dus als je een trenbolone-only neemt, zet je er 150 mg test/wk naast. Nog steeds trenbolone only omdat je van de test geen gains hoeft te verwachten.
Ja, maar dit soort commentaar zie ik nooit tijdens een kuurvoorstel!!!
Als iemand dat zou advieseren aan iemand die vaker kuurt, helemaal mee eens... Maar men roept: Test altijd hoger.. bla bla..
Maar iemand die 1 kuur neemt per jaar, hoeft het niet voor de gezondheid te doen hoor.. Die hersteld wel weer na de kuur.. Beter dan dat hij het advies volgt: Neem maar 500MG test erbij, dit kan echter meer gezondheidsklachten op lange termijn met zich meebrengen!
Ik sterf liever aan kanker dan op vroegere leeftijd impotent worden of mn lul niet meer rechtkrijgen hoor. Ik blijf erbij, test is de basis van je kuur. Heeft mss wel zijn nadelen, maar de voordelen zijn voor mij veel groter.

Kan iemand anders mij hierin adviseren
Mijn doel is kwaliteitsmassa (trenbolone), kracht (voornamelijk trenbolone toch?) En natuurlijk wil ik mijn wel being feeling behouden en eerder verbeteren dan verminderen (test dus!) En nog geiler dan dat ik al ben kan ik niet worden denk ik . Wel heb ik nog nooit trenbolone gebruikt en wel eerder test (test-deca) ennn... ik wil niet teveel opblazen.
Wat zal de beste combi dus zijn voor mij? test 500/ trenbolone 200 of test 250/ trenbolone 400.