Fitness Seller

Trenbolone-only?

Ik weet niet hoeveelste kuur dit is van je,
maar gezien de optie die je geeft zou ik voor 250mg Test en 400mg Tren gaan.

Ben ik nu ook mee bezig knalt heerlijk!
Gezien eerdere statements van Ironmind waar ik het grotendeels mee eens ben, zie ik het nut zelf ook niet om er 500mg Test bij te zetten.

250mg Test bij 400mg Tren zal je cker lekker op knallen!

Interessante topic geworden. Maar het is toch wel zo dat anabool gestackt met androgeen voor de beste massa zorgt!!!

• Topic Starter Topic Starter
Heb jij al ooit een topic gestart door mij gezien die niet op een interessante discussie uitdraaide jeanpaul? :D

Was het niet Jan Peter??
Discussiepunt!:P

Interessante topic geworden. Maar het is toch wel zo dat anabool gestackt met androgeen voor de beste massa zorgt!!!

Wel voor brute massa/kracht ja..
Maar voor Androgeen hoef je geen Test te zetten, kun je ook trenbolone zetten bv.
Met trenbolone krijg je niet de side's, die je wel van Test kan krijgen (viceversa ook natuurlijk)
Uiteraard blijft Test een enorme goeie Massa-bouwer, en de jongens die 'vaker kuren', kunnen beter een lage dosis Test toevoegen.
Het is gewoon een persoonlijke keuze, maar de beste massa kun je door goed je producten samen te stellen, ook bereiken.

Zei ik dat dan? :rolleyes:

Testosteron is een van de grootste Kankerbevorderaars, vooral Prostaat-kanker ed.
Dus daarom + het feit dat je de Test EXTRA erbij zet, dit terwijl de kanker % van Test heel hoog ligt..

Dus iemandwilt graag trenbolone-only draaien @ 400mg bv, dan zegt men hier: Zet er maar 500MG Test naast.... :rolleyes:
Buiten het feit dat je dan op een gram zit, geeft de Test meer kans op kanker (en zeker in combo), dan Tren only!
kan je dat onderbouwen? ;) dat testo meer kans geeft op kanker dan trenbolone (zoals je het nu schrijft bedoel je dus ook dat test only meer kans op kanker zou geven dan tren only, daar ben ik het niet helemaal mee eens)

In dit Het Anabole Dilemma: Meer is vooral gevaarlijker stukje zegt men dat Test de grootste inpact heeft op veel organen waaronder de Prostaat, ook de PSA stijgt het meeste.

En hier Test versus Tren (op de prostaat) ->

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De bovenstaande grafiek toont de effecten van testosteron en trenbolone op de prostaat. Onderzoekers beschouwen dat als een graadmeter voor de vermannelijkende effecten van androgenen. De vermannelijkende werking van trenbolone is maar een fractie van die van testosteron.

In dit Het Anabole Dilemma: Meer is vooral gevaarlijker stukje zegt men dat Test de grootste inpact heeft op veel organen waaronder de Prostaat, ook de PSA stijgt het meeste.

En hier Test versus Tren (op de prostaat) ->

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De bovenstaande grafiek toont de effecten van testosteron en trenbolone op de prostaat. Onderzoekers beschouwen dat als een graadmeter voor de vermannelijkende effecten van androgenen. De vermannelijkende werking van trenbolone is maar een fractie van die van testosteron.

Dus maw ga ik tren aan me vriendin toedienen :cool:

Daar komt bij, dat kanker groeit op Testosteron, dit weet iedereen, hoe meer van het lichaams-eigen-Test, hoe hoger de kans op kanker/versnellen van cellen waardoor kanker eerder doorbreekt..

Hoeveel oude mannen hebben wel niet Prostaat-kanker, zonder dat ze hieraan zullen sterven? Heel veel!
Maar hun eigen Test-level is zo laag, dat het niet meer verder kan groeien..

Uiteraard zullen andere roids ook goedaardige-groei en slechtaardige-groei in de cellen van het lichaam bevorderen, maar de organen waar men het eerste last van zal krijgen, laat ik liever ongemoeid..

Aangezien Test de Prostaat goed laat groeien, laat ik het liever staan, als ik vaak zou kuren, zou ik een hele lichte dosis nemen, maar liever niet..

Dus Tren kan je het best stacken met........?

Daar komt bij, dat kanker groeit op Testosteron, dit weet iedereen, hoe meer van het lichaams-eigen-Test, hoe hoger de kans op kanker/versnellen van cellen waardoor kanker eerder doorbreekt..

Hoeveel oude mannen hebben wel niet Prostaat-kanker, zonder dat ze hieraan zullen sterven? Heel veel!
Maar hun eigen Test-level is zo laag, dat het niet meer verder kan groeien..

Uiteraard zullen andere roids ook goedaardige-groei en slechtaardige-groei in de cellen van het lichaam bevorderen, maar de organen waar men het eerste last van zal krijgen, laat ik liever ongemoeid..

Aangezien Test de Prostaat goed laat groeien, laat ik het liever staan, als ik vaak zou kuren, zou ik een hele lichte dosis nemen, maar liever niet..

Maar dan moet je toch al wel kanker in je lichaam hebben...

Ik ga binnenkort proberen om te kijken wat 2 weekse kuurtjes teweeg kunnen brengen. Aangezien ik in mijn 3 weekse kuur het meeste in de eerste 2 weken groeide.

Fina staat natuurlijk op de eerste plaats, nu ff kijken waarmee ik het ga stacken. Waarschijnlijk met diana of winny. En wie weet zet ik er wel wat test prop naast. Zal dan wel ff een logje bij houden natuurlijk.

Interessant gozer. Hoeveel ben je aangekomen die 3 weken?

Interessant gozer. Hoeveel ben je aangekomen die 3 weken?

3 kilo aangekomen en er is OP Z'N MINST 1kg vet van me lijf af...

Als je een beetje slim omgaat met hcg, lach je je helemaal rot. M'n ballen zijn nog groter dan voordat ik aan me kuur begon en heb het gevoel alsof ik zelfs nu nog gewoon een kilo aan ga zetten vanaf nu in me nakuur tm dat ik me volgende kuur ga beginnen. (bijwijze van)

ik deed trenbolone en boldone samen, werkte primaa daarna paar dagen clomid en nergens meer last van, of je nou test erbij gebruikt of niet het word zowiezo onderdrukt...en last krijg je meestal pas erna volgens mij....

als je boldenone hoog doseert (+600mg) heb je in principe ook geen testosteron nodig, een aanzienlijk deel van boldenone zet namelijk om in testosteron, wat bij waardes van 600-800mg in de week voor hoog-normale tot hoge testosteron-waardes zal zorgen.

Terug
Naar boven