AndroidHealthClinic

Trenbolone suspension

Bezoekers in dit topic

noname88

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 feb 2011
Berichten
732
Waardering
144
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik lees een aantal dingen over tren suspension op Engelse fora.

Als ik het goed begrepen heb is het tren zonder ester.
Ze schrijven allemaal dat als je het een uur voor de training injecteert dit super zou zijn voor een monster training.
Op Nederlandse sites kan ik er helaas niks over vinden.
Iemand hier toevallig die er ervaring mee heeft of mij er wat meer over kan vertellen?
 
Ik lees een aantal dingen over tren suspension op Engelse fora.

Als ik het goed begrepen heb is het tren zonder ester.
Ze schrijven allemaal dat als je het een uur voor de training injecteert dit super zou zijn voor een monster training.
Op Nederlandse sites kan ik er helaas niks over vinden.
Iemand hier toevallig die er ervaring mee heeft of mij er wat meer over kan vertellen?

heb der ook wat dingen over gelezen, zag alleen toen dat het geloof ik levertoxisch is.. dus heb toen niet verder doorgelezen..
 
Volgens de guru Bostin Loyd ook hele pijnlijke injecties.
 
Ik las juist dat dit weer zou meevallen. Maar dat weten andere hier misschien weer beter.
Tren is tren zou je zeggen toch?

Vind het alleen apart dat je het alleen pre workout spuit.
Lijkt me toch allemaal behoorlijk te schommelen in je lichaam terwijl je normaal naar stabiele waarden werkt?
Verder klinkt het wel mooi!
 
Ik las juist dat dit weer zou meevallen. Maar dat weten andere hier misschien weer beter.
Tren is tren zou je zeggen toch?

Vind het alleen apart dat je het alleen pre workout spuit.
Lijkt me toch allemaal behoorlijk te schommelen in je lichaam terwijl je normaal naar stabiele waarden werkt?
Verder klinkt het wel mooi!

Doen ze met testosteron suspension ook. Wordt ook op dezelfde manier gebruikt en schijnt zeer goed te werken. Ik heb er geen ervaring mee. Ik vraag mij trouwens af of het wel gezond is om steeds hoge stabiele testosteronwaardes te hebben. Iemand die niet gebruikt, heeft ook niet constante hoge waardes maar een hoge piek 's morgens die dan zakt. Met test suspension of testosterongel doe je volgens mij net hetzelfde.
 
Wat is het verschil met Methyltren?
 
Slydirk,
Als ik het dan alleen pre workout neem. Wat voor mij dan dus neerkomt op 4 dagen. Dan zit ik dus 3 dagen zonder tren.
Dat wat jij voorschrijft is dagelijkse dosis
 
ik ben er nu reeds 5 dagen mee bezig, injects in quads voel ik nog steeds van dag 1 & 2, redelijk pijnlijk dus. Glutes vallen wel mee daarintegen. Zet het ook als pre. Trainingen gingen best goed, goeie pump etc. Ik zal het een 3/4 tal weken gebruiken. Moet wel voor het eerst nieuwe injectspots gaan zoeken nu.. en dan direct met waterbase tren, zal leuk worden.

Het verchil met methyl tren vraag ik mij ook wel af, volgens mij heeft tren sus nog een iets langere levensduur, en zal je buiten de preworkout 'kick' er wel nog meer gains aan overhouden dan methyl tren (DENK IK)
 
Slydirk,
Als ik het dan alleen pre workout neem. Wat voor mij dan dus neerkomt op 4 dagen. Dan zit ik dus 3 dagen zonder tren.
Dat wat jij voorschrijft is dagelijkse dosis

Testosteron suspension wordt normaalgezien elke dag genomen. 's morgens en/of voor de training op trainingsdagen. Ik veronderstel dat ze dat met tren suspension ook zo doen. Hangt er misschien ook vanaf of het gestacked wordt met andere middelen. Als je al andere AS gebruikt, misschien dat ze het dan enkel op trainingsdagen nemen als boost. Eigenlijk weet ik dat niet. Heb er zelf geen ervaring mee.
 
zit er nu op androxine van alpha pharma heerlijk spul
 
zit er nu op androxine van alpha pharma heerlijk spul

Dit krijg ik ook binnen. Wil t toevoegen aan me test primo kuur.
Maar twijfel om t te nemen
Hoe gebruik je het? Alleen pre workout?
Wat zijn je resultaten tot nu toe?
 
zit er nu op androxine van alpha pharma heerlijk spul

Dan kan jij beter dan mij antwoorden op de vraag van Noname88 of je het enkel voor de training neemt of ook 's morgens op niet trainingsdagen.
 
Dit krijg ik ook binnen. Wil t toevoegen aan me test primo kuur.
Maar twijfel om t te nemen
Hoe gebruik je het? Alleen pre workout?
Wat zijn je resultaten tot nu toe?

op trainings dagen 1 uur pre workout, ben 2 weken bezig ik merk brute krachtgains en sta keihard.
Injecties doen wel pijn af en toe:D

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Dan kan jij beter dan mij antwoorden op de vraag van Noname88 of je het enkel voor de training neemt of ook 's morgens op niet trainingsdagen.

Me dealer een bekende in de wereld zegt dat ma 1 inject wo 1 inject vrij 1 inject ook een aanrader is.
 
op trainings dagen 1 uur pre workout, ben 2 weken bezig ik merk brute krachtgains en sta keihard.
Injecties doen wel pijn af en toe:D

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------



Me dealer een bekende in de wereld zegt dat ma 1 inject wo 1 inject vrij 1 inject ook een aanrader is.

hoeveel ml per inject, Johan?
 
op trainings dagen 1 uur pre workout, ben 2 weken bezig ik merk brute krachtgains en sta keihard.
Injecties doen wel pijn af en toe:D

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------



Me dealer een bekende in de wereld zegt dat ma 1 inject wo 1 inject vrij 1 inject ook een aanrader is.

Voor mij zie ik dit niet zitten. Aangezien ik 4 dagen train dinsdag donderdag vrijdag zaterdag.
Zie dan het nut niet zo van die maandag aangezien het zo uit je systeem zou moeten zijn.

Ik las trouwens dat je dit niet speciaal intra musculair hoeft te zetten?
Lijkt me stug maar zou het injecteren wel stuk fijner maken haha
 
Voor mij zie ik dit niet zitten. Aangezien ik 4 dagen train dinsdag donderdag vrijdag zaterdag.
Zie dan het nut niet zo van die maandag aangezien het zo uit je systeem zou moeten zijn.

Ik las trouwens dat je dit niet speciaal intra musculair hoeft te zetten?
Lijkt me stug maar zou het injecteren wel stuk fijner maken haha

Voor zover ik weet alle aas IM.
Waar wou jij het subcutaan zetten dan, jij hebt maar 1% bodyfat. :)
 
ik ben er nu reeds 5 dagen mee bezig, injects in quads voel ik nog steeds van dag 1 & 2, redelijk pijnlijk dus. Glutes vallen wel mee daarintegen. Zet het ook als pre. Trainingen gingen best goed, goeie pump etc. Ik zal het een 3/4 tal weken gebruiken. Moet wel voor het eerst nieuwe injectspots gaan zoeken nu.. en dan direct met waterbase tren, zal leuk worden.

Het verchil met methyl tren vraag ik mij ook wel af, volgens mij heeft tren sus nog een iets langere levensduur, en zal je buiten de preworkout 'kick' er wel nog meer gains aan overhouden dan methyl tren (DENK IK)



Hoorde dat je de injects moest doen op de plaatsen die je die dag zou trainen.
 
Back
Naar boven