MuscleMeat

Trey Brewer Guestposing!

De nieuwe Ruhl is tenminste wel gevonden. Hoeven we daar niet meer bang voor te zijn.

Nu nog niet, maar over een paar jaar wel.

BF is niet zo hoog aangezien je zijn blokjes kan zien. Alleen borst loopt wel nog altijd achter.

zijn kaak heeft ook een mooie progressie ondergaan :D, of zal dat aan zijn lage vetpercentage liggen?

Het is niet geheel fair om nu een oordeel over zijn fysiek te geven, hij zit immers nog in de bulk [lijkt me niet dat hij 9 weken out is]. Ben wel zeer benieuwd wat er nou precies onderzit. Al zal dat gezien zijn 'begeleiding' wel goed zitten danwel komen.

De O zie ik hem overigens voorlopig niet pakken, zoals hierboven al wordt gesuggereerd. Hij heeft nog een lange weg te gaan, en dat zal hij vast als geen ander weten.

wacht maar tot hij in wedstrijdshape komt weer dan issie zeker weten freaking big huge en ripped

Ik ben ook heel erg benieuwd, blijf nog steeds fan van deze gast. Hoop echt dat hij ooit op het "o" podium komt. Maar doe zo geen geustposing, want dit is wel een beetje "ugly"

Niks mis mee, hij houdt alleen mega veel vocht vast. Een brok massa. Alleen die onderkant borst ziet er niet uit. Wat een quadzilla is het toch ook he.

zijn borst is altijd misvormd geweest

wow wat een beest.... :eek:

wacht maar als hij supperdroog staat, dan pas zullen er veel opkijken...

die word vanzelf wel weer zo droog als ie vroeger was, nou (hopelijk) met een bovenlichaam dat matched bij zn wheels

haha, prachtig dit.

zwaar respect dat ie lekker schijt aan alles heeft en gewoon lekker z'n massa pakt en zo guestposed. dat vet en vocht is er zo af... hij cut niet naturel ofzo he ;) dat scheelt een hoop.

ik denk dat ie velen nog gaat verbazen als ie droog is. hij is nu gewoon z'n massa aan het pakken en ik denk dat ie echt pakken massa overhoudt als ie droog is. kijk naar priest enzo, die bulkten in hun beginjaren ook extreem, die zijn ook flink groot geworden. hij wil gewoon snel groot worden, dan moet je je niet te druk maken om bf.

Deze man gaat zeker geen Mr. Olympia worden denk ik zo, hij heeft wel serious mass maar niet de muscleshape om ooit de beste te worden imho.
Evan Centopani heeft veel meer potentie imo, die gast is al huge en mooie muscleshapes :)

dude,

met zoveel vet om je lijf ga je toch niet in een string op een podium staan man??

Eindelijk fotos van trey zonder kleren, guestposing op de coleman classic.
Zware teleurstelling voor mij, oké hij is nog lang niet in shape, maar dit ziet er gewoon niet goed uit in mijn ogen. Tuurlijk zit er een mega hoeveelheid muscle onder maar dan nog...

index.php?action=dlattach;topic=210885.jpg

index.php?action=dlattach;topic=210882.jpg

DSC_9682_RXRJLRJTSM.jpg

Meer -> Muscular Development Online Magazine

Sorry maar het lijkt wel of ie zijn tijd heeft gehad, of komt het omdat ik momenteel op een N95 zit te surfen:D

Linker Lat.

hangend vel onder z'n oksels.

wat is dit voor vreemde bump

Terug
Naar boven