MuscleMeat

Trey Brewer Guestposing!

Zijn oude foto's porter.. je loopt achter. :D

bf van 20% +

miss doet ie wel een mega bulk om over 2 jaar mega buff te staan

Iets zegt mij wel dat hij weet waar hij mee bezig is.

sorry iedereen.. ik ben eigenlijk wel fan van die pee...
kerel veegt zen kloten aan ripped en mooi bij guestposing.. dit is geen strandjanet, onder die jas zit iets mega eraan te komen... trouwens ter is ook nog es een sterke BB beer.. die pee traint zwaar, da vind ik ook cool.. yeah!! I am fan of Big Strong Trey!

Als je naar zn kop kijkt, moet je denken aan zon fatsige kleuter van tegenwoordig!!
WUAHAHA

Hebben ook zon dikke hamsterbek!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

kerel kan behoorlijk scherp staan btw

Hij haalt de 30 niet. :o

Wat een gedrocht is deze kerel toch zeg.

ik vind dat deze kerel teveel gehyped word, maar het niet waar kan maken. Laatste dat ie ''in shape'' was zag ie er nie uit! teminste dat vond ik.

ja ja hij is nog jong.. maar iets klopt er niet in zijn bouw/fysiek als ie droog/ripped is.

Wat dacht je van Sumo worstelaars zijn 10x zo vet

kan je evengoed zo ne sumo laten guestposen en de trey laten sumoworstelen.

denk dat het toch niet zo een slimme zet voor zijn portemonnee is om zo te gaan guestposen, die 1 madam kotste hare lunch er bijna terug uit.

ik denk als je zo dikwijls afkomt bij zo een evenement dat je gewoon niet meer gebeld word.

Als men ga kijken naar een guestposer verwacht men toch wel dat hij iet of wat in shape is, zodat men er een beter gedacht van kan hebben hoe ze der staan op een wedstrijd.

allez in mijn opinie toch

er zijn er die alle moeite van de wereld doen voor af te vallen en een sixpack te krijgen
op deze foto's is trey Vet! ma heeft wel zen abs nog ..

ma ziet evenzeer niet uit zo nee :d

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo ziet hij er al beter uit ;)

ja hoelaang is dat geledn? het kan toch niet dat die gozer toen 19 was ofzo :S

Groot, maar vetpercentage veel te hoog. Maar ondanks dat bodyfat zijn de abs nog goed zichtbaar.

Wat een striemen heeft deze gast :eek:

Vreselijk benieuwd hoe groot hij nog is, indien hij in wedstrijdshape is.

waar is zijn borst????

Terug
Naar boven