XXL Nutrition

Trey Brewer Guestposing!

Hij heeft gewoon niet echt een bodybuilding fysiek. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit een Mr. O gaat winnen. Misschien zelfs niet eens in de top 10.

Laat dat misschien maar weg...

Hij heeft gewoon niet echt een bodybuilding fysiek. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit een Mr. O gaat winnen. Misschien zelfs niet eens in de top 10.

hoogst waarschijnlijk waar... maar blijf toch fan van het type BB..
Mr Olympia of niet.. ik wil er niet uitzien als ne dexter..
klein maar met veel perfectie inzake props, hardheid en defs...
Groot, krachtig en indrukwekkende massa.. yeah..
vind Ruhl zijn massa machtig, alleen die kerel zijn kop staat er zonder nek maar belachelijk op... En die geruchten van trainen met vrij lichte gewichten in machines.. pfff
spijtig maar zo is het leven nu eenmaal..

hehe je wilt er niet uitzien als dexter omdat hij klein is?:D
grappig bro, ga maar eens naast dexter staan

Kbedoel in breedte

kweet.. ik bedoelde natuurlijk zen 1,67cm hoogte.. :o
maar den Brewer is maar 10cm groter...
bende dwergen deju...

Ben gewoon benieuwd. Vel liever nog geen oordeel. We zien wel :). Tis wel een beest xD

Mensen zien Dexter als 'klein, omdat hij ****ing goede symmetrie + verhoudingen heeft. Vertekend beeld krijg je dan.

Verder vind ik Trey ****ing overrated, die komt er echt niet.

die wedstrijd foto is 720 graden anders dan de off season foto's.. zo kan er inderdaad nog geen oordeel geveld worden. Daarnaast is hij nog zo jong en heeft nog minimaal 5 jaar om zijn bovenlichaam te vormen, voordat hij kan gaan perfectioneren... Benen zijn nu al beter dan menig olympia kandidaat.. Duss.. zie wat heath in 1 jaar heeft bereikt. Doe dat 5x achter elkaar voor trey en je hebt een belgische stier ->
[afbeelding niet meer beschikbaar]
:eek::rolleyes::o:D

Je kunt o zo dikke benen (in dit geval) quads hebben. Maar BB gaat tegenwoordig nog steeds om verhoudingen. Anders had Mr. Platz wel wat meer titels gewonnen.
Ik zie die gast voorlopig niks presteren, misschien als hij in het vervolg langzamer in BF zakt dat het er beter uitziet onstage. Maar ik betwijfel het gezien de symmetrie/verhoudingen die hij heeft.

Trey op de wedstrijd van de bontste os.. De brouwerij billeman wint!!!
MrMike... denk het ook.. maar hoop toch nog veel van die kerel te mogen zien...

hoogst waarschijnlijk waar... maar blijf toch fan van het type BB..
Mr Olympia of niet.. ik wil er niet uitzien als ne dexter..
klein maar met veel perfectie inzake props, hardheid en defs...
Groot, krachtig en indrukwekkende massa.. yeah..
vind Ruhl zijn massa machtig, alleen die kerel zijn kop staat er zonder nek maar belachelijk op... En die geruchten van trainen met vrij lichte gewichten in machines.. pfff
spijtig maar zo is het leven nu eenmaal..

Dan wil je dus geen bodybuilder zijn, dit zijn juist de dingen waar het om draait bij BB. Ik vind Ruhl ook gaver om te zien, maar het is in BB opzicht niet mooi.

Dan wil je dus geen bodybuilder zijn, dit zijn juist de dingen waar het om draait bij BB. Ik vind Ruhl ook gaver om te zien, maar het is in BB opzicht niet mooi.

dat heeft Aron me ook es verweten.. ik denk dat jullie gelijk hebben.. in de termen zoals BB nu gezien wordt en de manier zoals het beoefend wordt..
Dan ben ik geen "BB" en beoefen ik het ook niet.
Lig er verder niet van wakker en vermoed dat ik ook niet de enige zal zijn.. :wave:

Wat een onzin.
Als Ruhl betere triceps en ruginvulling had gehad was hij imo verreweg de betere BB.

Omdat iemand veel groter is is hij geen BB meer?
Nadeel van de hele grote jongens is vaak dat ze 1 of meerdere mindere spiergroepen hebben.
Dexter is gewoon compleet. Maar als ik moet kiezen tussen fysieken die ik echt als BB zie, vind ik Ruhl gaver als Dexter.
Ik liet mensen een stukje van de O zien van Dexter en zei dat dat de nummer 1 BB van de wereld was.
Keken ze me aan of ik wel serieus was. Dit waren mensen die niet trainen. Dus ik vroeg, wat dan: Is ie niet erg klein? Meer een rapper achtige fysiek.
Dit zijn leken op het gebied van BB, maar zegt wel wat imo!
Bij een Yates/Coleman waren ze aan het gruwelen van de massa:D

Wat een onzin.
Als Ruhl betere triceps en ruginvulling had gehad was hij imo verreweg de betere BB.

Omdat iemand veel groter is is hij geen BB meer?
Nadeel van de hele grote jongens is vaak dat ze 1 of meerdere mindere spiergroepen hebben.
Dexter is gewoon compleet. Maar als ik moet kiezen tussen fysieken die ik echt als BB zie, vind ik Ruhl gaver als Dexter.
Ik liet mensen een stukje van de O zien van Dexter en zei dat dat de nummer 1 BB van de wereld was.
Keken ze me aan of ik wel serieus was. Dit waren mensen die niet trainen. Dus ik vroeg, wat dan: Is ie niet erg klein? Meer een rapper achtige fysiek.
Bij een Yates/Coleman waren ze aan het gruwelen van de massa:D
:roflol:

Die hebben misschien dan een reality check nodig.

Zijn er eigenlijk ook gewoon verkiezingen waar alleen naar het volume wordt gekeken. Wint Ruhl altijd.

Dexter is ook alleen maar O omdat hij "best of the rest is" natuurlijk, had Jay maar in fatsoenlijkere shape moeten komen. Maar Brewer ziet er echt uit als een Strong Man, doet me ook herinneren aan Lee Priest. Die was ook altijd een Michelin Mannetje in de bulk:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus ik vroeg, wat dan: Is ie niet erg klein? Meer een rapper achtige fysiek.
Hoezo rapper? Dexter vreet ze stuk voor stuk op. LL Cool J is zo'n beetje de beste getrainde rapper die ik gezien heb... en laten we niet over 50 cent beginnen (als ze zo'n fysiek misschien bedoelen). :rolleyes:

Bodybuilding is voor mij kunst, Ruhl is imo veel te lomp. Gewoon niet mooi om naar te kijken (wel indrukwekkend).
Bring back the oldschool!! Oftewel, Pumping Iron fysieken... :D

die kerel ziet er echt enorm lelijk uit imo!
en wtf is er mis met zijn back double biceps pose :??

Terug
Naar boven