luke1984
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft gewoon niet echt een bodybuilding fysiek. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit een Mr. O gaat winnen. Misschien zelfs niet eens in de top 10.
hehe je wilt er niet uitzien als dexter omdat hij klein is?
grappig bro, ga maar eens naast dexter staan

hoogst waarschijnlijk waar... maar blijf toch fan van het type BB..
Mr Olympia of niet.. ik wil er niet uitzien als ne dexter..
klein maar met veel perfectie inzake props, hardheid en defs...Groot, krachtig en indrukwekkende massa.. yeah..
vind Ruhl zijn massa machtig, alleen die kerel zijn kop staat er zonder nek maar belachelijk op... En die geruchten van trainen met vrij lichte gewichten in machines.. pfff
spijtig maar zo is het leven nu eenmaal..
Dan wil je dus geen bodybuilder zijn, dit zijn juist de dingen waar het om draait bij BB. Ik vind Ruhl ook gaver om te zien, maar het is in BB opzicht niet mooi.

Dan wil je dus geen bodybuilder zijn, dit zijn juist de dingen waar het om draait bij BB. Ik vind Ruhl ook gaver om te zien, maar het is in BB opzicht niet mooi.

Wat een onzin.
Als Ruhl betere triceps en ruginvulling had gehad was hij imo verreweg de betere BB.
Omdat iemand veel groter is is hij geen BB meer?
Nadeel van de hele grote jongens is vaak dat ze 1 of meerdere mindere spiergroepen hebben.
Dexter is gewoon compleet. Maar als ik moet kiezen tussen fysieken die ik echt als BB zie, vind ik Ruhl gaver als Dexter.
Ik liet mensen een stukje van de O zien van Dexter en zei dat dat de nummer 1 BB van de wereld was.
Keken ze me aan of ik wel serieus was. Dit waren mensen die niet trainen. Dus ik vroeg, wat dan: Is ie niet erg klein? Meer een rapper achtige fysiek.
Dit zijn leken op het gebied van BB, maar zegt wel wat imo!
Bij een Yates/Coleman waren ze aan het gruwelen van de massa![]()

Hoezo rapper? Dexter vreet ze stuk voor stuk op. LL Cool J is zo'n beetje de beste getrainde rapper die ik gezien heb... en laten we niet over 50 cent beginnen (als ze zo'n fysiek misschien bedoelen).Dus ik vroeg, wat dan: Is ie niet erg klein? Meer een rapper achtige fysiek.
Dit zijn leken op het gebied van BB, maar zegt wel wat imo!