Rick123
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om tot failure te trainen heb je geen 16 sets nodig.

4 is zowiezo teveel, 3 is de max, trouwens je triceps krijgen normaal ook al een goeie workout bij veel borstoefeningen. mijn advies is: varieren met oefeningen, das de enige manier om beide koppen te stimuleren. als je heel je leven skull crusches doe ga je je triceps echt ni meer doen schrikken hoor

Die 4e oefening (Triceps Pushdown) ben ik er dus bij gaan doen, omdat ik geen "voldaan" gevoel had. Ik train triceps trouwens tegelijk met Rug misschien dat dat een verschil maakt, omdat ik m'n borst maandag met biceps pak en dat ik daarom niet verzuurd raak?
Bij borst , bij schouders en je traint ze nog eens los samen met rug.. Ok..Skullcrushers en barbell lying triceps extension is hetzelfde. En wat is er verkeerd aan 1 dag armen? Als jouw lichaam daar goed op reageert moet je dat doen. Ik vind het persoonlijk minder.Ik doe altijd 3 oefeningen:
Skull Crushers, Barbell Lying Triceps Extension, Dumbbell Triceps Extension.
Elke week begin in een andere volgorde. Ik doe alleen op deze dag heel mijn armen. Dus ook biceps en onderarmen. Is dat niet erg?
Skullcrushers en barbell lying triceps extension is hetzelfde. En wat is er verkeerd aan 1 dag armen? Als jouw lichaam daar goed op reageert moet je dat doen. Ik vind het persoonlijk minder.
als jullie dippen leunen julie naar voren of doen jullie dat recht met ellebogen tegen je zij?